ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Анна Мінасян Тернопільська академія народного господарства, м. Єреван (Вірменія)

Ключові слова:

освітній процес, навчально-виховний процес психолого-педагогічні уміння, навички, педагогічна майстерність, учбова задача, процес розв’язування задачі, навчальна задача, виховна задача, освітня задача, психолого-педагогічні задачі

Анотація

Здійснюється теоретичний аналіз педагогічних умінь (A.A. Степанов, A.M. Столяренко, Л.Ф. Спірін) як складних психологічних утворень, які об’єднують професійно значущі здібності індивіда з мисленнєвими та практичними діями, а відтак забезпечують успіх у навчально-виховній діяльності; стверджується, що особливу роль у професійній підготовці педагога відіграє розв’язання психолого-педагогічних задач, котре організує процеси самоуправління засобами культуротворення, і не тільки передає йому інформацію та забезпечує ціннісно-естетичне збагачення, а й стимулює безперервний пошук значень і смислів, координує та контролює динаміку його навчальних та особистих успіхів.

Біографія автора

  • Анна Мінасян, Тернопільська академія народного господарства, м. Єреван (Вірменія)

    кандидат педагогічних наук, доцент Єреванської філії
    Тернопільської академії народного господарства, м. Єреван (Вірменія).

Посилання

Абдуллина О. Общепедагогическая подготовка учителя в системе высшего педагогического образования. - М.: Просвещение, 1984. - 250 с.

Алексюк А. М. Загальні методи навчання в школі. - К.: Рад. шк., 1981. - 240 с.

Балл Г. А. Теория учебных задач: психолого-педагогический аспект. - М.: Педагогика, 1990. - 184 с.

Балл Г. О. У світі задач. - К.: Знання, 1986. - 45 с.

Кисельгоф С. И. Формирование у студентов педагогических умений и навыков в условиях университетского образования. - ЛГУ, 1973. - 220 с.

Матюшкин А. М. Проблемные ситуации в мышлении и обучении. - М.: Педагогика, 1972. - 208 с.

Машбиц Е. И. Психологические основы управления учебной деятельностью. - К.: Вища школа, 1987. - 224 с.

Моделирование педагогических ситуаций: Проблемы повышения качества и ефективности общепедагогической

подготовки учителя / Под ред. Ю.Н. Кулюткина, ГС. Су-хобской. - М.: Педагогика, 1981. - 120 с.

Моляко В. А. Психология решения школьниками творческих задач. - К.: Рад. шк., 1983. - 94 с.

Учебный материал и учебные ситуации / Под ред. Г.С. Костюка, Г. А. Балла. - К.: Рад. шк., 198б. - 144 с.

Спирин Л. Ф. Формирование профессионально-педагогических умений учителя-воспитателя. - Ярославль, 1976. - 198 с.

Фейгенберг И. М. Проблемные ситуации и развитие активности личности. - М.: Знание, 1981. - 64 с.

Фридман Л. М., Маху ВИ. Проблемная организация учебного процесса. - М., 1990. - 63 с.

Фурман А. В. Вступ до методології проблемного навчання. - К. - Донецьк: Ровесник, 1993. - 80 с.

Фурман А. В. Вступ до шкільної практичної психології. - К- Донецьк: Ровесник, 1993. - 52 с.

Фурман А. В. Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови забезпечення. - К.: Правда Ярославичів, 1997. - 340 с.

Фурман А. В. Проблемні ситуації в навчанні. - К.: Рад. шк., 1991. - 191 с.

Фурман А. В. Психолого-педагогічна теорія навчальних проблемних ситуацій. Автореф. дис... доктора психол. наук: 19.00.07 / Інститут психології АпН України. - К., 1994. - 63 с.

Фурман А. В. Розвивальна діагностика психологічної грамотності педагога. Тест “Хто підніме папірець?”// Психологія і суспільство. - 2002. - №1. - С. 119-153.

Фурман А. В. Скоморовський Б.Г. Педагогічне керівництво пошуковою пізнавальною активністю школярів. - К.: Зодіак-Еко, 1996. - 112 с.

Фурман А. В. Теорія освітньої діяльності як метасистема // Психологія і суспільство. - 2001. - №3. - С. 105-144.

Якунин В. А. Обучение как процесс управления. -ЛГУ, 1988. - 267 с.

Завантаження

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

Схожі статті

1-10 з 355

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.