ОСОБИСТІСНЕ ЗРОСТАННЯ ЯК ПРОБЛЕМА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО СПЕЦІАЛІСТА
Ключові слова:
парадигма освіти, психолого-педагогічна підготовка, компетентність, онтологія людини, екзистенційне та функціональне “Я”, трансцендування, особистісне зростанняАнотація
Обґрунтовується методологічна, теоретична, технологічна та практична оцінка складових конструювання психолого-педаго-гічної підготовки майбутнього спеціаліста економічного профілю; пропонуються загальні підходи до визначення змісту, форм та методів засвоєння предметів психолого-педаго-гічного циклу, що може бути використане як принцип при розробці навчальних програм з “Основ психології і педагогіки”.
Посилання
Журавська Л. Концептуальні умови управління самостійною роботою студентів у вищих закладах освіти // Освіта і управління. - 1999. - Т. 3, №2. - С. 105-106.
Корсак К. До проблеми парадигми сучасної національної освіти // Освіта і управління. - 1997. - Т. 1, №4. - С. 20-21.
Кучерявий О. Засади організації професійного самовиховання майбутніх педагогів дошкільних закладів і початкової школи // Освіта і управління. - 1999. - Т. 3, №2. - С. 115-116.
Мистецтво життєтворчості особистост і: Наук.-метод. посібник : у 2 ч. / під ред. В. М. Доній, Г. М. Несен. - К.; 1997. 4.2. - 936 с.
Нестеренко В. Г. Вступ до філософії : онтологія людини: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. - К. : Абрис, 1995. - 336 с.
Фурман А. В. Методологічна модель Школи розвитку // Рідна школа. - 1994. — №6. - С. 22-23.
Юрченко В. Формування “Образу-Я” особистості : етнопсихологічний аспект // Освіта і управління. - 1999. - Т. 3, №1. -С. 92-93.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).