ПСИХОЛОГІЯ ВЗАЄМОСТОСУНКІВ: ВІД ПЕРЕКОНАННЯ ДО ВПЛИВУ
Анотація
У процесі дослідження обґрунтовуються: а) проблема переконання як основоположна передумова становлення впливу, б) пропаганда як масове запевнення, а також в) роль ефективного переконання та психологічний захист від нього.
Посилання
Аристотель. Поэтика. Риторика. - СПб.: Азбука, 2000. - 285 с.
Аронсон Э., Пратканис Э.Р. Эпоха пропаганды: Механизмы убеждения, повседневное использование и злоупотребление. - СПб.: прайм - ЕВРОЗНАК, 2003. - 384 с.
Гуменюк О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розви-вальних взаємин // Психологія і суспільство. - 2002. - №3-4. - С. 59-82.
Гуменюк О.Є. Психологія впливу: Монографія. - Тернопіль: Економічна думка, 2003. - 304 с.
Зимбардо Ф., Ляйппе М. Социальное влияние. - СПб.: Питер, 2000.- 448 с.
Кабаченко Т.С. Активизация человеческого фактора: методы психологического воздействия // Психологический журнал. - 1986. -№4. - С. 11-22.
Кабаченко Т.С. Методы психологического воздействия. - М.: Педагогическое общество России, 2000. - 544 с.
Ковалев Г.А. О системе психологического воздействия // Психология воздействия (проблемы теории и практики). - М.: АПН СССР, 1989. - С. 4-43.
Ковалев Г.А. Три парадигмы в психологии - три стратегии психологического воздействия // Вопросы психологии. - 1987. - №3. - С. 41—49.
Психологический словарь / Под ред. В.П. Зинченко, Б.Г. Мещерякова. - 2-е изд. - М.: Педагогика - Пресс, 1997. - 440 с.
Сидоренко Е.В. Личностное влияние и противостояние чужому влиянию // Психология влияния. - СПб.: Питер, 2000. - С. 11-31.
Чалдини Р. Психология влияния. - СПб.: Питер, 2000. - 272 с.
Шейнов В.П. Психология влияния: скрытое управление, манипулирование и защита от них. - М.: Ось-89, 2002. - 720 с.
Aristotle. Rhetoric. In W. Roberts (Trans.), Aristotle, rhetoric and poetics. - New York: Modern Library. - 1954.
Arkes H.R., Boehm L.E., Xu G. Determinants of judged validity // journal of Experimental Sosial Psychology. - 1991. -№27. - Р. 576-605.
Aronson E., Fried C., Stone I. Overcoming denial and increasing the intention to use condoms through the induction of hypocrisy // American Journal of Public Health. - 1991. - №81. - Р. 1636-1638.
Dichter E. Handbook of consumek motivations. - New York: McGraw - Hill. - 1964.
Greenwald A.G., Brock T.C., Ostrom T.M. Psychological foundations of attitudes. - New York: Academic Press. - 1968.
Marcus І. Mesoamerican writing systems. - Princeton N.I.: Princeton University Press. - 1992.
Miller R.L., Brickman P., Bolin D. Attribution versus persuasion as a means for modifying behavior // Journal of Personality and Social Psychology. - 1975. - №31. - Р. 430-441.
Herzstein R.E. The war that Hitler won. - New York: Paragon House. - 1987. - P. 31.
Pacrard V. The hidden persuaders. - New York: Mackay. - 1957.
Spence G. How to argue and win every time. - New York: St. Martin”s. - 1995. - P. 131.
Watson J.B. Psychology from the standpoint of a behaviorist. -Philadelphia: Lippincott. - 1919.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).