ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ КЛАСУ — ОСНОВА ПРОЕКТУВАННЯ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ

Автор(и)

  • Наталія Ситникова ЗОШ №43, м. Донецька
  • Наталія Бухлова ЗОШ №43, м. Донецька

Ключові слова:

психолого-педагогічний портрет, модульне заняття, диференціація та індивідуалізація навчання, модульно-розвивальна система, проектування навчальних занять

Анотація

Пропонується науково зважений підхід до диференціації та індивідуалізації навчання, створення психолого-педагогічного портрету класу на основі комплексного соціально-психологічного діагностування як необхідної умови проектування навчальних занять у мо-дульно-розвивальній системі.

Біографії авторів

  • Наталія Ситникова, ЗОШ №43, м. Донецька
    директор ЗОШ №43, м. Донецька, пошукувачка IECO
  • Наталія Бухлова, ЗОШ №43, м. Донецька
    заступник директора з дослідноекспериментальної роботи ЗОШ № 43, м. Донецька

Посилання

Гуменюк О. Є. Модульно-розвивальне навчання : соціально-психологічний аспект. - K. : Школяр, 1998. - 112 с.

Модульно-розвивальна система. З досвіду роботи ЗОШ № 43 м. Донецька. - Донецьк : ДІПО, 2000. - 51 с.

Фурман А. В. Вступ до шкільної практичної психології. - K. - Донецьк : Ровесник. - 1993. - 50 с.

Фурман А. В. Психодіагностика особистісної адаптованості вчителів і учнів. -Тернопіль : Економічна думка, 2000. - 192 с.

Фурман А. В. Модульно-розвивальне навчання : принципи, умови, забезпечення. - K. : Правда Ярославичів, 1997. - 340 с.

Фурман А. В. Психодіагностика інтелекту в системі диференціації навчання. - K. : Освіта, 1993. - 224 с.

Фурман А. В. Соціально-психологічна експертиза модульно-розвивальних занять у школі. - K. : Правда Ярославичів, 1999. - 56 с.

Завантаження

Як цитувати

Ситникова, Наталія, and Наталія Бухлова. “ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ КЛАСУ — ОСНОВА ПРОЕКТУВАННЯ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ”. Психологія і суспільство, no. 2, May 2017, pp. 152-8, https://pis.wunu.edu.ua/index.php/uapis/article/view/19.

Схожі статті

1-10 з 554

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.