|
Номер |
Назва |
|
№ 3(69) (2017): Психологія і суспільство |
ТЕОРЕТИКО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗМІСТУ КАТЕГОРІЙНОГО ПОНЯТТЯ "ГРА" |
Анотація
PDF
|
Олег Хайрулін |
|
№ 1 (2020): Психологія і суспільство |
Психічне здоров’я і психологічна діяльність для його збереження |
Анотація
PDF
|
Сергій Болтівець |
|
№ 1 (2000): Психологія і суспільство |
ПРИНЦИПИ І ПАРАМЕТРИ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНІХ СИСТЕМ |
Анотація
PDF
|
Марія Бригадир |
|
№ 1 (2021): Психологія і суспільство |
Функціонування і розвиток свідомої здатності у спілкуванні, грі, художній діяльності |
Анотація
PDF
|
Віктор Петрович Москалець |
|
№ 2(40) (2010): Психологія і суспільство |
ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ |
Анотація
PDF
|
Ольга Шаюк |
|
№ 2 (2020): Психологія і суспільство |
Психологія гри та ігрового змісту інших видів діяльності |
Анотація
PDF
|
Віктор Москалець |
|
№ 1 (2019): Психологія і суспільство |
Функціонально-психологічна сутність свідомості як рамкової умови пізнання, методологування, віри, мислення, діяльності |
Анотація
PDF
|
Віктор Москалець |
|
№ 3-4 (2018): Психологія і суспільство |
Особистісна адаптованість як багатопараметричне психодуховне утворення |
Анотація
PDF
|
Ірина Ревасевич |
|
№ 4(70) (2017): Психологія і суспільство |
СВІДОМІСТЬ ЯК РАМКОВА УМОВА ПІЗНАННЯ І МЕТОДОЛОГУВАННЯ |
Анотація
PDF
|
Анатолій В. Фурман |
|
№ 3(69) (2017): Психологія і суспільство |
ПОНЯТТЄВО-КАТЕГОРІЙНЕ ПОЛЕ І НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ ВЗАЄМОДІЇ У ПСИХОЛОГІЇ |
Анотація
PDF
|
Андрій Гірняк |
|
№ 3(69) (2017): Психологія і суспільство |
ЕМОЦІЙНА РЕГУЛЯЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: КОНЦЕПЦІЯ, МЕХАНІЗМИ, УМОВИ |
Анотація
PDF
|
Олексій Чебикін |
|
№ 1(67) (2017): Психологія і суспільство |
THE BECOMING OF THE CREATIVE PERSONALITY: FROM CREATIVE POTENTIAL TO PROFESSIONALISM |
Анотація
PDF
|
Сергій Шандрук |
|
№ 1(67) (2017): Психологія і суспільство |
МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНИЙ ОРГПРОСТІР МЕТОДОЛОГУВАННЯ: АРГУМЕНТИ РОЗШИРЕННЯ |
Анотація
PDF
|
Анатолій В. Фурман |
|
№ 4(14) (2003): Психологія і суспільство |
ОБРУНТУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТІСНОЇ АДАПТОВАНОСТІ ЗА МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ ОРГСИСТЕМИ |
Анотація
PDF
|
Ірина Ревасевич |
|
№ 2(12) (2003): Психологія і суспільство |
ПРОБЛЕМА СУБ’ЄКТА ЯК ТЕОРЕТИЧНА ОСНОВА ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ |
Анотація
PDF
|
Георгій Ложкін, Наталія Глуханюк, Наталія Волянюк |
|
№ 3-4 (2002): Психологія і суспільство |
СИСТЕМА ЕКСПЕРТНО-ДІАГНОСТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ З МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ |
Анотація
PDF
|
Лілія Ребуха |
|
№ 3-4 (2002): Психологія і суспільство |
ДИНАМІКА РІЗНОВИДІВ РЕФЛЕКСІЇ У МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЦИКЛІ |
Анотація
PDF
|
Ярослава Бугерко |
|
№ 3-4 (2002): Психологія і суспільство |
АНАЛІЗ ІННОВАЦІЙНИХ МОДЕЛЕЙ НАВЧАННЯ ЗА ПАРАМЕТРИЧНИМИ ОЗНАКАМИ Я-КОНЦЕПЦІЇ |
Анотація
PDF
|
Наталія Бамбурак |
|
№ 3-4 (2002): Психологія і суспільство |
НАУКОВЕ ПРОЕКТУВАННЯ РОЗВИВААЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ЦІАІСНОМУ ОСВІТНЬОМУ МЕТАПРОЦЕСІ |
Анотація
PDF
|
Андріана Тімотін |
|
№ 2(8) (2002): Психологія і суспільство |
МОТИВАЦІЙНА СФЕРА ЯК ПРОБЛЕМНИЙ ЧИННИК ПОВЕДІНКИ |
Анотація
PDF
|
Ігор Борис |
|
№ 1(7) (2002): Психологія і суспільство |
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ КОНСТРУЮВАННЯ ОРГФОРМ ЗА РІЗНИХ СИСТЕМ НАВЧАННЯ |
Анотація
PDF
|
Марія Бригадир |
|
№ 3(5) (2001): Психологія і суспільство |
ТЕОРІЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК МЕТАСИСТЕМА |
Анотація
PDF
|
Анатолій Фурман |
|
№ 2 (4) (2001): Психологія і суспільство |
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ СПІЛКУВАННЯ У МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ |
Анотація
PDF
|
Андріана Тімотін |
|
№ 2 (4) (2001): Психологія і суспільство |
ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
Анотація
PDF
|
Лідія Орбан-Лембрик |
|
№ 1(3) (2001): Психологія і суспільство |
ФЕНОМЕН ПОЛІМОТИВАЦІЇ : СУТНІСНИЙ ЗМІСТ ВЗАЄМИН ЗА МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ ОРГСИСТЕМИ |
Анотація
PDF
|
Оксана Гуменюк |
|
1 - 25 з 75 результатів |
1 2 3 > >> |