Перейти до головного Перейти в головне навігаційне меню Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Психологія і суспільство
  • Поточний випуск
  • Про нас
    • Про журнал
    • Редакційна колегія і редакційна рада
    • Фінансування
    • Контакти
  • Для Авторів
    • Умови подання
    • Вимоги до статей
  • Архіви
  • Увійти
  1. Головна /
  2. Пошук

Пошук

Додаткові фільтри
З
По

Результати пошуку

##search.searchResults.foundPlural##
  • СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ЕКСПЕРТИЗА ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНДАМЕНТАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

    Лілія Ребуха
    25-36
  • ПРИНЦИПИ І ПАРАМЕТРИ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНІХ СИСТЕМ

    Марія Бригадир
    60-79
  • АНАЛІЗ ІННОВАЦІЙНИХ МОДЕЛЕЙ НАВЧАННЯ ЗА ПАРАМЕТРИЧНИМИ ОЗНАКАМИ Я-КОНЦЕПЦІЇ

    Наталія Бамбурак
    124-141
  • МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ШКОЛИ ТА ЇЇ ЕМПІРИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ

    Вадим Коміссаров
    83-104
  • ПСИХОЛОГІЧНИЙ ОРГВПЛИВ У СТРУКТУРІ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНИХ ВЗАЄМИН

    Оксана Гуменюк
    59-82
  • АРХІТЕКТОНІКА ТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ЗА МОДУЛЬНО-РОЗВИВААЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ

    Анатолій Фурман
    26-43
  • Психологічна ефективність оргтехнології модульно-розвивальної взаємодії у просторі ЗВО

    Андрій Гірняк
    199-238
  • Психологічне проєктування навчально-книжкових комплексів як оргтехнологічних засобів модульно-розвивальної взаємодії

    Галина Гірняк, Андрій Гірняк
    90-103
    2020-05-05
  • Деталізація психолого-педагогічного змісту етапів модульно-розвивальної взаємодії

    Андрій Гірняк
    146-153
  • МЕТОДОЛОГІЯ ПІЗНАННЯ ОСВІТНЬОГО ВЧИНКУ В КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ

    Оксана Гуменюк
    47-81
  • РЕФЛЕКСИВНА СУТНІСТЬ ЛОНГІТЮДНОГО ІННОВАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

    Ярослава Бугерко
    137-153
  • ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ РЕФЛЕКСИВНОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

    Ярослава Бугерко
    67-92
  • ВІКОВА ДИНАМІКА РОЗВИТКУ СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ ОСОБИСПСНОЇ АДАПТОВАНОСТІ У СИСТЕМІ ФУНДАМЕНТАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ

    Ірина Ревасевич
    105-115
  • ПОЗИТИВНЕ ЗБАГАЧЕННЯ Я-КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТОСТІ У КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ДОВКІЛЛЯ

    Наталія Бамбурак
    16-24
  • ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ НАУКОВИХ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРОЕКТІВ

    Марія Бригадир
    5-15
  • РЕФЛЕКСИВНІ ПРОЦЕСИ НА НОРМАТИВНО-РЕГУЛЯЦІЙНОМУ ПЕРІОДІ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

    Ярослава Бугерко
    128-135
  • ЧАС ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ПЕРЕБІГУ В МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

    Оксана Гуменюк
    94-99
  • ГУМАНІТАРНА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ЕКСПЕРТИЗА В УПРАВЛІНСЬКІЙ СФЕРІ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОЛЕКТИВУ ШКОЛИ

    Лілія Ребуха
    106-114
  • ПСИХОЕКОЛОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ РОЗВИВАЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА

    Андрій Гірняк
    128-136
  • ОБРУНТУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТІСНОЇ АДАПТОВАНОСТІ ЗА МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ ОРГСИСТЕМИ

    Ірина Ревасевич
    96-109
  • ПРОЦЕСИ РОЗГОРТАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ РЕФЛЕКСІЇ У МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОМУ ОСВІТНЬОМУ ЦИКЛІ

    Ярослава Бугерко
    46-53
  • ЗМІСТ, СТРУКТУРА ТА ОФОРМЛЕННЯ РОЗВНВАЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА

    Андрій Гірняк
    217-241
  • СИСТЕМА ЕКСПЕРТНО-ДІАГНОСТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ З МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

    Лілія Ребуха
    201-216
  • ДИНАМІКА РІЗНОВИДІВ РЕФЛЕКСІЇ У МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЦИКЛІ

    Ярослава Бугерко
    142-159
  • ТЕХНОЛОГІЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ СПІЛКУВАННЯ ЗА МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ СИСТЕМИ

    Оксана Гуменюк
    145-159
1 - 25 з 30 результатів 1 2 > >> 

flags

  

partners

Більше інформації про видавничу систему, платформу й робочий процес OJS / PKP.