АРХІТЕКТОНІКА ТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ЗА МОДУЛЬНО-РОЗВИВААЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Анатолій Фурман Тернопільська академія народного господарства

Ключові слова:

інноваційна освіта, соціально-психологічний експеримент, наукова програма, модульно-розвивальна система, інноваційна діяльність, логіка розгортання освітнього процесу, психосоціальний (культурний) розвиток особистості, інтелектуальне тестування

Анотація

Висвітлюється інноваційний досвід теоретичного, експериментального та експертно-діагностичного обгрунтування однієї із важливих програмних версій запо-чаткування модульно-розвивальної системи - Школа творення, яка з 1997 року, під нашим керівництвом, реалізується педагогічним колективом ЗОШ №46 м.Херсона; зокрема, аналізуються концептуальні засади зазначеної наукової програми, де вихідною є теза про можливість творення людиною культурного довкілля, своєї гуманної універ-сальності-індивідуальності, нарешті, безмежного внутрішнього простору власного духовного самоздійснення в царині земного життя; характеризуються експериментальні умови у конструюванні школи як соціо-культурної освітньої системи, альтернативні логіки розгортання дидактично організованого соціального процесу - пізнавально-інформаційна і соціально-культурна, необхідні і достатні умови проектування ефективного модульно-розвивального заняття; експериментально доводиться конструктивний вплив інноваційної стратегії, тактики і техніки ведення ментально зорієнтованого навчання на зростання інтелектуального і соціального потенціалу учнів, психологічну грамотність учителів, процесуальну неперервність і духовну насиченість актуальної розвивальної взаємодії в класі.

Біографія автора

  • Анатолій Фурман, Тернопільська академія народного господарства
    доктор психологічних наук, професор, директор Інституту експериментальних систем освіти при Тернопільській академії народного господарства, директор Науково-дослідницького центру Інституту вищої освіти АПН України, головний редактор журналу «Психологія і суспільство»

Посилання

Балл Г.А. Концепция самоактуализации личности в гуманистической психологии. - К., 1996. - 32 с.

Гуменюк О.Є. Модульно-розвивальна система як об’єкт соціально-психологічного аналізу: Автореф. дис... канд. психол. наук. -К., 1999. - Київський університет імені Тараса Шевченка:19.00.05. - 20 с.

Модульно-розвивальна система: соціально-культурний зміст навчальних модулів. Фундаментальний експеримент у СШ №80 м. Дніпропетровська / / Рідна школа:Спецвипуск. - 1998. - №10. - 80 с.

Фурман А., Гуменюк О. Модульно-розвивальне навчання:передумови, новації, впровадження / / Освіта і управління. - 1997. - Т.1, №4. - С.94-124.

Фурман А.В. Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення. -К., 1997. - 340 с.

Фурман А.,Семенюк Т. Науково-методична експертиза граф-схем навчальних курсів загальноосвітньої школи / / Освіта і управління. - 1998. -Т.2, №3. - С.98-109.

Фурман А.В. Соціально-психологічна експертиза модульно-розвивальних занять у школі. - К., 1999. - 56 с.

Школа здібностей. Фундаментальний експеримент у СШ №44 м.Запоріжжя // Рідна школа: Спецвипуск. - 1996. - №8. - 80 с.

Завантаження

Як цитувати

Фурман, Анатолій. “АРХІТЕКТОНІКА ТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ЗА МОДУЛЬНО-РОЗВИВААЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ”. Психологія і суспільство, no. 1, May 2017, pp. 26-43, https://pis.wunu.edu.ua/index.php/uapis/article/view/3.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 > >> 

Схожі статті

1-10 з 627

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.