ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МАЛЮНКОВИХ МЕТОДИК У РОБОТІ ГРУПИ АСПН ТА У ПРАКТИЦІ ОНТОПСИХОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ: КОНТУРИ ПОРІВНЯЛЬНОГО АНАЛІЗУ
Ключові слова:
символ, образ, інтерпретація, психологічний зміст символіки, комплекс тематичних психомалюнків, тест шести малюнків, феноменологічний підхід до психоаналітичної роботи з тематичними малюнками, несвідомеАнотація
Подається порівняльний аналіз застосування малюнкових методик у глибинно-психологічному підході за методом активного соціально-психологічного навчання та у практиці онтопсихологічного дослідження; презентуються можливості психоаналізу комплексу тематичних малюнків.Посилання
Менегетти А. Образ и бессознательное: Учебное пособие по интерпретации образов и сновидений: Пер. с итальянского - М.: Онтопсихология, 2000. - 448 с.
Фрейд З. Я и Оно. - М.: МЕТТЭМ, 1990. - 56 с.
Эстетика: Словарь / Под ред. А.А.Беляева. - М.:Политиздат, 1989. - 447 с.
Яценко Т.С. Від тестового до психоаналітичного розуміння психомалюнка // Педагогіка і психологія. - 1995. - №2. - С. 11-23.
Яценко Т.С. Теорія і практика групової психокорекції: Активне соціально-психологічне навчання: Навч. посіб. - К.: Вища школа, 2004. - 679 с.
Завантаження
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Як цитувати
Яценко, Тамара, and Павло Теслюк. “ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МАЛЮНКОВИХ МЕТОДИК У РОБОТІ ГРУПИ АСПН ТА У ПРАКТИЦІ ОНТОПСИХОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ: КОНТУРИ ПОРІВНЯЛЬНОГО АНАЛІЗУ”. Психологія і суспільство, no. 4(22), May 2017, pp. 131-5, https://pis.wunu.edu.ua/index.php/uapis/article/view/229.