ПАРАМЕТРИ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ В КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Ключові слова:
психологічний вплив, параметри ефективності, суб’єкт-суб’єктна та психокультурна парадигми, модульно-розвивальна стратегія, розвивальна взаємодія, класи, види, типи психологічного діяння, форми, способи, методи, засоби психологічного впливуАнотація
Обґрунтовані основні та похідні параметри соціально-культурного простору в контексті розвивальної взаємодії; окреслені показники ефективності психологічного впливу та проведений їх структурний аналіз; запропонована схема оптимального використання видів, способів та методів психологічного впливу в цілісному циклі інноваційного освітнього процесу.
Посилання
Балл Г.А., Бургин М. С. Анализ психологических воздействий и его педагогическое значение // Вопросы психологии. - 1994. - №4. - С. 56-66.
Гуменюк О.Є. Культурно-діалогічне обґрунтування стратегій психологічного впливу // Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. - Івано-Франківськ: Плай, 2002. - Вип. 7. - Ч. 1. - С. 121-132.
Гуменюк О.Є. Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект / За ред. А.В. Фурмана. - К.: Школяр, 1998 . - 112 с.
Гуменюк О.Є. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин // Психологія і суспільство. - 2002. - №3-4. - С. 59-82.
Казмиренко В.П. Социальная психология организаций: Монография. - К.: МЗУУП, 1993. - 384 с.
Ковалев Г.А. О системе психологического воздействия. - М.: АПН СССР, 1989. - 152 с.
Ковалев Г.А. Три парадигмы в психологии, три стратегии психологического воздействия // Вопросы психологии. - 1987. - № 3. - С. 41-49.
Огнев’юк О.В., Фурман А.В. Принцип модульності в історії освіти. - Ч. 1. - К.: УІПКККО, 1995. - 85 с.
Словарь психолога-практика / Сост. С.Ю. Головин. - 2-е изд., перераб. и доп. -М.: Харвест-АСТ, 2001. - 976 с.
Фурман А. Духовність - основа нової школи // Освіта. - 1996. - 30 жовтня. - С. 2-3.
Фурман А.В. Психокультура української ментальності. - Тернопіль: Економічна думка, 2002. - 132 с.
Фурман А.В., Гуменюк О.Є. Модульно-розвивальне навчання: передумови, новації, впровадження // Освіта і управління, 1997. - Т.1, №4. - С. 94-120.
Фурман А. Теорія освітньої діяльності як метасистема // Психологія і суспільство. - 2001. - №3. - С. 105-144.
Фурман А.В. Модульно-розвивальне навчання : принципи, умови, забезпечення. -К.: Правда Ярославичів, 1997. - 340 с.
Шапоринский О.А. Обучение и научное познание. - М.: Педагогика, 1981 - 208 с.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).