ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ КОНСТРУЮВАННЯ ОРГФОРМ ЗА РІЗНИХ СИСТЕМ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Марія Бригадир Тернопільська академія народного господарства

Ключові слова:

оргформа, організаційний клімат, міні-модуль, урок, інноваційна діяльність, фундаментальне експериментування, полімотивація, організаційний простір, інформаційний, діловий і психологічний обміни, система дистанційної підготовки вчителів, оргструктура

Анотація

Проаналізовані оргструктурні компоненти конструювання навчальної діяльності за різних типів освітньої системи та методом системного експертування виявлені умови проектування ефективної роз-вивальної взаємодії учасників паритетної освітньої діяльності.

Біографія автора

  • Марія Бригадир, Тернопільська академія народного господарства
    науковий співробітник Науково-дослідницького центру “Економіка вищої освіти”, що діє при НДІ Вищої освіти АПН України та Тернопільській академії народного господарства

Посилання

Бригадир М. Система механізмів, параметрів і критеріїв наукового проектування освітнього процесу як цілісної оргструктури // Психологія і суспільство. - 2001. - №1. - С. 133-149.

Гуменюк О.Є. Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект. -К.: Школяр, 1998. - 112 с.

Казмиренко В.П. Социальная психология организаций. - К.: МЗУУП, 1993. -384 с.

Макогон К.В. Формування готовності педагогів до інноваційної діяльності / / Педагогіка і психологія. - 1997. - №4. - С. 155-160.

Маслоу А. Психология бытия: Пер. с англ. - М.: Рефл-бук, К.: Ваклер, 1997. -304 с.

Мещанова Г. Соціально-психологічне дослідження особистості: теоретико-методо-логічний аспект / За ред. А.В. Фурмана. -Тернопіль: Економічна думка, 2001. - 87 с.

Модульно-розвивальна система: інноваційне програмово-методичне забезпечення / / Педагогічний вісник: Спецвипуск. - 2000. - №1. - 60 с.

Модульно-розвивальна система: соціально-культурний зміст навчальних модулів. Фундаментальний експеримент у СШ №80 м.Дніпропетровська / / Рідна школа: Спецвипуск. - 1998. - №10. - 80 с.

Роджерс К. К науке о личности // История зарубежной психологии. - М.: Изд. МГУ, 1986. - С. 199-230.

Фурман А.В., Бригадир М.Б. Методи дослідження модульно-розвивальних форм навчання: Наукове видання. - Тернопіль: Інститут ЕСО, 1999. - 35 с.

Фурман А.В., Гуменюк О.Є. Міні-модуль у навчанні: складники обґрунтування // Педагогіка і психологія. - 1998. - №2. -С. 96-107.

Фурман А. В., Лужаниця П.А. Діагнос-тично-корекційне забезпечення навчально-виховного процесу. Програма дослідно-експериментальної роботи в школі / / Педагогіка і психологія. - 1996. — №1. - С. 102-112.

Фурман А.В. Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення. -К.: Правда Ярославичів, 1997. - 340 с.

Фурман А. Системна диференціація навчання: концепція, теорія, технологія // Освіта і управління. - 1999. - Т.1, №2. - С. 37-67.

Фурман А. В. Соціально-психологічна експертиза модульно-розвивальних занять у школі. - К.: Правда Я

Завантаження

Як цитувати

Бригадир, Марія. “ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ КОНСТРУЮВАННЯ ОРГФОРМ ЗА РІЗНИХ СИСТЕМ НАВЧАННЯ”. Психологія і суспільство, no. 1(7), May 2017, pp. 83-96, https://pis.wunu.edu.ua/index.php/uapis/article/view/61.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

Схожі статті

1-10 з 1015

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.