ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ КЛАСУ — ОСНОВА ПРОЕКТУВАННЯ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ
Ключові слова:
психолого-педагогічний портрет, модульне заняття, диференціація та індивідуалізація навчання, модульно-розвивальна система, проектування навчальних занятьАнотація
Пропонується науково зважений підхід до диференціації та індивідуалізації навчання, створення психолого-педагогічного портрету класу на основі комплексного соціально-психологічного діагностування як необхідної умови проектування навчальних занять у мо-дульно-розвивальній системі.Посилання
Гуменюк О. Є. Модульно-розвивальне навчання : соціально-психологічний аспект. - K. : Школяр, 1998. - 112 с.
Модульно-розвивальна система. З досвіду роботи ЗОШ № 43 м. Донецька. - Донецьк : ДІПО, 2000. - 51 с.
Фурман А. В. Вступ до шкільної практичної психології. - K. - Донецьк : Ровесник. - 1993. - 50 с.
Фурман А. В. Психодіагностика особистісної адаптованості вчителів і учнів. -Тернопіль : Економічна думка, 2000. - 192 с.
Фурман А. В. Модульно-розвивальне навчання : принципи, умови, забезпечення. - K. : Правда Ярославичів, 1997. - 340 с.
Фурман А. В. Психодіагностика інтелекту в системі диференціації навчання. - K. : Освіта, 1993. - 224 с.
Фурман А. В. Соціально-психологічна експертиза модульно-розвивальних занять у школі. - K. : Правда Ярославичів, 1999. - 56 с.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).