Номер | Назва | |
№ 1 (2020): Психологія і суспільство | Психологічне проєктування навчально-книжкових комплексів як оргтехнологічних засобів модульно-розвивальної взаємодії | Анотація PDF |
Галина Гірняк, Андрій Гірняк | ||
№ 1 (2000): Психологія і суспільство | ПРИНЦИПИ І ПАРАМЕТРИ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНІХ СИСТЕМ | Анотація PDF |
Марія Бригадир | ||
№ 2(28) (2007): Психологія і суспільство | СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ЕКСПЕРТИЗА ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНДАМЕНТАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ | Анотація PDF |
Лілія Ребуха | ||
№ 1 (2022): Психологія і суспільство | Психологічна ефективність оргтехнології модульно-розвивальної взаємодії у просторі ЗВО | Анотація PDF |
Андрій Гірняк | ||
№ 3-4 (2018): Психологія і суспільство | Деталізація психолого-педагогічного змісту етапів модульно-розвивальної взаємодії | Анотація PDF |
Андрій Гірняк | ||
№ 3-4 (2002): Психологія і суспільство | АНАЛІЗ ІННОВАЦІЙНИХ МОДЕЛЕЙ НАВЧАННЯ ЗА ПАРАМЕТРИЧНИМИ ОЗНАКАМИ Я-КОНЦЕПЦІЇ | Анотація PDF |
Наталія Бамбурак | ||
№ 3-4 (2002): Психологія і суспільство | МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ШКОЛИ ТА ЇЇ ЕМПІРИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ | Анотація PDF |
Вадим Коміссаров | ||
№ 3-4 (2002): Психологія і суспільство | ПСИХОЛОГІЧНИЙ ОРГВПЛИВ У СТРУКТУРІ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНИХ ВЗАЄМИН | Анотація PDF |
Оксана Гуменюк | ||
№ 1(3) (2001): Психологія і суспільство | ФЕНОМЕН ПОЛІМОТИВАЦІЇ : СУТНІСНИЙ ЗМІСТ ВЗАЄМИН ЗА МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ ОРГСИСТЕМИ | Анотація PDF |
Оксана Гуменюк | ||
№ 2 (2000): Психологія і суспільство | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ КЛАСУ — ОСНОВА ПРОЕКТУВАННЯ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ | Анотація PDF |
Наталія Ситникова, Наталія Бухлова | ||
№ 1 (2000): Психологія і суспільство | ПСИХОЛОГІЧНА ГРАМОТНІСТЬ УЧИТЕЛЯ -ОСНОВА ЕФЕКТИВНОЇ РОЗВИВАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ | Анотація PDF |
Оксана Гуменюк | ||
№ 1 (2000): Психологія і суспільство | АРХІТЕКТОНІКА ТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ЗА МОДУЛЬНО-РОЗВИВААЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ | Анотація PDF |
Анатолій Фурман | ||
№ 1(47) (2012): Психологія і суспільство | МЕТОДОЛОГІЯ ПІЗНАННЯ ОСВІТНЬОГО ВЧИНКУ В КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ | Анотація PDF |
Оксана Гуменюк | ||
№ 3(45) (2011): Психологія і суспільство | РЕФЛЕКСИВНА СУТНІСТЬ ЛОНГІТЮДНОГО ІННОВАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ | Анотація PDF |
Ярослава Бугерко | ||
№ 3(33) (2008): Психологія і суспільство | ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ РЕФЛЕКСИВНОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | Анотація PDF |
Ярослава Бугерко | ||
№ 2(32) (2008): Психологія і суспільство | ВІКОВА ДИНАМІКА РОЗВИТКУ СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ ОСОБИСПСНОЇ АДАПТОВАНОСТІ У СИСТЕМІ ФУНДАМЕНТАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ | Анотація PDF |
Ірина Ревасевич | ||
№ 2(28) (2007): Психологія і суспільство | ПОЗИТИВНЕ ЗБАГАЧЕННЯ Я-КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТОСТІ У КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ДОВКІЛЛЯ | Анотація PDF |
Наталія Бамбурак | ||
№ 2(28) (2007): Психологія і суспільство | ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ НАУКОВИХ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРОЕКТІВ | Анотація PDF |
Марія Бригадир | ||
№ 1(27) (2007): Психологія і суспільство | РЕФЛЕКСИВНІ ПРОЦЕСИ НА НОРМАТИВНО-РЕГУЛЯЦІЙНОМУ ПЕРІОДІ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ | Анотація PDF |
Ярослава Бугерко | ||
№ 2(20) (2005): Психологія і суспільство | ЧАС ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ПЕРЕБІГУ В МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ | Анотація PDF |
Оксана Гуменюк | ||
№ 3(17) (2004): Психологія і суспільство | ГУМАНІТАРНА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ЕКСПЕРТИЗА В УПРАВЛІНСЬКІЙ СФЕРІ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОЛЕКТИВУ ШКОЛИ | Анотація PDF |
Лілія Ребуха | ||
№ 4(14) (2003): Психологія і суспільство | ПСИХОЕКОЛОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ РОЗВИВАЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА | Анотація PDF |
Андрій Гірняк | ||
№ 4(14) (2003): Психологія і суспільство | ОБРУНТУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТІСНОЇ АДАПТОВАНОСТІ ЗА МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ ОРГСИСТЕМИ | Анотація PDF |
Ірина Ревасевич | ||
№ 4(14) (2003): Психологія і суспільство | ПРОЦЕСИ РОЗГОРТАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ РЕФЛЕКСІЇ У МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОМУ ОСВІТНЬОМУ ЦИКЛІ | Анотація PDF |
Ярослава Бугерко | ||
№ 3-4 (2002): Психологія і суспільство | ЗМІСТ, СТРУКТУРА ТА ОФОРМЛЕННЯ РОЗВНВАЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА | Анотація PDF |
Андрій Гірняк | ||
1 - 25 з 30 результатів | 1 2 > >> |
Пошукові нотатки:
- Пошукові терміни незалежні від регістру
- Слова загального вжитку ігноруються
- За замовчуванням повертаються лише ті статті, які містять всі терміни запиту (тобто застосовується оператор AND)
- Для того, щоб знайти статті, які містять один з термінів, комбінуйте чисельні слова з оператором OR; наприклад, освіта OR наука
- Для створення складних пошукових запитів використовуйте дужки; наприклад, архів ((журнал OR конференція) NOT дисертація)
- Для того, щоб шукати цільні пошукові фрази використовуйте лапки; наприклад, "видання відкритого доступу"
- Виключайте слова, ставлячи перед ними символ - або оператор NOT; наприклад, вибори -президент або вибори NOT президент
- Використовуйте у термінах символ * як метасимвол, що позначає будь-яку послідовність символів; наприклад, за запитом соці* будуть знайдені документи, що містять слова "соціальний", "соціалістичний", "соціологічний" тощо