УМОВИ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ВЧИТЕЛЯ І УЧНІВ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Анотація
Дослідження присвячене науково-прикладному обґрунтуванню дидактичної моделі безперервної розвивальної взаємодії вчителя і учнів у класній кімнаті засобами інноваційного програмово-методичного забезпечення, що вироблені педагогічними колективами експериментальних шкіл модульно-розвивального типу.
Посилання
Алексюк А.М. Педагогіка вищої школи. Курс лекцій: Модульне навчання. - К.: ІЗММ МО України,1993. - 220 с.
Балл Г.А., Бургин М.С. Анализ психологических воздействий и его педагогическое значение // Вопросы психологии. - 1994. - №4. - С. 56-66.
Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии. -М.: Педагогика, 1989. - 192 с.
Блауберг И.В., Юдин Э.Г. Становление и сущность системного подхода. - М.: Наука, 1973. - 270 с.
Вазина К.Я. Саморазвитие личности и модульное обучение. - Н. Новгород, 1992. - 122 с.
Ващенко Г. Загальні методи навчання. - Вид. перше. - К.: Укр. вид. спілка, 1997. - 441 с.
Выготский Л. С. Динамика и структура личности подростка // Собрание сочинений: В 6-ти т. - Т.4. - М.: Педагогика, 1984. - С. 220-242.
Гуменюк О. Методологічна модель інноваційно-психологічного клімату // Психологія і суспільство. - 2005. - №4. -С. 70-83.
Гуменюк О.Є. Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект / За ред. доктора психол. наук А.В. Фурмана. - К.: Школяр, 1998. - 112 с.
Гуменюк О.Є. Психологія Я-концепції: Навчальний посібник. - Тернопіль: Економічна думка, 2004. - 310 с.
Дусавицкий А.К. Развивающее образование: теория и практика. Статьи. - Харьков: ХНУ им. В.Н. Каразина, 2002. - 146 с.
Жерносєк І.П. Науково-методична робота в загальноосвітній школі: Навч.-метод. посібник. - К.: ІЗМН, 1999. - 160 с.
Зинченко В.П. Перспектива ближайшего развития развивающего образования // Психологическая наука и образование. - 2000. - №2. - С. 18-44.
Каган М.С. Системный подход и гуманитарное знание.
- Л.: ЛГУ, 1991. - 384 с.
Каган М.С. Человеческая деятельность (Опыт системного анализа). - М.: Политиздат, 1974. - 328 с.
КларинВ.М. Инновации в мировой педагогике. Обучение на основе исследования, игр, дискуссий. - Рига: Эксперимент, 1995. - 186 с.
Коміссаров В.О. Формування соціально-культурного простору середнього навчально-виховного закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Київський нац. ун-тет імені Тараса Шевченка. - Київ, 2004. - 20 с.
Костін Я.А. Інноваційний аналіз програмово-методичного забезпечення модульно-розвивального навчання // Наукові записки ТНПУ імені Володимира Гнатюка. - Серія: Педагогіка. - 2004. - №10. - С. 3-8.
Костін Я.А. Програмово-методичне забезпечення мо-дульно-розвивального навчання як інноваційна система // Рідна школа. - 2004. - №11. - С. 11-15.
Костін Я.А. Програмово-методичне забезпечення сучасної середньої освіти: аналіз наукових підходів. - Тернопіль: Інститут ЕСО, 2002. - 32 с.
Костін Я.А. Система підготовки вчителів-дослідників до впровадження модульно-розвивального навчання: Наукове видання / За ред. А.В. Фурмана. - Тернопіль: Інститут ЕСО, 2005. - 62 с.
ЛазаревВ.С., Мартиросян Б.П. Педагогическая инноватика: объект, предмет и основные понятия // Педагогика. - 2004. - №4. - С. 11-21.
Лазарев В. С. О развивающихся педагогических системах // Педагогика. - 2002. - №8. - С. 13-24.
Матюшкин А.М. Проблемные ситуации в мышлении и обучении. - М.: Педагогика, 1972. - 208 с.
Мельник В.В. Дидактичні засади проектування модульно-розвивальних занять у загальноосвітній школі. Дис... канд. пед. наук. - К., 1997. - УІПККО: 13.00.01. - 204 с.
Методическая работа в школе: организация и управление / Под общ. ред. М.М. Поташника. - М.: Дидактика, 1991. - 192 с.
Підласий І.П. Діагностика та експертиза педагогічних проектів. - К.: Україна, 1998. - 343 с.
Підласий І., Підласий А. Педагогічні інновації // Рідна школа. - 1998. - №12. - С. 3-17.
Савченко О.Я. Дидактика початкової школи: Підручник для студентів педагогічних факультетів. - К.: Генеза, 1999. - 368 с.
Савченко О. Якість і варіантність шкільних підручників як умова запровадження державних стандартів початкової освіти // Початкова школа. - 2001. - №8. - С. 10-12.
Селевко Г.К. Опыт системного анализа современных педагогических систем // Школьные технологии. - 1996. - №6. - С. 3-43.
Селевко Г.К. Современные образовательные технологии: Учебное пособие. - М.: Нар. образование, 1998. - 256 с.
Фурман А.В. Модульно-розвивальне навчання, принципи, умови, забезпечення. - К.: Правда Ярославичів, 1997. - 340 с.
Фурман А.В. Психодіагностика інтелекту в системі диференціації навчання. - К.: Освіта, 1993. - 224 с.
Фурман А.В. Психодіагностика особистісної адаптованості: Наукове видання. - Тернопіль: Економічна думка, 2000. - 197 с.
Фурман А. Розвивальна діагностика психологічної грамотності педагога. Тест “Хто підніме папірець?” // Психологія і суспільство. - 2002. - №1. - С. 119-152.
Фурман А. Система інноваційної освітньої діяльності модульно-розвивальної школи та її комплексна експертиза // Психологія і суспільство. - 2005. - №2. - С. 29-76.
Фурман А.В. Система інноваційного програмово-методичного забезпечення модульно-розвивального навчання // Педагогічний вісник. - 2000. - №1. - С. 4-47.
Щедровицкий Г.П. Философия. Наука, Методология. -М.: Шк. культ. полит., 1997. - 656 с.
Юсуфбекова Н.Р. Общие основы педагогической инноватики: опыт разработки инновационных процессов в образовании. - М.: Педагогика, 1991. - 192 с.
Юсуфбекова Н. Р. К проблеме разработки основ педагогической инноватики // Новые иссл. в пед. науках. - Вып. 1. -М.: Педагогика, 1990. - С. 3-7.
Якиманская И.С. Принципы построения образовательных программ и личностное развитие учащихся // Вопросы психологии. - 1999. - №3. - С. 39-47.
Якиманская И.С. Развивающее обучение. - М.: Педагогіка, 1989. - 144 с.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).