ПСИХОЛОГІЧНА ГРАМОТНІСТЬ УЧИТЕЛЯ -ОСНОВА ЕФЕКТИВНОЇ РОЗВИВАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ
Анотація
Окреслюються актуальні завдання вдосконалення психологічної підготовки вчителів інноваційної школи; характеризуються експериментальні умови (нововведення), які спричинили позитивну перебудову внутрішнього світу педагогів-дослідників; експериментально відстежується динаміка зростання психологічної грамотності вчителів ЗОШ № 10 м. Бердичева за три роки фундаментального експерименту; емпірично обгрунтовується зростання сукупного коефіцієнта самоактуалізації учителів-дослідників ліцею № 157 м. Києва за 13-ти із 14-ти шкалами вимірювання.
Ключові слова
Повний текст:

Посилання
Гозман Л.Я., Кроз М.В., Латинская М.В. Самоактуализационный тест. - М., 1995. - 44 с.
Гуменюк О.Є. Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект. -К., 1998. - 112 с.
Семенюк Т.В. Програмово-методичне забезпечення модульно-розвивального навчання: здобутки і перспективи // Освіта і управління. - 1998. - Т. 2 , № 2. - С. 136 -139.
Фурман А.В. Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення. -К., 1997. - 340 с.
Фурман А.В. Проблемно-ситуативная диагностика психологической грамотности учителя. Тест «Кто поднимет бумажку?». -К., 1993. - 11 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN 2523-4099 (online), ISSN 1810-2131 (print)