Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Поточний випуск
Про нас
Про журнал
Редакційна колегія і редакційна рада
Фінансування
Контакти
Для Авторів
Умови подання
Вимоги до статей
Архіви
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 2(28) (2007): Психологія і суспільство
№ 2(28) (2007): Психологія і суспільство
Опубліковано:
2017-06-06
Статті
ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ НАУКОВИХ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРОЕКТІВ
Марія Бригадир
5-15
PDF
ПОЗИТИВНЕ ЗБАГАЧЕННЯ Я-КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТОСТІ У КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ДОВКІЛЛЯ
Наталія Бамбурак
16-24
PDF
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ЕКСПЕРТИЗА ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНДАМЕНТАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Лілія Ребуха
25-36
PDF
ГЛИБИННО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕТНІЧНОГО МЕНТАЛІТЕТУ В ФОРМАТІ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
Юлія Мединська
37-44
PDF
ГЛИБИННО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕТНІЧНОГО МЕНТАЛІТЕТУ В ФОРМАТІ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
Юлія Мединська
37-44
PDF
ГЛИБИННО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕТНІЧНОГО МЕНТАЛІТЕТУ В ФОРМАТІ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
Юлія Мединська
37-44
PDF
СИСТЕМА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО МОНІТОРИНГУ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ (• •• на прикладі виконання наукової програми
Наталія Ситнікова
45-56
PDF
УМОВИ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ВЧИТЕЛЯ І УЧНІВ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Ян Костін
57-68
PDF
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА У ПРОЦЕСІ НАВЧАЛЬНОГО ЗАНЯТТЯ
Андрій Гірняк
69-84
PDF
ЕКСПЕРИМЕНТ З МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ -ЦЕ КРОК У МАЙБУТНЄ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Віктор Чухно, Лідія Олійник
85-90
PDF
12 РОКІВ ЕКСПЕРИМЕНТУ З МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ -ЦЕ ЗРІЛІСТЬ І ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
Наталія Рибак, Світлана Архипчук, Наталія Мариняк
91-97
PDF
ВПРОВАДЖЕННЯ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ УСПІХУ
Зоя Шляхова, Наталія Петрова, Вікторія Будьонна
98-100
PDF
ЯКОЮ БУТИ СУЧАСНІЙ ШКОЛІ? ВІДПОВІДЬ ЗНАЙДЕНО
Ірина Кир'янова
101-103
PDF
ТЕХНОЛОГІЯ СТВОРЕННЯ УМОВ ДЛЯ САМОРОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ У МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНІЙ СИСТЕМІ НАВЧАННЯ
Тамара Козлова
103-108
PDF
flags
partners