МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ МИСЛЕДІЯЛЬНОСТІ -СХЕМА ПРОФЕСІЙНОГО МЕТОДОЛОГУВАННЯ
Анотація
Уперше отримали гіпотетичне розв’язання чотири логічно пов’язаних проблеми генезису професійного методологу-вання як свідоме збалансування науково-дослідницької та інноваційно-освітньої діяльностей у системі соціогуманітарної науки, взаємодопо-внення поясів миследіяльності та методологу-вання у системі вітакультурно зорієнтованої методологічної роботи, типології методологічних модулів, що повно проектує ідеальний простір організації досконалого групового мисле-зреалізування методологів, а також передумов, принципів і правил просторово-часового уможливлення аналізованого методологування.
Ключові слова
Повний текст:

Посилання
Алексеев Н.Г. Культурное значение методологии // Вопросы методологии. - 1997. - №3-4. - С. 64-72.
Анисимов О.С. Методология: функция, сущность, становление (динамика и связь времен). - М.: ЛМА, 1996. - 380 с.
Бабайцев А.Ю. СМД-методология // Новейший философский словарь. - 3-е изд., исправл. - Мн.: Книжный Дом, 2003. - С. 923-926.
Волков В.Е. Образовательная программа сети методологических лабораторий // Вопросы методологии. - 1994. - №3-4. - С. 140-141.
Громыко Ю.В. Московская методологическая школа: социокультурные условия возникновения, идейное содержание, проблемы развития // Вопросы методологии. - 1991. - №4. - С. 21-39.
Гуменюк О.Є. Методологічна модель інноваційно-психологічного клімату // Психологія і суспільство. - 2005. - №4. - С. 70-83.
Гуменюк О. Є. Методологічна план-карта дослідження інноваційно-психологічного клімату // Вітакультурний млин. - 2005. Модуль 2. - С. 12-17.
Гуменюк О. Є. Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект / За ред. А.В. Фурмана. - К.: Школяр, 1998. - 112 с.
Гуменюк О. Освітнє спілкування як інформаційний, діловий, психосмисловий і самосенсовий різновиди обміну // Психологія і суспільство. - 2005. - №3. - С. 78-99.
Гуменюк О.Є. Психологія впливу. - Тернопіль: Економічна думка, 2003. - 304 с.
Гуменюк О.Є. Психологія Я-концепції. - Тернопіль: Економічна думка, 2004. - 310 с.
Гуменюк О. Феномен полімотивації: сутнісний зміст взаємин за модульно-розвивальної оргсистеми // Психологія і суспільство. -2001. - №1. - С. 74-123.
Дубровский В.Я. О методе разработки схемы научной концепции и её генезиса: к постановке проблемы // Вопросы методологии. -1995. - №1-2. - С. 56-73.
Зинченко А.П. «Изготовление мысли» по ГП. Щедровицкому // Вопросы методологии. - 1996. - №1-2. - С. 123-127.
Зинченко А.П. К программе работ по теме “Схемы и механизмы схематизации в мыследеятельности” // Кентавр. - 1994. - №1. - С. 3-8.
Зинченко А.П. Понятие об исследованиях в мыследеятельности // Вопросы методологии. - 1994. - №1-2. - С. 41-46.
Зинченко А.П. Программа строительства современной системы образования // Вопросы методологии. - 1994. - №3-4. - С. 141-145.
Казміренко В.П. Соціально-психологічна регуляція діяльності організацій // Психологія і суспільство. - 2004. - №2. - С. 5-29.
Коміссаров В.О. Соціально-культурний простір експериментальної школи / За ред. А.В. Фурмана. - Тернопіль: Економічна думка, 2002. - 144 с.
Копылов Г. К вопросу о природе “научных революций” // Кентавр. - 2003. - №31. - С. 46-57.
Копылов Г. Методология и методологизация в контексте времени // Кентавр. - 1992. - №1. - Вып.5. - С. 6-11.
