НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ З ПСИХОЛОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМИ НАВЧАЛЬНИХ ЗАДАЧ
Ключові слова:
методологічна і методична роботи, системно-діяльнісний підхід, психологічне проектування, система навчальних задач, експериментальне дослідженняАнотація
На основі раніше розроблених та обґрунтованих теоретичних концептів задачного підходу, а саме його психолого-проективногоаспекту [див. 7—10], нами здійснена спроба методологічної побудуви такої схеми експериментального дослідження, що поєднує переваги теорії і практики її реального втілення.Посилання
Бондарчук О. І. Експериментальна психологія: Курс лекцій / О. І. Бондарчук. - К.: МАУП, 2003. - 120 с.
Вища освіта України і Болонський процес / За ред. В. Г. Кременя. - Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2004. - 384 с.
Інститут експериментальних систем освіти (науково-дослідний): Інформаційний бюллетень / Відпов. за випуск Ю. В. Москаль. - Випуск 3. - Тернопіль: Економічна думка, 2001. - 48 с.
Інститут експериментальних систем освіти (науково-дослідний): Інформаційний бюллетень / Відпов. за випуск Ю. В. Москаль. - Випуск 4. - Тернопіль: Економічна думка, 2004. - 64 с.
Комиссаров В. О. Соціально-культурний простір експериментальної школи : [монографія] / Вадим Олексійович Коміссаров; за ред. А. В. Фурмана. - Тернопіль : Економічна думка, 2002. - 144 с.
Костін Я. А. Система підготовки вчителів-дослідників до впровадження модульно-розвивального навчання : [наук. вид.] / Ян Анатолійович Костін ; за ред. А. В. Фурмана. -Тернопіль : Інститут ЕСО, 2005. - 62 с.
Надвнннчна Т. Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованого навчання / Тетяна Надвинична // Психологія і суспільство. - 2008. -№3. - С. 30 - 45.
Надвнннчна Т. Психологічні умови саморозгортання процесів формування та розв’язування навчальних задач / Тетяна Надвинична // Психологія і суспільство. - 2005. - № 2. - С. 76 - 87.
Надвнннчна Т. Теоретико-методологічне обґрунтування задачного підходу у психології / Тетяна Надвинична // Психологія і суспільство. - 2008. - № 1. - С. 63-87.
Надвнннчна Т. Л. Навчальна задача як необхідний елемент інноваційної освіти: проблеми класифікації та етапів їх розв’язування / Тетяна Лонгінівна Надвинична // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції “Творчість як засіб особистісного росту та гармонізації людських стосунків”, 22-23 квітня 2005 р. - Житомир, 2005. - С. 33 - 36.
Ребуха Л. Соціально-психологічна експертиза ефективності фундаментального експерименту з модульно-розвивального навчання / Лілія Ребуха // Психологія і суспільство. - 2007. - №2. - С. 25 - 36.
Ревасевнч І. Психологічні інваріанти особистісної адаптованості школярів у системі модульно-розвивального навчання / Ірина Ревасевич // Психологія і суспільство. -2007. - №1. - С. 109 - 127.
Фурман А. В. Модульно-розвивальне навчання : принципи, умови, забезпечення : [монографія] / Анатолій Васильович Фурман. - К. : Правда Ярославичів, 1997. - 340 с.
Фурман А. Система інноваційної освітньої діяльності модульно-розвивальної школи та її комплексна експертиза / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. - 2005. - № 2. - С. 29-76.
Щедровнцкнй Г. П. Избранные труды / Геогрий Петрович Щедровицкий; [ред.-сост. А. А. Пископпель, Л. П. Щед-ровицкий]. - М. : Шк. культ. политики, 1995. - 760 с.
Щедровнцкнй Г. П. Философия. Наука. Методология / Геогрий Петрович Щедровицкий. - М.: Шк. культ. политики, 1997. - 656 с.
Щедровнцькнй Г. Методологічна організація системно-структурних досліджень і розробок / Г еоргій Щедро-вицький // Психологія і суспільство. - 2004. - №2. - С. 30 - 50.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).