ПАРАМЕТРИ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ В КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Елеонора Ященко Тернопільська академія народного господарства

Ключові слова:

психологічний вплив, параметри ефективності, суб’єкт-суб’єктна та психокультурна парадигми, модульно-розвивальна стратегія, розвивальна взаємодія, класи, види, типи психологічного діяння, форми, способи, методи, засоби психологічного впливу

Анотація

Обґрунтовані основні та похідні параметри соціально-культурного простору в контексті розвивальної взаємодії; окреслені показники ефективності психологічного впливу та проведений їх структурний аналіз; запропонована схема оптимального використання видів, способів та методів психологічного впливу в цілісному циклі інноваційного освітнього процесу.

Біографія автора

  • Елеонора Ященко, Тернопільська академія народного господарства
    старший викладач кафедри психолого-педаго-гічних дисциплін Тернопільської академії народного господарства, пошу-кувачка Інституту експериментальних систем освіти

Посилання

Балл Г.А., Бургин М. С. Анализ психологических воздействий и его педагогическое значение // Вопросы психологии. - 1994. - №4. - С. 56-66.

Гуменюк О.Є. Культурно-діалогічне обґрунтування стратегій психологічного впливу // Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. - Івано-Франківськ: Плай, 2002. - Вип. 7. - Ч. 1. - С. 121-132.

Гуменюк О.Є. Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект / За ред. А.В. Фурмана. - К.: Школяр, 1998 . - 112 с.

Гуменюк О.Є. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин // Психологія і суспільство. - 2002. - №3-4. - С. 59-82.

Казмиренко В.П. Социальная психология организаций: Монография. - К.: МЗУУП, 1993. - 384 с.

Ковалев Г.А. О системе психологического воздействия. - М.: АПН СССР, 1989. - 152 с.

Ковалев Г.А. Три парадигмы в психологии, три стратегии психологического воздействия // Вопросы психологии. - 1987. - № 3. - С. 41-49.

Огнев’юк О.В., Фурман А.В. Принцип модульності в історії освіти. - Ч. 1. - К.: УІПКККО, 1995. - 85 с.

Словарь психолога-практика / Сост. С.Ю. Головин. - 2-е изд., перераб. и доп. -М.: Харвест-АСТ, 2001. - 976 с.

Фурман А. Духовність - основа нової школи // Освіта. - 1996. - 30 жовтня. - С. 2-3.

Фурман А.В. Психокультура української ментальності. - Тернопіль: Економічна думка, 2002. - 132 с.

Фурман А.В., Гуменюк О.Є. Модульно-розвивальне навчання: передумови, новації, впровадження // Освіта і управління, 1997. - Т.1, №4. - С. 94-120.

Фурман А. Теорія освітньої діяльності як метасистема // Психологія і суспільство. - 2001. - №3. - С. 105-144.

Фурман А.В. Модульно-розвивальне навчання : принципи, умови, забезпечення. -К.: Правда Ярославичів, 1997. - 340 с.

Шапоринский О.А. Обучение и научное познание. - М.: Педагогика, 1981 - 208 с.

Завантаження

Як цитувати

Схожі статті

1-10 з 660

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.