ТЕХНОЛОГІЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ СПІЛКУВАННЯ ЗА МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ СИСТЕМИ
Ключові слова:
інноваційна освіта, модульно-розвивальна система, інформаційний, діловий, психологічний, духовний обміни, аспекти, механізми та результати спілкування, періоди освітнього оргциклуАнотація
теоретично окреслені соціально-психологічні умови ефективності різнотипних обмінів у системі інноваційного навчання, проаналізовані аспекти соціального спілкування залежно від періодів функціонування цілісного модульно-розви-вального оргциклу і запропоновані відповідні моделі оптимізації спільної освітньої діяльності культуротворчого змісту.Посилання
Андреева Г.М. Социальная психология. - М.: Аспект Пресс, 1998. - 376 с.
Бобнева М.И. Особенности нормативной регуляции поведения человека в организации // Психологические механизмы регуляции социального поведения. - М.: Наука, 1979. - С. 44-75.
Брудный А.А. О проблеме комуни-кации // Методологические проблемы социальной психологии. - М.: Наука, 1975. - С. 165-182.
Гуменюк О.Є. Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект / За ред. А.В. Фурмана. - К.: Школяр, 1998. - 112 с.
Гуменюк О.Є. Психологічні закономірності соціального спілкування в організації // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. - 2000. - №9. - С. 31-34.
Гуменюк О. Самотворення Я-концепції за модульно-розвивальної оргсистеми // Психологія і суспільство. - 2001. - №2. -С. 33-76.
Гуменюк О. Феномен полімотивації: сутнісний зміст взаємин за модульно-розви-вальної оргсистеми // Психологія і суспільство. - 2001. - №1. - С. 74-123.
Казмиренко В.П. Социальная психология организаций. - К.: МЗУУП, 1993. -384 с.
Корнєв М.Н., Коваленко А.Б. Соціальна психологія. - К.: КДУ, 1985. - 304 с.
Куницына В.Н., Казаринова Н.В., По-гольша В.М. Межличностное общение. - СПб.: Питер, 2001. - 544 с.
Психологические проблемы социальной регуляции поведения / Отв. ред. Е.В. Шорохова, М.И. Бобнева. - М.: Наука, 1976. -368 с.
Роджерс К. Взгляд на психотерапию. Становление человека: Пер. с англ. -М.: Прогресс, Универс, 1994. - 480 с.
Уманский Л.И. Методы экспериментального исследования социально-психологических феноменов // Методология и методы социальной психологии. - М.: Наука, 1977. - С. 54-71.
Фурман А. Експериментальна школа - практика творення модульно-розвивальної системи освіти // Освіта і управління. - 1998. - Т.2, №2. - С. 127-135.
Фурман А.В. Модульно-розвивальна система: принципи, умови, забезпечення. -К.: Правда Ярославичів, 1997. - 340 с.
Фурман А.В. Психодіагностика особистішої адаптованості. - Тернопіль: Економічна думка, 2000. - 197 с.
Фурман А. Теорія освітньої діяльності як методологічна основа реформування вищої освіти в Україні // Наукове проектування інноваційних та альтернативних систем вищої освіти: Зб. матеріалів до Всеукр. наук.-практ. конф. - Тернопіль: Економічна думка, 2000. - С. 21-26.
Хараш А.У. К определению задач и методов социальной психологии в свете принципа деятельности // Теоретические и методологические проблемы социальной психологии. - М.: МГУ, 1977. - С. 21-32.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).