РОЗВИТОК ЗДАТНОСТІ ДО САМОАНАЛІЗУ У ПРОЦЕСІ ОСОБИСТІСНОГО СТАНОВЛЕННЯ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА
Ключові слова:
особистість молодшого школяра, здатність, рефлексія, самоаналіз, самооцінка, самопізнання, самосвідомістьАнотація
Нами описуються результати діагностичного дослідження особливостей розвитку здатності до самоаналізу у молодших школярів, обґрунтовується вікова специфіка досліджуваного феномена у дітей 7-11 років, вивчаються психологічні умови, які спричиняють особливості становлення когнітивного аспекту самосвідомості дітей молодшого шкільного віку.
Посилання
Боришевський М.Й. Виховання самоконтролю в поведінці учнів початкових класів. - К.: Радянська школа, 1980. - 144 с.
Изучение особенностей психического развития и воспитания учащихся (психологические методики выявления уровня личностного развития и воспитания школьников). [Сборник научных трудов] / Редкол.: Д.И. Фельдштейн (отв. ред.) и др. - М.: Изд-во АПН СССР, 1987. - 163 с.
Кононко О.Л. Психологічні основи особистісного становлення дошкільника (Системний підхід). - К.: Стилос, 2000. - 336 с.
Марцинковская Т.Д. Диагностика психического развития детей. Пособие по практической психологии. - М.: Линка-Пресс, 1997. -176 с.
Общение и формирование личности школьника (опыт экспериментального психологического исследования) / Под ред. А.А. Бо-далёва, РЛ. Кричевского. - М.: Педагогика, 1987. - 160 с.
Хухлаева О.В. Тропинка к своему Я: Программа формирования психологического здоровья у младших школьников. - М.: Генезис, 2001. - 280 с.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).