ОСВІТНЄ СПІЛКУВАННЯ ЯК ІНФОРМАЦІЙНИЙ, ДІЛОВИЙ, ПСИХОСМИСЛОВИЙ І САМОСЕНСОВИЙ РІЗНОВИДИ ОБМІНУ

Автор(и)

  • Оксана Гуменюк Державний економічний університет, м. Тернопіль

Ключові слова:

соціальні й міжосо-бистісні відносини, освітнє спілкування, освітня діяльність, різновиди обміну, комунікація, знання, смисли, зворотний зв’язок, комунікатор, реципієнт, колективна миследіяльність, кодування

Анотація

У процесі соціально-психологічного теоретизування детально аналізуємо: а) явище освітнього спілкування у системі модульно-розвивального навчання, б) його взаємозв’язок із різновидами обміну та періодами цілісного функціонального циклу, в) комунікативний компонент, що актуалізує інформаційний обмін і г) інтерактивний аспект, що розгортає діловий обмін.

Біографія автора

  • Оксана Гуменюк, Державний економічний університет, м. Тернопіль

    кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник, доцент кафедри соціальної
    роботи Державного економічного університету, старший науковий співробітник Інституту експериментальних систем освіти, заступник головного редактора журналу “Психологія і суспільство”, м. Тернопіль.

Посилання

Андреева Г. М. Социальная психология. Учебник для высших учебных заведений. - М.: Аспект Пресс, 1998. - 376 с.

а. Андреева Г. М. Общение как обмен информацией (коммуникативная сторона общения); Общение как взаимодействие (интерактивная сторона общения) // Психология влияния. - СПб.: Питер, 2000. - С. 83-99; 99-114.

б. Бабайцев А. Ю. Коммуникация // Новейший фило-

софский словарь. - 3-е изд., исправл. - Мн.: Книжный Дом,

- С. 497-498.

Балл Г. А., Бургин М. С. Анализ психологических воздействий и его педагогическое значение // Вопросы психологии. - 1994. - №4. - С. 56-66.

а. Гуменюк О. Комунікативний формат спілкування як актуалізація інформаційно-освітнього простору // Вітакуль-турний млин. - 2005. - Модуль 1. - С. 17-21.

Гуменюк О. Технологічна організація спілкування за модульно-розвивальної оргсистеми // Психологія і суспільство. - 2001. - С. 145-159.

а. Ильин В. В., Пожарский С.Д. Философия и акмео-логия. - СПб.: Политехника, 2003. - 395 с.

Казміренко В. Соціально-психологічна регуляція діяльності організацій // Психологія і суспільство. - 2004. -№2. - С. 5-29.

Казмиренко В. П. Социальная психология организаций: Монография. - К.: МЗУУП, 1993. - 384 с.

а. Киричук О. В. Проблеми психології педагогічної взаємодії // Психологія: Респ. наук.-метод. зб. - К.: Освіта. - 1991. - Вип. 37. - С. 3-12.

Корнєв М. Н., Коваленко А. Б. Соціальна психологія: Підручник. - К.: КДУ ім. Тараса Шевченка, 1995. - 304 с.

Корнєв М. Н., Фомічова В. М. Вступ до соціальної психології: Навчальний посібник. - Ч.1. - К.: Інститут після-дипломної освіти Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2002. - 139 с.

а. Крэйг Г. Психология развития. - СПб.: Питер, 2000. - 992 с.

Куницына В. Н., Казаринова Н. В., Погольша В. М. Межличностное общение. - СПб.: Питер, 2001. - 544 с.

а. Ломов Б. Ф. Методологические и теоретические проблемы психологии. - М.: Наука, 1984. - 444 с.

Орбан-Лембрик Л. Е. Соціальна психологія: Підручник.

- К.: Академвидав, 2003. - 448 с.

Психологический словарь / Под ред. В.П. Зинченко, Б.Г. Мещерякова. - 2-е изд., перераб. и доп. - М.: Педагогика-Пресс, 1997. - 440 с.

Путеводитель по методологии Организации, Руководства и Управления: Хрестоматия по работам ГП. Щедро-вицкого. - М.: Дело, 2003. - 160 с.

а. Путеводитель по основным понятиям и схемам методологии Организации, Руководства и Управления: Хрестоматия по работам Г.П. Щедровицкого. - М.: Дело, 2004. - 208 с.

б. Слободчиков В. И., Исаев Е. И. Основы психологической антропологии. Психология человека: Введение в психологию субъективности. - М.: Школа-Пресс, 1995. - 384 с.

в. Социальная психология / Ш. Тейлор, Л. Пипло, Д. Сирс. - 10-е изд. - СПб.: Питер, 2004. - 767 с.

г. Степин В. С. Культура // Вопросы философии. - 1999.

- №8. - С. 61-71.

Татенко В. Про “егологічний генезис” Е. Гуссерля та проблему суб’єктних перетворень психіки в онтогенезі // Психологія і суспільство. - 2004. - №4. - С. 13-36.

Тлумачний словник-мінімум української мови / Укл. Л.О. Ващенко, О. М. Єфімов. - К.: Довіра, 2000. - 534 с.

Фурман А. В. Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення. - К.: Правда Ярославичів, 1997.- 340 с.

а. Фурман А. В. Психокультура української ментальності. - Тернопіль: Економічна думка, 2002. - 132 с.

Фурман А. Теорія освітньої діяльності як метасистема // Психологія і суспільство. - 2001. - №3. - С. 105-144.

Философский энциклопедический словарь. - М.: ИНФРА-М, 2000. - 576 с.

Шибутани Т. Социальная психология. - Ростов н/Д.: Феникс, 1999. - 544 с.

Щедровицкий Г. П. Избранные труды. - М.: Шк. культ. политики, 1995. - 760 с.

Завантаження

Як цитувати

Гуменюк, Оксана. “ОСВІТНЄ СПІЛКУВАННЯ ЯК ІНФОРМАЦІЙНИЙ, ДІЛОВИЙ, ПСИХОСМИСЛОВИЙ І САМОСЕНСОВИЙ РІЗНОВИДИ ОБМІНУ”. Психологія і суспільство, no. 3(21), May 2017, pp. 73-94, https://pis.wunu.edu.ua/index.php/uapis/article/view/207.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 3 > >> 

Схожі статті

1-10 з 809

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.