Пошук


 
Номер Назва
 
№ 1 (2020): Психологія і суспільство Психологічне проєктування навчально-книжкових комплексів як оргтехнологічних засобів модульно-розвивальної взаємодії Анотація  PDF
Галина Гірняк, Андрій Гірняк
 
№ 1 (2000): Психологія і суспільство ПРИНЦИПИ І ПАРАМЕТРИ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНІХ СИСТЕМ Анотація  PDF
Марія Бригадир
 
№ 2(28) (2007): Психологія і суспільство СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ЕКСПЕРТИЗА ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНДАМЕНТАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ Анотація  PDF
Лілія Ребуха
 
№ 1 (2022): Психологія і суспільство Психологічна ефективність оргтехнології модульно-розвивальної взаємодії у просторі ЗВО Анотація  PDF
Андрій Гірняк
 
№ 3-4 (2018): Психологія і суспільство Деталізація психолого-педагогічного змісту етапів модульно-розвивальної взаємодії Анотація  PDF
Андрій Гірняк
 
№ 3-4 (2002): Психологія і суспільство АНАЛІЗ ІННОВАЦІЙНИХ МОДЕЛЕЙ НАВЧАННЯ ЗА ПАРАМЕТРИЧНИМИ ОЗНАКАМИ Я-КОНЦЕПЦІЇ Анотація  PDF
Наталія Бамбурак
 
№ 3-4 (2002): Психологія і суспільство МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ШКОЛИ ТА ЇЇ ЕМПІРИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ Анотація  PDF
Вадим Коміссаров
 
№ 3-4 (2002): Психологія і суспільство ПСИХОЛОГІЧНИЙ ОРГВПЛИВ У СТРУКТУРІ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНИХ ВЗАЄМИН Анотація  PDF
Оксана Гуменюк
 
№ 1(3) (2001): Психологія і суспільство ФЕНОМЕН ПОЛІМОТИВАЦІЇ : СУТНІСНИЙ ЗМІСТ ВЗАЄМИН ЗА МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ ОРГСИСТЕМИ Анотація  PDF
Оксана Гуменюк
 
№ 2 (2000): Психологія і суспільство ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ КЛАСУ — ОСНОВА ПРОЕКТУВАННЯ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ Анотація  PDF
Наталія Ситникова, Наталія Бухлова
 
№ 1 (2000): Психологія і суспільство ПСИХОЛОГІЧНА ГРАМОТНІСТЬ УЧИТЕЛЯ -ОСНОВА ЕФЕКТИВНОЇ РОЗВИВАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ Анотація  PDF
Оксана Гуменюк
 
№ 1 (2000): Психологія і суспільство АРХІТЕКТОНІКА ТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ЗА МОДУЛЬНО-РОЗВИВААЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ Анотація  PDF
Анатолій Фурман
 
№ 1(47) (2012): Психологія і суспільство МЕТОДОЛОГІЯ ПІЗНАННЯ ОСВІТНЬОГО ВЧИНКУ В КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ Анотація  PDF
Оксана Гуменюк
 
№ 3(45) (2011): Психологія і суспільство РЕФЛЕКСИВНА СУТНІСТЬ ЛОНГІТЮДНОГО ІННОВАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ Анотація  PDF
Ярослава Бугерко
 
№ 3(33) (2008): Психологія і суспільство ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ РЕФЛЕКСИВНОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Анотація  PDF
Ярослава Бугерко
 
№ 2(32) (2008): Психологія і суспільство ВІКОВА ДИНАМІКА РОЗВИТКУ СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ ОСОБИСПСНОЇ АДАПТОВАНОСТІ У СИСТЕМІ ФУНДАМЕНТАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ Анотація  PDF
Ірина Ревасевич
 
№ 2(28) (2007): Психологія і суспільство ПОЗИТИВНЕ ЗБАГАЧЕННЯ Я-КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТОСТІ У КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ДОВКІЛЛЯ Анотація  PDF
Наталія Бамбурак
 
№ 2(28) (2007): Психологія і суспільство ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ НАУКОВИХ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРОЕКТІВ Анотація  PDF
Марія Бригадир
 
№ 1(27) (2007): Психологія і суспільство РЕФЛЕКСИВНІ ПРОЦЕСИ НА НОРМАТИВНО-РЕГУЛЯЦІЙНОМУ ПЕРІОДІ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ Анотація  PDF
Ярослава Бугерко
 
№ 2(20) (2005): Психологія і суспільство ЧАС ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ПЕРЕБІГУ В МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ Анотація  PDF
Оксана Гуменюк
 
№ 3(17) (2004): Психологія і суспільство ГУМАНІТАРНА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ЕКСПЕРТИЗА В УПРАВЛІНСЬКІЙ СФЕРІ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОЛЕКТИВУ ШКОЛИ Анотація  PDF
Лілія Ребуха
 
№ 4(14) (2003): Психологія і суспільство ПСИХОЕКОЛОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ РОЗВИВАЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА Анотація  PDF
Андрій Гірняк
 
№ 4(14) (2003): Психологія і суспільство ОБРУНТУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТІСНОЇ АДАПТОВАНОСТІ ЗА МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ ОРГСИСТЕМИ Анотація  PDF
Ірина Ревасевич
 
№ 4(14) (2003): Психологія і суспільство ПРОЦЕСИ РОЗГОРТАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ РЕФЛЕКСІЇ У МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОМУ ОСВІТНЬОМУ ЦИКЛІ Анотація  PDF
Ярослава Бугерко
 
№ 3-4 (2002): Психологія і суспільство ЗМІСТ, СТРУКТУРА ТА ОФОРМЛЕННЯ РОЗВНВАЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА Анотація  PDF
Андрій Гірняк
 
1 - 25 з 30 результатів 1 2 > >> 

Пошукові нотатки:

  • Пошукові терміни незалежні від регістру
  • Слова загального вжитку ігноруються
  • За замовчуванням повертаються лише ті статті, які містять всі терміни запиту (тобто застосовується оператор AND)
  • Для того, щоб знайти статті, які містять один з термінів, комбінуйте чисельні слова з оператором OR; наприклад, освіта OR наука
  • Для створення складних пошукових запитів використовуйте дужки; наприклад, архів ((журнал OR конференція) NOT дисертація)
  • Для того, щоб шукати цільні пошукові фрази використовуйте лапки; наприклад, "видання відкритого доступу"
  • Виключайте слова, ставлячи перед ними символ - або оператор NOT; наприклад, вибори -президент або вибори NOT президент
  • Використовуйте у термінах символ * як метасимвол, що позначає будь-яку послідовність символів; наприклад, за запитом соці* будуть знайдені документи, що містять слова "соціальний", "соціалістичний", "соціологічний" тощо