Копылов Г.Г. Пространственные представления в СМД-методологии: постановка проблемы и анализ карты как инструмента “схватывания” пространства // Вопросы методологии. - 1992. - №1-2. - С. 39-45.
Крайчинская С.Б. Локальная образовательная система. Штрихи к проекту // Вопросы методологии. - 1994 - №3-4. - С. 151-153.
Кримський С.Б. Запити філософських смислів. - К.: Вид. ПАРАПАН, 2003. - 240 с.
а. Лакатос И. Фальсификация и методология научно-исследовательских программ. - М.: Медиум, 1995. - 184 с.
Луковенко Ю.В. Дисциплина ума // Вопросы методологии. - 1994. - №3-4. - С. 156-158.
Марача В. Встреча методолога и самосознания // Кентавр. -1991. - №2. - Вып. 4. - С. 25-37.
а. Марача В. Структура и развитие науки с точки зрения методологического институционализма // Кентавр. - 2004. - №33. - С. 45-63.
Мейтув П., Буторин В. Схематизация в методологической работе // Кентавр. - 1994. - №1. - С. 9-17.
Никитин В.А. Идея образования или содержание образовательной политики. - К.: Оптима, 2004. - 205 с.
Попов Б.В. Альтернативна модель етносу та людини. (Кілька зауваг щодо вітацентричної парадигми) // Філософська думка. - 2001. - №3. - С. 37-53.
Попов И.Н., Семёнова Г.Д. Самореферентность пространства методологии (к 25-летию ММПК) // www.circle.ru.
Подшивалкина В.И. Социальные технологии: проблемы методологии и практики. - Кишинев: Центр. типография, 1997. - 352 с.
Путеводитель по методологии Организации, Руководства и Управления: Хрестоматия по работам ГП. Щедровицкого. - М.: Дело, 2003. - 160 с.
Путеводитель по основным понятиям и схемам методологии Организации, Руководства и Управления: Хрестоматия по работам ГП. Щедровицкого. - М.: Дело, 2004. - 208 с.
Рац М. Место нормирования и его стратегия в процессах развития // Кентавр. - 2005. - №35. - С. 7-13.
5. Ребуха Л. Особливості методологування під час проведення психологічної експертизи // Вітакультурний млин. - 2005. - Модуль 2. - С. 54-57.
Ревасевич І. Методологічні орієнтири дослідження адаптації у системі структурованого вітакультурного простору //Вітакультурний млин. - 2005. - Модуль 2. - С. 45-49.
Реут Дм. Аксиоматическая методология на марше // Кентарв. - 2003. - №31. - С. 58-63.
Рибалка В.В. Методологічні питання наукової психології (Дос-
від особистісно центрованої систематизації категоріально-поняттєвого апарату). - К.: Ніка-Центр, 2003. - 204 с.
Сааков В.В. Эпистемологическая проблематика в разработке системы методологических лабораторий // Вопросы методологии. - 1994. - №3-4. - С. 158-159.
Сазонов Б. К истории ММК в свете перспектив игрового движения // Вопросы методологии. - 1991. - №1. - С. 132-139.
Стёпин В. С. Генезис социально-гуманитарных наук (философский и методологический аспекты) // Вопросы философии. - 2004. №3. - С. 37-43.
Стёпин В.С. Культура // Вопросы философии. - 1999. №8. -С. 61-71.
Телегин С. Как быть? // Страна и мир. - Мюнхен, 1989.
Фурман А.В. Вступ до методології проблемного навчання. -К.-Донецьк: Ровесник, 1993. - 80 с.
Фурман А.В. Вітакультурне обґрунтування практичної психології // Практична психологія і соціальна робота. - 2003. - №4. - С. 9-13.
Фурман А. Етапи постановки та розв’язання освітньої задачі у цілісному модульно-розвивальному процесі // Технологія інноваційного пошуку в системі вищої освіти: Зб. матер. до Другої регіон. наук.-пр. конф. - Тернопіль: Економічна думка, 2003. - С. 99-102.
