СИСТЕМА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО МОНІТОРИНГУ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ (• •• на прикладі виконання наукової програми
Анотація
Наприкінці XX століття життя висунуло суспільний запит на виховання соціально компетентної особистості, професіонала, чиє мислення не обмежене лише спеціальними знаннями, а й має риси універсалізму, фундаментальності та духовно-моральне підґрунтя. Усвідомлення цієї проблеми спонукало пед-колектив ЗОШ №43 м. Донецька у 1997 році взяти на себе сміливість спробувати її розв’язати. Цьому сприяло те, що школа почала співпрацювати з кафедрою експериментальних систем освіти Державної академії керівних кадрів освіти. В 1997 році рішенням вченої ради ДАККО наша школа стала експериментальною, а робота педколективу керованою з боку науковців. Так розпочалася робота школи в умовах фундаментального соціально-психологічного експерименту з модульно-розвиваль-ної системи навчання A.B. Фурмана (МРСН) щодо виховання соціально компетентного школяра та створення Школи соціального самоствердження особистості учня.
Головне завдання наукової програми “Школа самоствердження” полягало в тому, щоб навчити дитину продуктивно жити і творити своє особисте життя у різний спосіб
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).