ЦІННІСНО-ІНДИВІДУАЛЬНІСНИЙ САМОВПЛИВ У СТРУКТУРІ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНИХ ВЗАЄМОСТОСУНКІВ
Анотація
Становлення розвиткових процесів молодого покоління неможливе без обстоювання й привласнення ними цінностей у власному життєзреалізуванні, оскільки останні допоможуть розбудувати гуманне правове та демократичне суспільство України. Однак повноцінно забезпечити зазначений цикл спроможна лише нова освітня модель - модульно-розвивальна система навчання у середній і вищій школі, котра за допомогою складових ціннісно-індивідуальнісного класу самовпливу надає кожному статусу індивідуальності під час здійснення ним освітніх вчинкових дій самоствердження чи самовизначення у соціально-культурно-психологічному просторі-часі.
Посилання
Акофф Р., Эмери Ф. О целеустремленных системах: Пер. с англ. - М.: Советское радио, 1974. - 270 с.
Ананьев Б.Г. Человек как предмет познания. - СПб.: Питер, 2001. - 288 с.
Бех І.Д. Духовні цінності в розвитку особистості // Педагогіка і психологія. - 1997. - №1. - С. 124-129.
Бойко В.Ю. Типология ценностных позиций и состояние кризисного сознания // Ценности социальных групп и кризис общества: Сб. науч. труд. - М.: ИФАИ, 1991. - С. 59-73.
Гегель Г. Энциклопедия философских наук: В 3 т. - М., 1977. - Т.2. - С. 553.
Гуменюк О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин // Психологія і суспільство. - 2002. - №3-4. - С. 59-82.
Гуменюк О. Є. Психологія Я-концепції. - Тернопіль : Економічна думка, 2002. - 186 с.
Діденко В.Ф. Філософія: проблеми, категорії, теорії. - К.: Педагогіка, 1996. -190 с.
Донченко Е.А. Социетальная психика. - К.: Наукова думка, 1994. - 208 с.
Залесский Г.Е. Психологические вопросы формирования убеждений. - М.: МГУ, 1982. - 119 с.
Иванько Л.И. Ценностно-нормативные механизмы регуляции // Культурная де-
ятельность: опыт социологического исследования. - М.: Наука, 1981. - С. 50-151.
Казмиренко В.П. Социальная психология организаций. - К.: МЗУУП, 1993. -384 с.
Карпенко З.С. Аксіопсихологія особистості. - К.: TOB “Міжнар. фін. агенція”, 1998. - 216 с.
Кирилова H.A. Ценностные ориентации в структуре интегральной индивидуальности старших школьников // Вопросы психологии. - 1999. - №4. - С. 29-37.
Колесников В.Н. Лекции по психологии индивидуальности. - М.: Институт психологии РАН, 1996. - 224 с.
а. Краус З. Нігілізм сьогодні, або терплячість світової історії. - К.: Основи, 1994. - 124 с.
Лазарук A. Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання // Психологія і суспільство. - 2002. - №3-4. - С. 170-186.
а. Лазарук A. Цінності людини у науково-психологічному осмисленні // Психологія і суспільство. - 2003. - №2. - С. 20-38.
б. Леонтьев A.A. Значение и смысл // Мир психологии. - 2001. - №2. - С. 13-20.
в. Леонтьев Ä.A. Психология смысла: природа, структура и динамика смысловой реальности. - М.: Смысл, 1999. - 487 с.
г. Леонтьев Ä.A. Ценность как междисциплинарное понятие: опыт многомерной реконструкции / / Вопр. философии. - 1996. - №4. - С. 15-26.
Модульно-розвивальна система як соціо-культурна організація // Психологія і суспільство: Спецвипуск. - 2002. - №3-4. - 292 с.
Олпорт Г.В. Личность в психологии. - СПб.: КСП+; Ювента, 1998. - 345 с.
Основи психології: Підручник / За заг. ред. О.В. Киричука, В.А. Роменця. - 2-е вид. - К.: Либідь, 1996. - 632 с.
а. Пелипенко A.A. Смыслогенез и структуры сознания (культурологический подход) / / Мир психологии. - 1999. -№1. - С.141-146.
Проблема ценности в философии. - М. - Л.: Наука, 1966. - 260 с.
Психологический словарь / Под ред. В.П. Зинченко, Б.Г. Мещерякова. - 2-е изд., перераб. и доп. - М.: Педагогика-Пресс, 1997. - 440 с.
Резвицкий И.И. Личность, индивидуальность, общество. - М., 1984. - С. 29.
Роменець B.A., Маноха І.П. Історія психології XX століття. - К.: Либідь, 1998. -992 с.
Рувинский Л.И. Нравственное воспитание личности. - М.: мГу, 1981. - 184 с
Сагатовський М.І. Цінності і роль їх у житті суспільства і людини / / Філософія: Підручник / За ред. Г.А. Заїченка та ін. -K.: Вища шк., 1995. - С. 424-435.
Слободчиков В.И., Исаев Е.И. Основы психологической антропологии. Психология человека: Введение в психологию субъективности. - М.: Школа-Пресс, 1995. - 384 с.
а. Сосновский Б.А. Мотив и смысл (психолого-педагогическое исследование). -М.: Прометей, 1993. - 199 с.
Тугаринов В.П. Избр. филос. труды. -Л.: ЛГУ, 1988. - 343 с.
Тюрина В.А., Научитель Е.Д. Ценностные ориентации. - K.: ООО «Междунар. фин. агенство», 1998. - 30 с.
а. Франкл В. Человек в поисках смысла. - М.: Прогресс, 1990. -367 с.
Фрейд 3. Введение в психоанализ. Лекции. - М.: Наука, 1989. - 456 с.
Фурман А. Розширення сфери професійної психологічної роботи: соціокультур-ний підхід / / Технологія інноваційного пошуку в системі вищої освіти: Зб.мат.до рег. наук.-м. конф. (19 квітня 2002 р.). - Тернопіль: Економічна думка, 2002. - С. 48-51.
Фурман А. Теорія освітньої діяльності як метасистема // Психологія і суспільство. - 2001. - №3. - С. 105-144.
Фурман А.В. Інноваційна освіта. Система програмово-методичного забезпечення. -Тернопіль: Економічна думка, 2003. - 530 с.
Фурман А.В. Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення. -K.: Правда Ярославичів, 1997. - 340 с.
Фурман А.В. Психокультура української ментальності. - Тернопіль: Економічна думка, 2002. - 132 с.
а. Хараш У. Смысловая структура публичного выступления // Вопр. психологии. - 1978. -№4. - С. 84-95.
Цуканов Б.И. Время в психике человека. - Одесса: Астропринт, 2000. - 220 с.
Цукерман Г.А. Психология саморазвития: задача для подростков и их педагогов. - Рига: Эксперимент, 1995. - 239 с.
Чудновский В.Э. Смысл жизни: проблема относительной эмансипированности от «внешнего» и «внутреннего» / / Психологический журнал. - 1995. - Т.16, №2. - С. 15-25.
Юнг К.Г. Проблемы души нашего времени. - М., 1993. - 310 с.
Юнг К.Г. Психологические типы. - М.: Прогресс, 1995. - 716 с.
Ядов В.А. О диспозиционной регуляции социального поведения личности // Методологические проблемы социальной психологии: Сб. науч. труд. - М.: Наука, 1975. - С. 89-105.
Яценко А.И. Целеполагание и идеалы. - K.: Наукова думка, 1977. - 275 с.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).