ЕМОЦІЙНІ СТАНИ БІЗНЕСМЕНІВ ТА ШЛЯХИ ЇХ КОРЕКЦІЇ
Ключові слова:
емоційні стани, бізнесмен, менеджер, стрес, конфлікт корекціяАнотація
У статті розглядаються теоретичні аспекти емоційності бізнесменів. Емпіричний матеріал присвячений дослідженню емоційних станів власників виробничих підприємств, приватних підприємців, топ-менеджерів. Одержані результати можуть бути використані для розробки ефективних методів і засобів психологічної корекції їх негативних емоційних станів.
Посилання
Висковатова Т.П. Деятельность психолога в условиях риска / Т.П. Висковатова // Психологічні технології в екстремальних видах діяльності: Матеріали V міжнародної науково-практичної конференції ДЮІ ЛДУВС ім. Е.А. Дидоренка, 2009. - С. 891-892.
Дейнека О.С. Экономическая психология / О.С. Дейнека. - СПб.: Изд-во С.-Пб. ун-та, 2000. - 160 с.
Журавлев А.Л. Деловая активность предпринимателей: методы оценки и воздействия / А.Л. Журавлев, В.П. Позняков. - РАН, Ин-т психологии. - М.: ИП РАН, 1995. - 58 с.
Ильин Е.П. Эмоции и чувства / Е.П. Ильин. - СПб.: Питер, 2001. - 752 с.
ИзардК. Психология эмоций / К. Изард. - СПб.: Питер, 1999. - 464 с.
Костюк Г.С. Психологические аспекты опытноэкспериментальных педагогических исследований / Г.С. Костюк // Избранные психологические труды. -М.: Педагогика, 1988. - С. 76-86.
Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность / А.Н. Леонтьев. - 2-е изд. - М.: Политиздат, 1977. - 304 с.
Люшер М. Сигналы личности: ролевые игры и их мотивы / М. Люшер. - Воронеж: НПО “МОДЭК”, 1995. - 176 с.
Мясищев В.Н. Психология отношений / В.Н. Мя-сищев. - М.: Изд-во института практической психологии, 1995. - 356 с.
Психология эмоций. Тексты [ Под ред. В.К. Вилю-наса, Ю.Б. Гиппенрейтер]. - М.: Изд-во МГУ, 1984. - 288 с.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии / С.Л. Рубинштейн. - СПб.: Питер, 2004. - 713 с.
Санникова О.П. Эмоциональность в структуре личности / О.П. Санникова. - Одесса: Хорс, 1995. - 334 с.
Чебыкин А.Я. Проблемы эмоциональной устойчивости / А.Я. Чебыкин. - Одесса: ЮУПУ, 1995. - 200 с.
Чернявська Т.П. Структура ефективної підприємницької діяльності / Т.П. Чернявська // Вісник Одеського національного університету. - Т. 9, вип. 8. Психологія. - 2004. - С. 83-98.
Швалб Ю.М. Практична психологія в економіці та бізнесі / Ю.М. Швалб, О.В. Данчева. - К.: Лібра, 1999. - 270 с.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).