ЕКСПЕРИМЕНТ З МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ -ЦЕ КРОК У МАЙБУТНЄ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Анотація
Пошук відповідей, потреба в розвитку закономірно привели нас до участі у фундаментальному експерименті з модульно-розвивального навчання (МРН). Вважаємо, що нам пощастило познайомитися зі справжнім ученим, творчою особистістю, цікавою людиною професором А.В. Фурманом, який очолює унікальний в Україні Інститут експериментальних систем освіти при Тернопільському національному економічному університеті, є автором фактично нової освітньої системи - МРН - та впроваджує її у дванадцяти школах України, серед яких і наша 164. Анатолій Васильович розробив ідеологію, теорію, методологію і технологію такого навчання (див. Фурман А.В. Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення. -К.: ПравдаЯрославичів, 1997. - 340 с.).Завантаження
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Як цитувати
Чухно, Віктор, and Лідія Олійник. “ЕКСПЕРИМЕНТ З МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ -ЦЕ КРОК У МАЙБУТНЄ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ”. Психологія і суспільство, no. 2(28), June 2017, pp. 85-90, https://pis.wunu.edu.ua/index.php/uapis/article/view/296.