ЯКОЮ БУТИ СУЧАСНІЙ ШКОЛІ? ВІДПОВІДЬ ЗНАЙДЕНО
Анотація
Школа як частина соціальної системи ніби дзеркало відображає процеси, котрі відбуваються в суспільстві. Та, очікуючи кращих часів, уже сьогодні треба створювати школу, яка випереджала би свій час, тобто школу, здатну підготувати активних будівників нового - демократичного, правового, гуманного - суспільства. І це очевидно, адже відродження України неможливе без оновлення школи. Так, у 2000 році ЗОШ №24 м. Хар-цизька стала міським експериментальним майданчиком з модульно-розвивального навчання. За А.В. Фурманом, мета і завдання цієї системи навчання - створити для вчителя і учня такі умови, щоб вони перебували в безперервному творчому пошуку, розумово і духовно зростали, максимально самореалізовували свій кращий природний і суто людський потенціал. З цього ж року школа працює за експериментальною програмою впровадження МРСН у роботу школи, перебудовує усю освітню діяльність відповідно до етапів повного функціонального циклу навчального модуля - від чуттєво-емоційного й настановчо-мотиваційного етапів до контрольно-рефлексивного, духовно-естетичного та спонтанно-креативного.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).