МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ШКОЛИ ТА ЇЇ ЕМПІРИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ
Ключові слова:
система національної освіти, соціально-культурна доктрина, модульно-розвивальна система, інноваційна освіта, соціально-культурний простір школи, наукове проектування, технологія розвивальної взаємодії, Школа здібностейАнотація
Обґрунтовано значення запропонованої А.В. Фурманом моделі проектування соціально-культурного простору інноваційної освітньої системи; охарактеризовані змістові компоненти зазначеного простору запорізької середньої загальноосвітньої школи, педагогічний колектив якої реалізує програму науково-дослідної роботи “Школа здібності” [ 15; 16]; здійснена реінтерпретація відомого алгоритму втілення фундаментального експерименту [4; 5].
Посилання
Гуменюк О.Є. Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект. -К.: Школяр, 1998. - 112 с.
Гуменюк О. Самотворення Я-концепції за модульно-розвивальної оргсистеми // Психологія і суспільство. - 2001. - № 2. -С. 33-76.
Гуменюк О. Феномен полімотивації: сутнісний зміст взаємин за модульно-розви-вальної оргсистеми // Психологія і суспільство. - 2001. - № 1. - С. 75-123.
Коміссаров В.О. Методично-засобові координати соціально-культурного простору інноваційної школи // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Серія “Педагогіка”. - 2001. -№10. - С. 17-28.
Коміссаров В.О. Соціально-культурний простір експериментальної школи: Монографія / За ред. А.В Фурмана. - Тернопіль: Економічна думка, 2002. - 132 с.
Мещанова Г.О. Моніторинг розвитку особистості як суб’єкта соціальної взаємодії // Психологія і суспільство. - 2001. - №4. - С. 114-144.
Наукове проектування інноваційних та альтернативних систем вищої освіти: Збірка матеріалів до Всеукр. наук.-практ. конф. (11-12 травня 2000 року). - Тернопіль: Економічна думка, 2000. - 224 с.
Роменець В.А., Маноха І.П. Історія психології XX століття. - K.: Либідь, 1998. - 992 с.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. - СПб.: Питер, 2000. - 712 с.
Фурман А.В. Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення: Монографія. - K.: Правда Ярославичів, 1997. - 340 с.
Фурман А.В. Психокультура української ментальності. - Тернопіль: Економічна думка, 2002. - 132 с.
Фурман А. Теорія освітньої діяльності як метасистема // Психологія і суспільство. - 2001. - № 3. - С. 105-144.
Фурман А.В. Фундаментальний соціально-психологічний експеримент у школах України: Анатомія пошуку // Освіта і управління. - 1997. - Т. 1, № 3. - С. 39-56.
Фурман А.В., Гуменюк О.Є. Модуль-но-розвивальне навчання: передумови, новації, впровадження // Освіта і управління. - 1997. - Т. 1, №4. - С. 94-124.
Фурман А., Коміссаров В. Школа здібностей. Програма дослідно-експериментальної роботи в СШ № 44 м. Запоріжжя / / Рідна школа. - 1996. - № 8. - С. 5-9.
Школа здібностей. Фундаментальний експеримент у СШ № 44 м. Запоріжжя // Рідна школа: Спецвипуск. - 1996. - № 8. - 80 с.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).