ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ САМОТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОЇ Я-КОНЦЕПЦІЇ
Ключові слова:
інноваційна освіта, модулъно-розвивалъна оргсистема, Я-концепція, Я-образ, Я-ставлення, Я-вчинок, Я-духовне, позитивна і негативна Я-концепції, самоповага, паритетна освітня діялъністъ, повноцінно функціоналъна особистістъ та її характеристики,Анотація
Різноаспектно висвітлений психологічний зміст поняття про Я-концепцію, її значення і функції в житті людини; здійснений теоретичний аналіз актуалізованого динамічного перебігу складових цього центрального конструкта самосвідомості за модульно-розвивального інноваційного навчання; обґрунтовані характеристики повноцінного функціонування студентів як особистостей паритетної освітньої діяльності.
Посилання
Бернс Р. Развитие Я-концепции и воспитание: Пер. с англ. - М.: Прогресс, 1986. - 421 с.
Гуменюк О.Є. Психологія Я-концепції: Монографія. - Тернопіль: Економічна думка, 2002. - 186 с.
а. Гуменюк О. Пізнавально-суб’єктний вплив у системі інноваційного навчання // Психологія і суспільство. - 2003. - №2. - С. 61-71.
Джемс У. Психология / Под ред. Л.А. Петровской. - М.: Педагогика, 1991. - 368 с.
Кант И. Критика чистого разума. -Минск: Литература, 1998. - 960 с.
Карпенко 3. С. Аксіопсихологія особистості. - К.: ТОВ “Міжнародна фінансова агенція”, 1998. - 216 с.
Майерс Д. Социальная психология: Пер. с англ. - СПб: Питер, 1996. - 684 с.
Менегетти А. Онтопсихология, политика, экономика. - К.: Славянская ассоциация онтопсихологии, 1999. - 173 с.
Налчаджян А.А. Социально-психологическая адаптация личности (формирование, механизмы и стратегии). - Ереван, 1988. - 364 с.
Петровский В.А. Личность в психологии: парадигма субъектности. - Ростов н/Д.: Феникс, 1996. - 512 с.
Психология самосознания. Хрестоматия. - Самара: Бахрах-М, 2000. - 672 с.
Роджерс K.P. Взгляд на психотерапию. Становление человека: Пер. с англ. - М.: Прогресс, Универс, 1994. - 160 с.
Роменець В.А., Маноха І.П. Історія психології XX століття. - K.: Либідь, 1998. - 992 с.
Фрейд 3. Массовая психология и анализ человеческого Я // «Я» и «Оно». - В 2-х кн. - Тбилиси: Мерани, 1991. - Кн. 1. - С. 71138.
Фурман А.В. Психодіагностика особис-тісної адаптованості. - Тернопіль: Економічна думка, 2000. - 197 с.
Хъелл Л., Зиглер Д. Теории личности. - СПб: Питер-Пресс, 1997. - С. 479-574.
Шибутани Т. Социальная психология. - Ростов н/д.: Феникс, 1999. - 544 с.
Юрченко В. Вплив взаємин між студентами і викладачами на “Я-концепцію” майбутнього вчителя // Освіта і управління. -1997. - Т. 1. - №1. - С. 119-123.
Модульно-розвивальна система як со-ціокультурна організація // Психологія і суспільство: Спецвипуск. - 2002. - №3-4. - 292 с.
Markus H., Hurius P. Possible Selves: The Interface between Motivation and the SelfConcept. In Yardley K., Moness T. (Eds). Self and Identity: // Psychological Perspectives. Wiley. - 1987. - 235 p.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).