ІНТЕГРОВАНІ МАГІСТЕРСЬКІ ЕКОНОМІЧНІ ПРОГРАМИ - ОСНОВА ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКОВАНИХ, СОЦІАЛЬНО МОБІЛЬНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ
Ключові слова:
одно/дво/трипредметні навчальні програми, одно/дво/ трикомпонентні академічні програми, комплексні міждисциплінарні курси, комплексність наукових досліджень, інтеграція змісту освітиАнотація
Нами систематизована інформація щодо структурування магістерських економічних програм у системі
університетів Великої Британії. Цілі цієї статті - здійснити систематизацію, класифікацію, таксономію запропонованих навчальних програм за ступенями після-дипломної підготовки фахівців у Великій Британії, а також проаналізувати матеріал оглядового, когнітивного значення.
Посилання
Берулава М. Н. Интеграция содержания образования. - М.: Педагогика, 1993. - 172 с.
Шепель Э. Н. Интегрированные учебные программы и обучение иностранному языку // Иностранные языки в школе. - 1990. - №1. - С. 8-13.
Мальований Ю. Педагогічні проблеми гуманізації змісту шкільної освіти // Шлях освіти. - 1998. - №4. - С. 5-8.
Мусієнко М. Університетська освіта у переддень третього тисячоліття // Урядовий кур’єр. - 1998. - 22 вересня.
Стороженко О., Шедяков В. Инвестиции в знания // Бизнес Информ. - 1998. - №10. - С. 6.
Першукова О. Європейська багатомовність в освіті // Шлях освіти. - 2000. - №4. - С. 24-26.
Корсак К. Стан і головні тенденції розвитку базової профосвіти в Західній Європі // Освіта і управління. - 1999.
- №1. - С. 143-155.
Огнев’юк В. О., Фурман А. В. Принцип модульності в історії освіти. - К., 1995 . - 84 с.
Гуменюк О. Міні-модуль - прогресивна форма навчання // Рідна школа. - 1998. - №6. - С.64-65.
Гуменюк О. Є. Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект (монографія). - К.: Школяр, 1998. - 112 с.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).