Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Поточний випуск
Про нас
Про журнал
Редакційна колегія і редакційна рада
Фінансування
Контакти
Для Авторів
Умови подання
Вимоги до статей
Архіви
Увійти
Головна
/
Пошук
Пошук
Пошук статей
Додаткові фільтри
З
Рік
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Місяць
Jan
Feb
Mar
Apr
May
Jun
Jul
Aug
Sep
Oct
Nov
Dec
День
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
По
Рік
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Місяць
Jan
Feb
Mar
Apr
May
Jun
Jul
Aug
Sep
Oct
Nov
Dec
День
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Автори
Пошук
Результати пошуку
##search.searchResults.foundPlural##
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ЕКСПЕРТИЗА ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНДАМЕНТАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Лілія Ребуха
25-36
ПРИНЦИПИ І ПАРАМЕТРИ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНІХ СИСТЕМ
Марія Бригадир
60-79
АНАЛІЗ ІННОВАЦІЙНИХ МОДЕЛЕЙ НАВЧАННЯ ЗА ПАРАМЕТРИЧНИМИ ОЗНАКАМИ Я-КОНЦЕПЦІЇ
Наталія Бамбурак
124-141
МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ШКОЛИ ТА ЇЇ ЕМПІРИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ
Вадим Коміссаров
83-104
ПСИХОЛОГІЧНИЙ ОРГВПЛИВ У СТРУКТУРІ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНИХ ВЗАЄМИН
Оксана Гуменюк
59-82
АРХІТЕКТОНІКА ТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ЗА МОДУЛЬНО-РОЗВИВААЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ
Анатолій Фурман
26-43
Психологічна ефективність оргтехнології модульно-розвивальної взаємодії у просторі ЗВО
Андрій Гірняк
199-238
Психологічне проєктування навчально-книжкових комплексів як оргтехнологічних засобів модульно-розвивальної взаємодії
Галина Гірняк, Андрій Гірняк
90-103
2020-05-05
Деталізація психолого-педагогічного змісту етапів модульно-розвивальної взаємодії
Андрій Гірняк
146-153
МЕТОДОЛОГІЯ ПІЗНАННЯ ОСВІТНЬОГО ВЧИНКУ В КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ
Оксана Гуменюк
47-81
РЕФЛЕКСИВНА СУТНІСТЬ ЛОНГІТЮДНОГО ІННОВАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Ярослава Бугерко
137-153
ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ РЕФЛЕКСИВНОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Ярослава Бугерко
67-92
ВІКОВА ДИНАМІКА РОЗВИТКУ СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ ОСОБИСПСНОЇ АДАПТОВАНОСТІ У СИСТЕМІ ФУНДАМЕНТАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ
Ірина Ревасевич
105-115
ПОЗИТИВНЕ ЗБАГАЧЕННЯ Я-КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТОСТІ У КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ДОВКІЛЛЯ
Наталія Бамбурак
16-24
ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ НАУКОВИХ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРОЕКТІВ
Марія Бригадир
5-15
РЕФЛЕКСИВНІ ПРОЦЕСИ НА НОРМАТИВНО-РЕГУЛЯЦІЙНОМУ ПЕРІОДІ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Ярослава Бугерко
128-135
ЧАС ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ПЕРЕБІГУ В МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
Оксана Гуменюк
94-99
ГУМАНІТАРНА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ЕКСПЕРТИЗА В УПРАВЛІНСЬКІЙ СФЕРІ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОЛЕКТИВУ ШКОЛИ
Лілія Ребуха
106-114
ПСИХОЕКОЛОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ РОЗВИВАЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА
Андрій Гірняк
128-136
ОБРУНТУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТІСНОЇ АДАПТОВАНОСТІ ЗА МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ ОРГСИСТЕМИ
Ірина Ревасевич
96-109
ПРОЦЕСИ РОЗГОРТАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ РЕФЛЕКСІЇ У МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОМУ ОСВІТНЬОМУ ЦИКЛІ
Ярослава Бугерко
46-53
ЗМІСТ, СТРУКТУРА ТА ОФОРМЛЕННЯ РОЗВНВАЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА
Андрій Гірняк
217-241
СИСТЕМА ЕКСПЕРТНО-ДІАГНОСТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ З МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Лілія Ребуха
201-216
ДИНАМІКА РІЗНОВИДІВ РЕФЛЕКСІЇ У МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЦИКЛІ
Ярослава Бугерко
142-159
ТЕХНОЛОГІЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ СПІЛКУВАННЯ ЗА МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ СИСТЕМИ
Оксана Гуменюк
145-159
1 - 25 з 30 результатів
1
2
>
>>
flags
partners