12 РОКІВ ЕКСПЕРИМЕНТУ З МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ -ЦЕ ЗРІЛІСТЬ І ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Автор(и)

  • Наталія Рибак експериментальна загальноосвітня школа І—ІІІ ступенів №10, м. Бердичів
  • Світлана Архипчук експериментальна загальноосвітня школа І—ІІІ ступенів №10, м. Бердичів
  • Наталія Мариняк експериментальна загальноосвітня школа І—ІІІ ступенів №10, м. Бердичів

Анотація

Дванадцять років педагогічний колектив школи працює за авторською науковою програмою “Школа Розуміння”, головні завдання якої - максимально розвинути в учителя й учня здатність мисленнєво осягти сутність і значення будь-якого освітнього змісту. Цінність експерименту полягає в індивідуально-універсумному підході до кожного учня з урахуванням його психодуховних особливостей, здібностей, нахилів і водночас у серйозній роботі над підвищенням його освітньої компетентності та навчальної самореалізації.

Біографії авторів

  • Наталія Рибак, експериментальна загальноосвітня школа І—ІІІ ступенів №10, м. Бердичів

    директор експериментальної загальноосвітньої школи І—ІІІ ступенів №10, м. Бердичів.

  • Світлана Архипчук, експериментальна загальноосвітня школа І—ІІІ ступенів №10, м. Бердичів
    заступник директора з дослідно-експериментальної роботи експериментальної загальноосвітньої школи І— ІІІ ступенів №10, м. Бердичів
  • Наталія Мариняк, експериментальна загальноосвітня школа І—ІІІ ступенів №10, м. Бердичів

    заступник директора з навчально-виховної роботи експериментальної загальноосвітньої школи І—ІІІ ступенів №10, м. Бердичів.

Завантаження

Як цитувати

Рибак, Наталія, et al. “12 РОКІВ ЕКСПЕРИМЕНТУ З МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ -ЦЕ ЗРІЛІСТЬ І ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ”. Психологія і суспільство, no. 2(28), June 2017, pp. 91-97, https://pis.wunu.edu.ua/index.php/uapis/article/view/297.