Номер | Назва | |
№ 3-4 (2018): Психологія і суспільство | Метатеоретична мозаїка життя свідомості | Анотація PDF |
Анатолій Васильович Фурман | ||
№ 2 (2000): Психологія і суспільство | РЕФЛЕКСІЯ ЯК ОБ’ЄКТ ПСИХОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ | Анотація PDF |
Наталія Пеньковська | ||
№ 1-2 (2018): Психологія і суспільство | ВЧИНКОВА БУТТЄВІСТЬ ОСОБИСТОСТІ: ВІД КОНЦЕПТУ ДО МЕТАТЕОРІЇ | Анотація PDF |
Анатолій Фурман | ||
№ 1(55) (2014): Психологія і суспільство | РЕФЛЕКСИВНИМ АНАЛІЗ "ПСАЛМІВ ДАВИДОВИХ" ТАРАСА ШЕВЧЕНКА | Анотація PDF |
Микола Кубаєвський, Світлана Лук ’яненко | ||
№ 3(29) (2007): Психологія і суспільство | ПРО СПІВВІДНОШЕННЯ ПОНЯТЬ "УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ" І "РЕФЛЕКСІЯ ОФІЦЕРА-ПРИКОРДОННИКА" | Анотація PDF |
Валентин Демський | ||
№ 1(23) (2006): Психологія і суспільство | ПСИХОКОРЕКЦІЯ ПАТРІОТИЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ | Анотація PDF |
Наталія Михальченко | ||
№ 3-4 (2018): Психологія і суспільство | Свідомість і рефлексія у базисі психологічного теоретизування | Анотація PDF |
Олена Савченко | ||
№ 4(22) (2005): Психологія і суспільство | МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ МИСЛЕДІЯЛЬНОСТІ -СХЕМА ПРОФЕСІЙНОГО МЕТОДОЛОГУВАННЯ | Анотація PDF |
Анатолій Фурман | ||
№ 1(19) (2005): Психологія і суспільство | ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПАТРІОТИЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА В СІМ'Ї | Анотація PDF |
Наталія Михальченко | ||
№ 4(14) (2003): Психологія і суспільство | ПРОЦЕСИ РОЗГОРТАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ РЕФЛЕКСІЇ У МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОМУ ОСВІТНЬОМУ ЦИКЛІ | Анотація PDF |
Ярослава Бугерко | ||
№ 4(66) (2016): Психологія і суспільство | КОНЦЕПЦІЯ ОСОБИСТОСТІ В АКСІОЛОГІЧНІЙ ПСИХОЛОГІЇ: КОНТУРИ СУТНІСНОЇ ЕВРИСТИКИ | Анотація PDF |
Анатолій А. Фурман | ||
№ 2(60) (2015): Психологія і суспільство | СВІТ МЕТОДОЛОГІЇ | Анотація PDF |
Анатолій В. Фурман | ||
№ 1(59) (2015): Психологія і суспільство | РЕФЛЕКСІЯ | Анотація PDF |
Георгій Щедровицький | ||
№ 3(57) (2014): Психологія і суспільство | ПЕРСПЕКТИВИ СТАНОВЛЕННЯ ЕКЗИСТЕНЦІЙНОГО ПІДХОДУ В ПРИКЛАДНІЙ ПСИХОЛОГІЇ | Анотація PDF |
Любов Терехова | ||
№ 2(56) (2014): Психологія і суспільство | РЕФЛЕКСИВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ЯК ПРЕДМЕТ ПСИХОЛОГІЧНОГО ПІЗНАННЯ | Анотація PDF |
Євген Заїка, Олексій Зімовін | ||
№ 3(5) (2001): Психологія і суспільство | ТЕОРІЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК МЕТАСИСТЕМА | Анотація PDF |
Анатолій Фурман | ||
№ 1(51) (2013): Психологія і суспільство | МЕТОДОЛОГІЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ОПОЗИЦІЇ НАТУРАЛІСТИЧНОГО І СИСТЕМОДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДІВ | Анотація PDF |
Георгій Щедровицький | ||
№ 2(40) (2010): Психологія і суспільство | РЕФЛЕКСІЯ ЕПІСТЕМОЛОГІЧНИХ ЗАСАД СУЧАСНОЇ СОЦІОЛОГІЇ | Анотація PDF |
Юрій Яковенко, Алла Яковенко | ||
№ 1(31) (2008): Психологія і суспільство | САМОВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ У СИСТЕМІ ВЗАЄМОВІДНОСИН "ЛЮДИНА - СВІТ" У РАМКАХ ФІЛОСОФІЇ ВІТАКУЛЬТУРИ | Анотація PDF |
Олена Морщакова | ||
№ 3-4 (2002): Психологія і суспільство | ДИНАМІКА РІЗНОВИДІВ РЕФЛЕКСІЇ У МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЦИКЛІ | Анотація PDF |
Ярослава Бугерко | ||
№ 1(27) (2007): Психологія і суспільство | РЕФЛЕКСИВНІ ПРОЦЕСИ НА НОРМАТИВНО-РЕГУЛЯЦІЙНОМУ ПЕРІОДІ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ | Анотація PDF |
Ярослава Бугерко | ||
№ 3-4 (2002): Психологія і суспільство | РОЗВИТОК ЦІННІСНО-СМИСЛОВОЇ СФЕРИ ОСОБИ ЗА МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ | Анотація PDF |
Андрій Лазарук | ||
№ 1(23) (2006): Психологія і суспільство | РОЗВИТОК ЗДАТНОСТІ ДО САМОАНАЛІЗУ У ПРОЦЕСІ ОСОБИСТІСНОГО СТАНОВЛЕННЯ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА | Анотація PDF |
Наталія Пеньковська | ||
1 - 23 з 23 результатів |
Пошукові нотатки:
- Пошукові терміни незалежні від регістру
- Слова загального вжитку ігноруються
- За замовчуванням повертаються лише ті статті, які містять всі терміни запиту (тобто застосовується оператор AND)
- Для того, щоб знайти статті, які містять один з термінів, комбінуйте чисельні слова з оператором OR; наприклад, освіта OR наука
- Для створення складних пошукових запитів використовуйте дужки; наприклад, архів ((журнал OR конференція) NOT дисертація)
- Для того, щоб шукати цільні пошукові фрази використовуйте лапки; наприклад, "видання відкритого доступу"
- Виключайте слова, ставлячи перед ними символ - або оператор NOT; наприклад, вибори -президент або вибори NOT президент
- Використовуйте у термінах символ * як метасимвол, що позначає будь-яку послідовність символів; наприклад, за запитом соці* будуть знайдені документи, що містять слова "соціальний", "соціалістичний", "соціологічний" тощо