ПЕРЦЕПТИВНИЙ АСПЕКТ СПІЛКУВАННЯ ЯК СМИСЛОВЧИНКОВИЙ ОБМІН
Ключові слова:
перцептивний аспект спілкування, смисли, модульно-розвивальне навчання, смислоджерела, смислоносії, смислотворення, смисловчинковий обмін, цілепокладання, цілереалізація, розвивальна взаємодіяАнотація
Обґрунтовується явище перцепції у навчально-виховному циклі та змістова суть смисловчинкового обміну, який сприяє осяганню процесу цілепокладання, котре дає змогу зреалізувати освітню мету у практиці ділового спілкування.Посилання
Абульханова К.А. Психология и сознание личности: Избранные психологические труды. - М.: МПСИ; Воронеж: НПО МОДЭК, 1999. - 421 с.
Андреева Г.М. Социальная психология. Учебник для высших учебных заведений. - М.: Аспект Пресс, 1998. - 376 с.
Ахиезер А.С. Проблема переходов в социокультурных процессах и феномена осмысления - переосмысления ситуации // Мир психологии. - 2000. - №1. - С. 217-229.
Балл Г. А. Значение и смысл как психологические понятия // Психология в рациогуманистической перспективе: Избранные работы. - К.: Основа, 2006. - С. 97-108.
Волочков А.А., Ермоленко Е.Г. Ценностная направленность личности как выражение смыслообразующей активности // Психологический журнал. - 2004, Т.25. - №2. - С. 17-26.
Гуменюк О.Є. Психологія впливу: Монографія. - Тернопіль: Економічна думка, 2003. - 304 с.
Казмиренко В.П. Социальная психология организаций. - К.: МЗУУП, 1993. - 384 с.
Колесов Д.В. Целостность и целеполагание. Феномен “тупикового успеха” // Мир психологии. - 2004. - №4. - с. 70-78.
Корнєв М.Н., Коваленко А.Б. Соціальна психологія: Підручник. - К.: КНУ ім. Тараса Шевченка, 1995. - 304 с.
Леонтьев Д.А. Психология смысла: природа, структура и динамика смысловой реальности. - М.: Смысл, 1999. - 487 с.
Маслоу А. Психология бытия: Пер. с англ. - М.: Рефлбук, К.: Ваклер, 1997. - 304 с.
Наумова Н.Ф. Социологические и психологические аспекты целенаправленного поведения. - М.: Наука, 1988. - 200 с.
Обуховский К. Психология влечений человека / Под ред. Б.М. Сегала. - М.: Прогресс, 1972. - 247 с.
Петровский А.В., Ярошевский М.Г. Основы теоретической психологии. - М.: ИНФРА-М, 1998. - 569 с.
Психологический словарь / Под ред. В.П. Зинченко, Б.Г. Мещерякова. - 2-е изд. - М.: Педагогика-Пресс, 1997. - 440 с.
Філософський словник / За ред. В.І. Шинкарука. - 2-е вид. -К.: Гол. ред. УРЕ, 1986. - 800 с.
Франкл В. Человек в поисках смысла: Пер. с. англ. и нем. -М.: Прогресс, 1990. - 368 с.
Фурман А.В. Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення. - К.: Правда Ярославичів, 1997. - 340 с.
Чудновский В.Э. Психологические составляющие оптимального смысла жизни // Вопросы психологии. - 2003. - №3. - С. 3-14.
Швалб Ю.М. Целеполагающее сознание (психологические модели и исследования). - К.: Миллениум, 2003. - 152 с.
Шакуров Р.Х. Психология смыслов: теория преодоления // Вопросы психологии. - 2003. - №5. - С. 18-33.
Эриксон Э. Идентичность: Юность и кризис: Пер. с англ. -М.: Прогресс, 1996. - 344 с.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).