Фурман А. Категорії вітакультурної методології як ефективний засіб аналізу і розв’язання складних проблем // Інститут експериментальних систем освіти: Інформ. бюлетень. - Вип. 4. - 2004. - С. 4-7.
Фурман А.В. Методологічна модель Школи розвитку // Рідна школа. - 1994. - №6. - С. 19-25.
Фурман А.В. Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення. - К.: Правда Ярославичів, 1997. - 340 с.
Фурман А. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу // Вітакультурний млин. - 2006. - Модуль 3. - С. 4-9 (у друці).
Фурман А. Постання освітології, або похід за горизонт відомого // Психологія і суспільство. - 2003. - №4. - С. 5-9.
Фурман А.В. Проблемні ситуації в навчанні. - К.: Рад. школа, 1991. - 191 с.
Фурман А. В. Психолого-педагогічна теорія навчальних проблемних ситуацій: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Інститут психології АПН України. - К., 1994. - 64 с.
Фурман А.В. Психокультура української ментальності. - Тернопіль: Економічна думка, 2002. - 132 с.
Фурман А. Рівні та критерії методологування у професійному здійсненні науково-дослідної діяльності // Вітакультурний млин. -2005. - Модуль 1. - С. 5-13.
Фурман А.В. Методологія наукових досліджень: Модульно-розвивальний підручник. - Тернопіль: Економічна думка. 2005. - 40 с.
Фурман А. Система інноваційної освітньої діяльності мо-дульно-розвивальної школи та її комплексна експертиза // Психологія і суспільство. - 2005. - №2. - С. 29-75.
Фурман А. Соціальне розуміння - основа паритетної освітньої співдіяльності // Наукове проектування інноваційних та альтернативних систем вищої освіти: Зб. матеріалів. - Тернопіль: Економічна думка, 2000. - С. 49-52.
Фурман А. Структура і зміст професійного методологування / / Вітакультурний млин. - 2005. - Модуль 2. - С. 4-11.
Фурман А. Теорія освітньої діяльності як метасистема // Психологія і суспільство. - 2001. - №3. - С. 105-144; 2002. - №3^. - С. 20-58.
Фурман А.В. Теорія освітньої діяльності як психодидактична система // Наукові записки Тернопільського державного педуніверситету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. - 2001. - №9. - С. 3-17.
Фурман А.В. Фундаментальний соціально-психологічний експеримент у школах України: анатомія пошуку // Освіта і управління. - 1997. - Т.1, №4. - С. 39-56.
Фурман А.В., Гуменюк О.Є. Модульно-розвивальне навчання: передумови, новації впровадження // Освіта і управління. - 1997. -Т.1, №4. - С. 94-124.
Щедровицкий Г.П. Избранные труды. - М.: Шк. культ. полит., 1995. - 760 с.
Щедровицький Г. Методологічна організація сфери психології // Психологія і суспільство. - 2000. - №2. - С. 7-24.
Щедровицький Г. Методологічна організація системно-структурних досліджень і розробок // Психологія і суспільство. - 2004. -№2. - С. 30-49.
Щедровицкий Г.П. Онтология и онтологическая работа // Вопросы методологии. - 1996. - №3-4. - С. 35-92.
Щедровицкий Г.П. Проблемы организации исследований: от теоретико-мыслительной к оргдеятельностной методологии анализа // Вопросы методологии. - 1996. - №3-4. - С. 3-15.
Щедровицкий Г.П. Сладкая диктатура мысли // Вопросы методологии. - 1994. - №1-2. - С. 9-13.
Щедровицький Г. Розуміння та інтерпретації схеми знання // Психологія і суспільство. - 2001. - №4. - С. 8-15.
Щедровицкий П.Г. Мышление, методологическая работа и развитие // Вопросы методологии. - 1992. - №1-2. - С. 30-38.
Щедровицкий П.Г. Пространство свободы // Народное образование. - 1997. - №1. - С. 46-51.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN 2523-4099 (online), ISSN 1810-2131 (print)