ДИСЦИПЛІНИ "ЯДРОВІ" ТА ЕЛЕКТИВНІ: ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ І ГУМАНІТАРИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • Галина Воронка Державний економічний університет, м. Тернопіль

Ключові слова:

дисципліни обов’язкові (вибіркові, обов’язкові) факультативні курси, “ядро” /елективні варіанти, обов’язковий мінімум/ факультативний максимум, визначені (регламентовані) базові (спеціальні) фундаментальні (профільні) дисципліни,

Анотація

Подаються матеріали щодо результатів кількісного аналізу комплексної структури, контекстуального аналізу інтегрованого змісту економічних магістерських програм, які використовуються у вищих навчальних закладах університетського типу у США, Великій Британії.

 

Біографія автора

  • Галина Воронка, Державний економічний університет, м. Тернопіль

    кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов Державного економічного університету, м. Тернопіль.

Посилання

Айзерман Л.С. Гуманизм против технократизма// Народное образование. - 1989. - №7. - С. 76-82.

Каган М. Что должно быть в основе?: Проблемы гуманитаризации высшего образования// Вестник высш. шк. - 1990. - №5. - С. 17-19.

Кезин А. Проблемы и перспективы гуманитаризации// Вестник высш. шк. - 1991. - №9. - С. 38-40.

Леонтьев ДА. Личность: человек в мире и мир в человеке// Вопросы психологии. - 1989. - №3. - С. 11-21.

Мелик-Пашаев АА. Гуманизация образования: проблемы и возможности// Вопросы психологии. - 1989. - №5. - С. 11-18.

Новиков А.М. Гуманизация профессионально-технического образования // Сов. педагогика. - 1989. - №5. - С. 23-27.

Филиппова ЛД. Высшая школа США. - М.: Наука, 1981. - 328 с.

Фролов И.Т. О человеке и гуманизме: Работы разных лет. - М.: Политиздат, 1989. - 558 с.

Фурман А. Постання освітології, або похі д за горизонт відомого // Психологія і суспільство. - 2003. - №4. - С. 5-9.

Department of Economics Postgraduate Handbook 1998/99. Keele University, Department of Economics. - 21 p.

Graduate Catalog 1999-2001. American International College. - 123 p.

Graduate Program Guide and Application 2002-03 (MBA/MS-ISM). Seattle Pacific University, School of Business and Economics. - 18 p.

Graduate Program in Economics (2002). Alabama A. & M. University, Department of Economics, Finance and Office Systems Management, School of Business. - 5 p.

Graduate Student Handbook 2001-2002. Master of Science, Corporate and Professional Communication. Radford University, Department of Communication. - 22 p.

Guidance Awards Full-Time & Part-Time 1999-2000. Faculty of Education Bristol UWE. - 26 p.

Innovation and Technology. Bulletin 2002-2003. Boston University Metropolitan College. - Pp. 51-75.

Leeds Metropolitan University Prospectus 2000. Leeds Metropolitan University Catalyst Creative Imaging, 1999. - 224 p.

MA European Political and Economic Integration. Department of Politics, Masters and Research Degrees, University of Durham. - 18 p.

MA in Area and Business Studies: Central and Eastern Europe. University of Durham Slavonic Studies. - 6 p.

MA in Economy and Society. Course Handbook 2000 - 2001. Lancaster University. - 10 p.

M. Sc Entrepreneurial Studies 2000/2001. Division of Economics & Enterprise, Glasgow Caledonian Business School. - 9 p.

MSc in Responsibility & Business Practice. An innovative management degree addressing social, environmental and ethical issues. New Academy of Business, University of Bath School of Management. - 8 p.

MSc in Women, Development and Administration (Full-Time). The University of York Centre for Women’s Studies. - 2 p.

MSc Occupational and Organisational Psychology. Recognised by the British Psychological Society. University of East London Faculty of Science & Health. - 7 p.

PgCert/PgDip/MSc in Human Resource Management. The Robert Gordon University, Aberdeen Business School. - 14 p.

Postgraduate Diploma /MA Applied Languages and Business. University of Ulster Faculty of Humanities. - 3 p.

Postgraduate Programme in Business Law. Portsmouth Business School, Department of Accounting & Management Science. - 8 p.

Schedule of Classes Undergraduate and Graduate (2002). Academy of Art College Accredited by ACICS, NASAD & FIDER. - 176 p.

Sheffield Hallam University Postgraduate Prospectus 2000. Postgraduate Courses, Research Opportunities, Post-experience and Professional Courses. Marketing and Development, 1999. - 216 p.

Staffordshire Postgraduate Prospectus 2000. Staffordshire University Student Recruitment Office and Design and Print Unit, 1999. - 176 p.

The University of Edinburgh Postgraduate Prospectus 2000. Communications and Public Affairs, 1999. - 168 p.

The University of Sheffield Graduate Prospectus, Entry 20002001. The University of Sheffield, 1999. - 160 p.

University of Bath Postgraduate Prospectus 2000. University of Bath Imaging & Photographic Unit, 1999. - 177 p.

University of Bradford Postgraduate Prospectus 2000/2001. Stott Brothers Ltd., Halifax, 1999. - 156 p.

University of Glamorgan Postgraduate Prospectus 1999. University Publishing Department, 1998. - 131 p.

Завантаження

Як цитувати

Воронка, Галина. “ДИСЦИПЛІНИ ‘ЯДРОВІ’ ТА ЕЛЕКТИВНІ: ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ І ГУМАНІТАРИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ”. Психологія і суспільство, no. 4(22), May 2017, pp. 147-56, https://pis.wunu.edu.ua/index.php/uapis/article/view/231.

Схожі статті

1-10 з 109

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.