ЕТИКО-ПСИХОЛОГІЧНІ КОНТУРИ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСВІТИ
Анотація
Кінець XX - початок ХХІ століття характеризується все більшим проникненням гуманітарної парадигми у сферу наукових досліджень. Повернення до проблем людини не є випадковим і зумовлюється, за твердженням учених, девальвацією загальнокультурних, національних та особистісних цінностей, втратою сенсу життя, загальною пасивністю та занепадом моралі. Все це загострює інтерес до етики та психології, які визначають засадничі принципи людського співжиття та етичні правила поведінки й спілкування, розгортаючись у струнку систему моральних цінностей і норм, та потребує всебічного обґрунтування у ракурсі інноваційних освітніх метатехнологій.Посилання
Гуменюк О. Психологія Я-концепції: Монографія. - Тернопіль: Економічна думка, 2002. - 186 с.
Етика: Навч. посібник / Т.Г. Аболіна, B.В. Єфименко, О.М. Лінчук та ін. - K.: Либідь, 1992. - 328 с.
Інститут експериментальних систем освіти (науково-дослідний): інформаційний бюлетень. - Випуск 3. - Тернопіль: Економічна думка, 2001. - 48 с.
Карпенко 3. С. Аксіопсихологія особистості. - K.: ТОВ “Міжнар. фін. агенція”, 1998. - 216 с.
Лазарук А. Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання // Психологія і суспільство. - 2002. - №3-4. - С. 170-186.
Лазарук А. Смисложиттєві орієнтири модульно-розвивального навчання: теоретичні аспекти проблеми // Вісник Одеського національного університету. - 2003. - Т.7, №3. - C. 45-51.
Модульно-розвивальна система як соціо-культурна організація: Спецвипуск / / Психологія і суспільство. - 2002. - №3-4. - 292 с.
Основи психології / За заг. ред. О.В. Ки-ричука, В.А. Роменця. - К.: Либідь, 1996. -631 с.
Пископпель A.A. От традиционных ценностей к уникальным смыслам / / Вопросы психологии. - 2001. - №6. - С. 103-119.
Рувинский Л.И. Психолого-педаго-гические проблемы нравственного воспитания школьников. - М.: Педагогика, 1981. - 128 с.
Технологія інноваційного пошуку в системі вищої освіти / Збірка матеріалів до Другої рег. наук.-метод. конф., 31 січня 2003 року. - Тернопіль: Економічна думка, 2002. - 92 с.
Франкл В. Человек в поисках смысла: Сборник: Пер. с англ. и нем. / Общ. ред. Л.Я. Гозмана и Д.А. Леонтьева. - М.: Прогресс, 1990. - 368 с.
Фромм Э. Человек для себя: Пер. с англ. - Мн.: Коллегиум, 1992. - 253 с.
Фурман A.B. Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення. -К.: Правда Ярославичів, 1997. - 340 с.
Фурман A.B. Психокультура української ментальності: Наукове видання. - Тернопіль: Економічна думка, 2002. - 132 с.
Фурман A.B. Теорія освітньої діяльності як метасистема // Психологія і суспільство. - 2001. - №3. - С. 105-145; 2002. - №3-4, С. 20-58.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).