ПСИХОЛОГІЧНИЙ ОРГВПЛИВ У СТРУКТУРІ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНИХ ВЗАЄМИН

Автор(и)

  • Оксана Гуменюк Інститут експериментальних систем освіти

Ключові слова:

модульно-розвивальна система, психокультурна парадигма, модульно-розвивальна стратегія, психологічний оргвплив, взаємовплив, самовплив, просторово-часові категорії, параметри простору, часова організація психіки, переживання часу, розвивальна взаємодія

Анотація

Запропоновані й охарактеризовані парадигма та стратегія модульно-розвивального орг-впливу; обґрунтовані просторово-часові категорії оргдіяння та описана модель повного функціонального циклу оволодіння, творення і передавання організаційної культури у структурі спрямованого психологічного впливу.

Біографія автора

  • Оксана Гуменюк, Інститут експериментальних систем освіти
    кандидат психологічних наук, заступник директора Інституту експериментальних систем освіти, заступник головного редактора журналу «Психологія і суспільство»

Посилання

Абульханова-Славская К.А. Развитие личности в процессе жизнедеятельности // Психология формирования и развития личности. - М.: Наука, 1981. - С. 31-37.

Ананьев Б.Г. Человек как предмет познания. - СПб.: Питер, 2001. - 288 с.

а. Андреева Г.М. Социальная психология. - М.: Аспект-Пресс, 1998. - 376 с.

Балл Г.А., Бургин М.С. Анализ психологического взаимодействия и его педагогическое значение // Вопросы психологии. -1994. - №4. - С. 56-66.

Балл Г.А. Психологическое содержание личностной свободы: сущность и составляющие // Психологический журнал. -1997. - Т.18, №5. - С. 5-19.

Библер В.С. Диалог и творчество. - М.: Политиздат, 1975. - 400 с.

Бодалев А.А. Личность и общение. - М.: Педагогика, 1983. - 271 с.

Буш Г.Я. Диалогика и творчество. - Рига: АВОТС, 1985. - 318 с.

Войтович Н.О. Проблеми організаційного клімату у вищому закладі освіти / Практична психологія та соціальна робота. - 2001. - №10. - С. 6-9.

Головаха Е.И., Кроник A.A. Психологическое время личности. - K.: Наукова думка, 1984. - 207 с.

Грабовець О., Яковенко Ю. Релігія як соціальна технологія консолідації соціуму // Соціологія : теорія, методи, маркетинг. -2001. - №3. - С. 111-122.

а. Гуменюк О.Є. Культурно-діалогічне обґрунтування стратегій психологічного впливу // Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. - Івано-Франківськ: Плай, 2002. - Вип. 7. - 4.1. - С. 121-132.

б. Гуменюк О. Психологія Я-концепції. - Тернопіль : Економічна думка, 2002. - 186 с.

Гуменюк О. Самотворення Я-концепції за модульно-розвивальної оргсистеми // Психологія і суспільство. - 2001. - №2. -С. 33-76.

Гуменюк О. Соціальна психологія модульно-розвивальної освіти: концептуальні моделі // Інститут експериментальних систем освіти: Інформ. бюлетень. - Випуск 3. -Тернопіль: Економічна думка, 2001. - С. 12-17.

Гуменюк О. Феномен полімотивації: сутнісний зміст взаємин за модульно-розви-вальної оргсистеми // Психологія і суспільство. - 2000. - №1. - С. 74-123.

Гэлбрейт Дж. Новое индустриальное общество: Пер. с нем. - М.: Прогресс, 1969. - 480 с.

Донченко О., Романенко Ю. Архетипи соціального життя і політика. - K.: Либідь, 2001. - 334 с.

Доценко Е.Л. Психология манипуляции: феномены, механизмы и защита. - М.: 4еРо, МГУ, 2000. - 344 с.

Життя етносу : соціокультурні нариси / Б. Попов, В. Ігнатов, М. Степико та ін. -K.: Либідь, 1997. - 240 с.

ЗанковскийA.H. Организационная психология. - М.: Флинта: МПСИ, 2000. - 648 с.

Зимбардо Ф., Ляйппе М. Социальное влияние. - СПб.: Питер, 2000. - 448 с.

Зинченко В.П. Время - действующее лицо // Вопросы психологии. - 2001. - №6. - С. 36-54.

Каган М.С. Философия культуры. - СПб.: ТООТК Петрополис, 1996. - 416 с.

Казмиренко В.П. Социальная психология организаций. - К.: МЗУУП, 1993. - 384 с.

