ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ КОНСТРУЮВАННЯ ОРГФОРМ ЗА РІЗНИХ СИСТЕМ НАВЧАННЯ
Ключові слова:
оргформа, організаційний клімат, міні-модуль, урок, інноваційна діяльність, фундаментальне експериментування, полімотивація, організаційний простір, інформаційний, діловий і психологічний обміни, система дистанційної підготовки вчителів, оргструктураАнотація
Проаналізовані оргструктурні компоненти конструювання навчальної діяльності за різних типів освітньої системи та методом системного експертування виявлені умови проектування ефективної роз-вивальної взаємодії учасників паритетної освітньої діяльності.
Посилання
Бригадир М. Система механізмів, параметрів і критеріїв наукового проектування освітнього процесу як цілісної оргструктури // Психологія і суспільство. - 2001. - №1. - С. 133-149.
Гуменюк О.Є. Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект. -К.: Школяр, 1998. - 112 с.
Казмиренко В.П. Социальная психология организаций. - К.: МЗУУП, 1993. -384 с.
Макогон К.В. Формування готовності педагогів до інноваційної діяльності / / Педагогіка і психологія. - 1997. - №4. - С. 155-160.
Маслоу А. Психология бытия: Пер. с англ. - М.: Рефл-бук, К.: Ваклер, 1997. -304 с.
Мещанова Г. Соціально-психологічне дослідження особистості: теоретико-методо-логічний аспект / За ред. А.В. Фурмана. -Тернопіль: Економічна думка, 2001. - 87 с.
Модульно-розвивальна система: інноваційне програмово-методичне забезпечення / / Педагогічний вісник: Спецвипуск. - 2000. - №1. - 60 с.
Модульно-розвивальна система: соціально-культурний зміст навчальних модулів. Фундаментальний експеримент у СШ №80 м.Дніпропетровська / / Рідна школа: Спецвипуск. - 1998. - №10. - 80 с.
Роджерс К. К науке о личности // История зарубежной психологии. - М.: Изд. МГУ, 1986. - С. 199-230.
Фурман А.В., Бригадир М.Б. Методи дослідження модульно-розвивальних форм навчання: Наукове видання. - Тернопіль: Інститут ЕСО, 1999. - 35 с.
Фурман А.В., Гуменюк О.Є. Міні-модуль у навчанні: складники обґрунтування // Педагогіка і психологія. - 1998. - №2. -С. 96-107.
Фурман А. В., Лужаниця П.А. Діагнос-тично-корекційне забезпечення навчально-виховного процесу. Програма дослідно-експериментальної роботи в школі / / Педагогіка і психологія. - 1996. — №1. - С. 102-112.
Фурман А.В. Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення. -К.: Правда Ярославичів, 1997. - 340 с.
Фурман А. Системна диференціація навчання: концепція, теорія, технологія // Освіта і управління. - 1999. - Т.1, №2. - С. 37-67.
Фурман А. В. Соціально-психологічна експертиза модульно-розвивальних занять у школі. - К.: Правда Я
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).