ДОСЛІДЖЕННЯ УМОВ І ЧИННИКІВ ЕФЕКТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ (бАГАТОФАКТОРНИЙ АНАЛІЗ)
Ключові слова:
соціально-психологічний проект, модульно-розвивальна оргсистема, оргформа, міні-модуль, організаційний клімат, соціально-психологічний клімат, оргкультура, векторна модель, доцільність запровадження інновації, ефективність експериментальної школиАнотація
Обґрунтований процес створення векторної моделі оцінки організаційної ефективності експериментальної школи як соціо-культурної інституції; методами математично-статистичної обробки результатів експертно-діагностичного обстеження, виявлені умови та чинники доцільного конструювання орг-схем взаємодії учасників соціосистеми на різних етапах фундаментального експерименту; описана та проаналізована наявність можливих труднощів і проблем при проектуванні оргмоделі інноваційного навчання; встановлені генералізуючі важелі спричинення позитивних змін організаційної культури на макро- і мікроструктурних рівнях.
Посилання
Бригадир М. Система механізмів, параметрів і критеріїв наукового проектування освітнього процесу як цілісної орг-структури // Психологія і суспільство. -2001. - № 1. - С. 139-149.
Гуменюк О.Є. Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект. -К.: Школяр, 1998. - 112 с.
Гуменюк О. Самотворення Я-концепції за модульно-розвивальної оргсистеми // Психологія і суспільство. - 2001. - №2. -С. 33-76.
Закс Л. Статистическое оценивание / Пер. с нем. - М.: Статистика, 1976. - 598 с.
Занковский А.Н. Организационная психология: Учеб. пособие. - М.: Флинта: МПСИ, 2000. - 648 с.
Ко6єр^к O. Проективна педагогіка і національна школа Z Z Шлях освіти. - 2000. - №1. - С. 7-11.
Кримський С.Б. Проективна наука постіндустріального суспільства Z Z Пульсар. - 1998. - №1. - С. 49-54.
Кудрявщв B.T. Психология развития человека. Ocнованиe культурно-исторического подхода. Ч.1. - Рига: Эксперимент, 1999. - 160 с.
Пінчук B. Інноваційні процеси - підґрунтя проектування нових освітніх технологій ZZ Oram і управління. - 1998. -Т. 2, № 3. - С. 89-97.
Фурман A.B., Гумєнюк O.Є. Mmé модуль у навчанні: складники обґрунтування ZZ Педагогіка і психологія. - 1998. - №2. - С.96-107.
Фурман A., Сємєнюк T. Науково-методична експертиза граф-схем навчальних курсів загальноосвітньої школи Z Z Oram і управління. - 1998. - Т.2, №3. - С. 98-109.
Фурман A.B. Психокультура української ментальності. - Тернопіль: Економічна думка, 2002. - 132 с.
Фурман A. B. Соціально-психологічна експертиза модульно-розвивальних занять у школі. - K.: Правда Ярославичів, 1999. - 56 с.
Фурман A.B. Теорія і практика проектування соціально-культурного змісту навчальних модулів ZZ Рідна школа. - 1998. -№ 10. - С. 11-22.
Фурман A. Українська ментальність та її культурно-психологічні координати ZZ Психологія і суспільство. - 2001. - №1. -С. 9-73.
Щeдpoвuцкuй Г.П. Избранные труды. - M.: Шк. культ. полит., 1995. - 760 с.
Smircich I. Concepts of culture and organizational analysis ZZ Administrative Science Quarterly. - Vol. 28. - 1983. - P. 339-358.
Schein E. H. The Role of the Founder in Creating Organizational Culture ZZ Organizational Dynamics. - Summer. - 1983. - P. 21-24.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).