ВПРОВАДЖЕННЯ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ УСПІХУ
Анотація
Для впровадження модульно-розвивальної оргсис-теми навчання у школі дистанційно зреалізована програма підготовки вчителя до проведення модульно-розвивальних занять. Це означає, що наукове проектування здійснювалося на двох рівнях: проектування навчальних занять повного курсу навчальної дисципліни та проектування основної ланки модульно-розвивального процесу - окремих навчальних модулів. На першому рівні замість традиційного календарного планування педагоги школи розробили граф-схеми та графіки проведення модульних занять предметного курсу, які мають проспектний вигляд. На другому їхня проектна діяльність передбачала структурування навчального модуля, створення його наукового проекту і сценарію розвивальної взаємодії вчителя та учнів конкретного класу. Кінцевим продуктом проектування є загальна технологічна карта навчального модуля, тобто цілі, завдання, змістові блоки знань, норм, умінь, цінностей, форми пошуково-пізнавальної педагогічної взаємодії, методи навчання, а також рівні і форми контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів.Завантаження
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Як цитувати
Шляхова, Зоя, et al. “ВПРОВАДЖЕННЯ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ УСПІХУ”. Психологія і суспільство, no. 2(28), June 2017, pp. 98-100, https://pis.wunu.edu.ua/index.php/uapis/article/view/298.