ІНТЕГРОВАНІ МАГІСТЕРСЬКІ ЕКОНОМІЧНІ ПРОГРАМИ - ОСНОВА ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКОВАНИХ, СОЦІАЛЬНО МОБІЛЬНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ

Автор(и)

  • Галина Воронка Академія народного господарства, м. Тернопіль

Ключові слова:

одно/дво/трипредметні навчальні програми, одно/дво/ трикомпонентні академічні програми, комплексні міждисциплінарні курси, комплексність наукових досліджень, інтеграція змісту освіти

Анотація

Нами систематизована інформація щодо структурування магістерських економічних програм у системі
університетів Великої Британії. Цілі цієї статті - здійснити систематизацію, класифікацію, таксономію запропонованих навчальних програм за ступенями після-дипломної підготовки фахівців у Великій Британії, а також проаналізувати матеріал оглядового, когнітивного значення.

Біографія автора

  • Галина Воронка, Академія народного господарства, м. Тернопіль
    кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов Академії народного господарства, м. Тернопіль

Посилання

Берулава М. Н. Интеграция содержания образования. - М.: Педагогика, 1993. - 172 с.

Шепель Э. Н. Интегрированные учебные программы и обучение иностранному языку // Иностранные языки в школе. - 1990. - №1. - С. 8-13.

Мальований Ю. Педагогічні проблеми гуманізації змісту шкільної освіти // Шлях освіти. - 1998. - №4. - С. 5-8.

Мусієнко М. Університетська освіта у переддень третього тисячоліття // Урядовий кур’єр. - 1998. - 22 вересня.

Стороженко О., Шедяков В. Инвестиции в знания // Бизнес Информ. - 1998. - №10. - С. 6.

Першукова О. Європейська багатомовність в освіті // Шлях освіти. - 2000. - №4. - С. 24-26.

Корсак К. Стан і головні тенденції розвитку базової профосвіти в Західній Європі // Освіта і управління. - 1999.

- №1. - С. 143-155.

Огнев’юк В. О., Фурман А. В. Принцип модульності в історії освіти. - К., 1995 . - 84 с.

Гуменюк О. Міні-модуль - прогресивна форма навчання // Рідна школа. - 1998. - №6. - С.64-65.

Гуменюк О. Є. Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект (монографія). - К.: Школяр, 1998. - 112 с.

Завантаження

Як цитувати

Воронка, Галина. “ІНТЕГРОВАНІ МАГІСТЕРСЬКІ ЕКОНОМІЧНІ ПРОГРАМИ - ОСНОВА ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКОВАНИХ, СОЦІАЛЬНО МОБІЛЬНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ”. Психологія і суспільство, no. 1(19), May 2017, pp. 116-25, https://pis.wunu.edu.ua/index.php/uapis/article/view/192.

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.