Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Поточний випуск
Про нас
Про журнал
Редакційна колегія і редакційна рада
Фінансування
Контакти
Для Авторів
Умови подання
Вимоги до статей
Архіви
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 3-4 (2002): Психологія і суспільство
№ 3-4 (2002): Психологія і суспільство
Опубліковано:
2017-05-19
Статті
НАУКОВІ ШКОЛИ ЯК ФУНДАМЕНТ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Олександр Устенко
11-19
Без заголовку
ТЕОРІЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК МЕТАСИСТЕМА
Анатолій Фурман
20-58
PDF
ПСИХОЛОГІЧНИЙ ОРГВПЛИВ У СТРУКТУРІ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНИХ ВЗАЄМИН
Оксана Гуменюк
59-82
PDF
МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ШКОЛИ ТА ЇЇ ЕМПІРИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ
Вадим Коміссаров
83-104
PDF
НАУКОВЕ ПРОЕКТУВАННЯ РОЗВИВААЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ЦІАІСНОМУ ОСВІТНЬОМУ МЕТАПРОЦЕСІ
Андріана Тімотін
105-123
PDF
АНАЛІЗ ІННОВАЦІЙНИХ МОДЕЛЕЙ НАВЧАННЯ ЗА ПАРАМЕТРИЧНИМИ ОЗНАКАМИ Я-КОНЦЕПЦІЇ
Наталія Бамбурак
124-141
PDF
ДИНАМІКА РІЗНОВИДІВ РЕФЛЕКСІЇ У МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЦИКЛІ
Ярослава Бугерко
142-159
PDF
ПАРАМЕТРИ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ В КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Елеонора Ященко
160-169
PDF
РОЗВИТОК ЦІННІСНО-СМИСЛОВОЇ СФЕРИ ОСОБИ ЗА МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Андрій Лазарук
170-186
PDF
ДОСЛІДЖЕННЯ УМОВ І ЧИННИКІВ ЕФЕКТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ (бАГАТОФАКТОРНИЙ АНАЛІЗ)
Марія Бригадир
187-200
PDF
СИСТЕМА ЕКСПЕРТНО-ДІАГНОСТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ З МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Лілія Ребуха
201-216
PDF
ЗМІСТ, СТРУКТУРА ТА ОФОРМЛЕННЯ РОЗВНВАЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА
Андрій Гірняк
217-241
PDF
ІСТОРИКО-ЕВОЛЮЦІЙНЕ ПОРІВНЯННЯ МОДЕЛЕЙ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РОБОТИ
Станіслав Сівак
242-262
PDF
flags
partners