АКТИВІЗАЦІЯ ТВОРЧИХ РЕСУРСІВ ПЕДАГОГА У ПРОЦЕСІ ЙОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЇ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:

Посилання
Necka E, Orzechowski J, Slabosz A., Szymura B. Trening tworczosci. - Gdansk: Gdanske Wydawnictwo Psychologiczne, 2005. - 174 s.
Necka Edward. Psychologia tworczosci. - Gdansk: Gdanske Wydawnictwo Psychologiczne, 2001. - 256 s.
Nowe wyzwania w rozwoju czlowieka/Pod red. B. Kaczmareka, K. Markiewicz, S. Orzechowskiego [Tekst]/ Bozydar Kaczmarek, Katarzyna Markiewicz, Sylwester Orzechowski. - Lublin: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Sklodowskiej, 2001. - 328 s.
Алдер X. НЛП. Современные психотехнологии. -СПб: Питер, 2000. - 200 c.
Богуш Л Бизнес как часы [Електронний ресурс]/ Людмила Богуш. - Режим доступа: www.bogush-
time.com
Гера Т.И.Психологическое сопровождение личностного и профессионального развития будущих инженеров-педагогов [Текст] / Татьяна Игоревна Гера / Психология и педагогика: методика и проблемы практического применения: сборник материалов XVIII Международной научно-практической конференции / Под общ. ред. С.С. Чернова. - Новосибирск: Издательство НГТУ, 2011. - 510 с. - С. 50-55.
Коваленко А. Б. Психологические особенности процесса понимания творческих задач 91’5с.42 [Електронний ресурс] /Алла Борисовна Коваленко. -Режим доступа: http://www.voppsy.ru/authors/ KOVALEAB .htm
Матюшкин А. Одаренность в младшем школьном возрасте[Електронний ресурс]/ А.М. Матюшкин. -Режим доступа:http://revolution.allbest.ru/pedagogics/ 00179496_0.html
Моляко В.О. Психологія творчості - нова парадигма дослідження конструктивної діяльності людини [Текст] / В.О. Моляко // Практична психологія і соціальна робота. - 2004. - № 8. - С. 1-4.
Основы педагогического мастерства: Учеб. пособие для пед. спец. высш. учеб. заведений / И.А. Зязюн, И.Ф. Кривонос, Н.Н. Тарасевич и др.; Под ред. И.А. Зязюна. - М.: Просвещение, 1989. - 302 с.
Психология XXI века / Под ред. В.Н. Дружинина.
- М.: ПЕР СЭ, 2003. - 863 .
Савчин М.В. Духовний потенціал людини: [монографія] / Мирослав Васильович Савчин. - Івано-Франківськ: Місто НВ, 2010. - 508 с.
Слєпкань З.І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі: Навч. посіб. [Текст] / З.І. Слєпкань. - К.: Вища школа, 2005. - 239 с.
Титаренко Т.М. Постмодерні концептуалізації понять “особистість” та “життєвий шлях” [Текст] / Тетяна Михайлівна Титаренко // Психологія і суспільство. - 2009. - №4 (38). - С. 83-96.
Ушаков Д.В. Современные исследования творчества [Електронний ресурс] /Дмитрий Викторович Ушаков. - Режим доступа: http://psyjournals.ru/ psychology/2005/n4/25734.shtml
Фурман А.В. Педагогіка як сфера миследіяль-ності: Наукове видання [Текст] / Анаторій Васильович Фурман. - Тернопіль: ВЦ НДІ МЕВО, 2010. - 24 с.
Фурман А.В., Надвинична Т. Методологічне обґрунтування моделі повного функціонального циклу модульно-розвивального процесу як системи навчальних задач [Текст] / А. Фурман, Т. Надвинична // Ві-такультурний млин: Методологічний альманах. - 2010. - Модуль 11. - С. 4-13.
Чудакова В. Психологічний супровід інноваційних освітніх проектів: мотиваційний компонент [Електронний ресурс] / В. Чудакова. - Режим доступа: http://osvita.ua/school/psychology/1281.
Юревич А.В. Интеграция психологии: утопия или реальность? [Текст] // Вопросы психологии. - 2005. -№ 3. - С. 16-28.
Якиманская И.С. Технология личностно-ориентированного образования : монография [Текст] / И.С. Якиманская; отв. ред. М.А. Ушакова. - М.: Сентябрь, 2000. - 176 с.
Яньшин П.В. Практикум по клинической психологии: Методы исследования личности [Текст] / П.В. Яньшин. - СПб: Питер, 2004. - 336 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN 2523-4099 (online), ISSN 1810-2131 (print)