ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ПСИХОЛОЕІЧНИХ ЗНАНЬ

Автор(и)

  • Іван Русинка Тернопільська академія народного господарства

Ключові слова:

пізнавальні здібності, вміння і навички, система і структура знань, когнітивні структури, саморозвиток, організація освітньої діяльності, індивідуальний стиль діяльності

Анотація

Здійснюється теоретичний аналіз парадигми освітньої діяльності; визначаються чинники, які заважають студентам вийти за межі усталених схем, що обмежують добування нового досвіду, гальмують розвиток здібностей і самотворення власного Я; характеризуються навчальні технології і методи, що дають змогу заглиблюватися у сутність пропонованого освітнього змісту, усвідомити його закономірності та ідеї, нарешті застосувати здобуті знання на практиці; пропонується концептуальний підхід до визначення змісту, форм і методів покращення освітнього процесу у ВНЗ, що з успіхом може бути використаний при розробці навчальної програми з основ психології та педагогіки.

Біографія автора

  • Іван Русинка, Тернопільська академія народного господарства
    кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психологічних і педагогічних дисциплін Тернопільської академії народного господарства

Посилання

Братусь Б. С. Опыт обоснования гуманитарной психологии // Гуманистическая и трансперсональная психология : Хрестоматия. - Мн.: Харвест, М.: АСТ, 2000. - С. 54-71.

Гуманистическая и трансперсональная психология : Хрестоматия. - Мн.: Харвест, М.: 2000 - 592 с.

Кара-Мурза С.Г. Манипуляция сознанием. - М.: Изд-во ЭКСМО-Пресс: 2001. - 832 с.

Хилл Н. Закон успеха. Думай и богатей. - Екатеренбург: Литур, 2001. - 704 с.

Основи психології : Підручник / За заг. ред. О.В. Киричука, В.А. Роменця. - 2е вид., стереотип. - К.: Либідь, 1996 - 632 с.

Спиваковский В.М. Если хочешь быть богатым и счастливым - не ходи в школу. -К: Гранд, 1996 - 204 с.

Способности и склонности: комплексные исследования / Под ред. Э.А. Голубевой. - М.: Педагогика, 1989. - 197 с.

Сухарев В.А. Психология жизненного успеха. - Симферополь: Бизнес-Информ, 1999. - 432 с.

Сучасні освітні технології. - К.: Віпол, 1999. - 200 с.

Формування соціально-психологічних знань на уроках суспільствознавчого циклу // Історія в школі. - 1998. - №2. - С.9-13.

Хохель С.О. Секреты победителя: Книга развития личных качеств. - СПб.: Невский проспект, 2000. - 192 с.

Хьелл Л., Зиглер Д. Теории личности. - Спб.: Питер Ком, 1998. - 608 с.

Завантаження

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.