Киричук О.В. Проблеми психології педагогічної взаємодії // Психологія. - Вип. 37. - K.: Рад. школа, 1991. - С. 3-12.

Ковалев Г.А. О системе психологического воздействия / / Психология воздействия (проблемы теории и практики). - М.: АПН СССР, 1989. - С. 4-43.

Ковалев Г.А., Радзиховский Л.А. Проблема периодизации в психологии // Вопросы психологии. - 1985. - №3. - С. 110-120.

Ковалев Г.А. Три парадигмы в психологии - три стратегии психологического воздействия // Вопросы психологии. - 1987. - №3. - С. 41-49.

Корнєв М.Н., Коваленко А.Б. Соціальна психологія. - К.: КДУ, 1985. - 304 с.

Краткий психологический словарь / Под ред. А. Петровского и М. Ярошевского. - М.: Политиздат, 1985. - 431 с.

Липатов С.А. Организационная культура: концептуальные модели и методы диагностики // Организационная психология. - СПб.: Питер, 2000. - С. 432-443.

Ломов Б.Ф. Методологические и теоретические проблемы психологии. - М.: Наука, 1984. - 444 с.

Маслоу А. Психология бытия: Пер. с англ. - М.: Рефлбук, К.: Ваклер, 1997. - 304 с.

Матюшкин А.М. Проблемные ситуации в мышлении и обучении. - М.: Педагогика, 1972. - 208 с.

а. Попов Б.В. Альтернативна модель етносу та людини (кілька зауваг щодо віта-центричної парадигми) / / Філософська думка. - 2001. - №4. - С. 37-54.

Пригожин И. От существующего к возникающему. - М.: Наука, 1985.

Роменець В.А., Маноха І.П. Історія психології XX століття. - К.: Либідь, 1998. - 992 с.

Рубинштейн С.Л. Проблемы общей психологии. - СПб.: Питер, 2000. - 712 с.

Салсо Р.Л. Когнитивная психология: Пер. с англ. - М.: Тривола, 1996. - 600 с.

Сидоренко Е.В. Личностное влияние и противостояние чужому влиянию // Психология влияния. - СПб.: Питер, 2000. - С. 11-31.

Степин В.С. Культура // Вопросы философии. - 1999. - №8. - С. 61-71.

Словарь современного русского литературного языка. - Т.1. - М.: АН СССР, 1959. - 767 с.

Уинфри А.Т. Время по биологическим часам. - М.: Мир, 1990. - 208 с.

Феномен нації: основи життєдіяльності / За ред. Б.В. Попова. - К.: Знання, 1998. - 264 с.42.Флоренская Т.А. Я против «Я». - М.: Знание, 1985. - 80 с.

Фресс П. Восприятие и оценка времени // П. Фресс, Ж. Пиаже. Экспериментальная психология. - М.: Прогресс, 1978. - Вып. 6. - С. 88-130.

Фромм Э. Душа человека. - М.: Республика, 1992. - 430 с.

Фурман А.В. Модульно-розвивальна система: принципи, умови, забезпечення. -K.: Правда Ярославичів, 1997. - 340 с.

Фурман А.В. Психокультура української ментальності. - Тернопіль: Економічна думка, 2002. - 132 с.

Фурман А. Теорія освітньої діяльності як метасистема // Психологія і суспільство. - 2001. - №3. - С. 105-144.

Фурман А. Українська ментальність та її культурно-психологічні координати // Психологія і суспільство. - 2000. - №1. -С. 9-73.

а. Хъелл Л., Зиглер Д. Теории личности. - СПб.: Питер-Пресс, 1997. - 608 с.

Цуканов Б.И. Время в психике человека. - Одесса: Астропринт, 2000. - 220 с.

Чалдини Г. Психология влияния. -СПб.: Питер, 2000. - 272 с.

Элькин Д.Г. Восприятие времени. -М.: АПН РСФСР, 1962. - 212 с.

Kilmann R., Saxton M.J. & Serpa R. Issues in Understanding and Changing Culture // California Management Review, Winter, 1986. - P. 89.

Rogers C. A. Client - centered, Personcentered approach to therapy. - In: Psychotherapists Cashbook: Theory & Fechnigue in Practice // Kutash & A.Wolf (eds) SFr, 1985.

Smircich L. Concepts of culture and organizational analysis / / Administrative Science Quarterly, Vol. 28, 1983. - P. 339358.

Завантаження

Як цитувати

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 3 > >> 

Схожі статті

1-10 з 415

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.