ТРЕНІНГ САМОКОНГРУЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
Ключові слова:
особистісно-професійна самоконгруентність, професійнеметодологування, опитувальннк ОПСК, професійно зорієнтований тренінг, тренінг базової працездатностіАнотація
Стаття присвячена обґрунтуванню опитувальника ОПСК як методу діагностики і професійно зорієнтованого тренінгу як способу розвитку вказаної самоконгруентності студентів-педагогів. Розкрито діалектичний зв’язок між професійним методологуванням та особистісно -професійною самоконгруентністю.
Посилання
Gera T. The idea of systematization psychological mechanisms of person’ s professional development // European Science and Technology [Text] : materials of the international research and practice conference, Wiesbaden, January 31st, 2012 r. / publishing office “Bildungszentrum Rodnik e. V.”. - c. Wiesbaden, Germany, 2012. - P. 606-616.
Гера Т.И. Психологическое сопровождение личностного и профессионального развития будущих ин-женеров-педагогов [Текст] / Татьяна Игоревна Гера / Психология и педагогика: методика и проблемы практического применения: сборник материалов XVIII Международной научно-практической конференции /Под общ. ред. С.С.Чернова. - Новосибирск: Изда-
тельство НГТУ, 2011. - С. 50-55.
Гера Т.И., ОршанскийЛ.В. Тренинговые средства психологического сопровождения будущих инжене-ров-педагогов: тренинг личностно-профессиональной ассертивности / Т.И. Г ера, Л.В. Оршанский // Основні парадигми педагогіки та психології в XXI столітті: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, Україна, 22-23 июня 2012 року). - Одеса: ГО “Південна фундація педагогіки”, 2012. - С.19-22.
Гера Т. Диагностический инструментарий в обеспечении профессионально ориентированного тренинга будущих инженеров-педагогов [Текст]/ Татьяна Игоревна Гера // Материалы второй Международной заочной научно-практической конференции “Научная дискуссия: вопросы педагогики и психологии” (г. Москва, 13 июня 2012). - М.: Международный центр науки и образования, 2012. - С. 138-160.
Гера Т.І. Регулювання перцептивних процесів як складова професійного тренінгу педагогів // Проблеми гуманітарних наук: Наукові записки Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка/ Ред. кол. Т.Біленко (гол. ред), Н. Скотна, В. Та-тенко та ін. - Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2009. - Випуск 23. Психологія. - С. 15-26.
Гера Т.І. Теорія соціального пізнання в обґрунтуванні соціально-перцептивного тренінгу педагогів [Текст] / Тетяна Ігорівна Г ера / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції “Психологія особистості: теорія, досвід, практика” 25-26 вересня 2009 р. Одеса // Наука і освіта. - №8. - 2009. - С. 105-109;
Гера ТІ, ОршанськийЛ. В. Елементи професійно зорієнтованого тренінгу в системі дистанційного навчання [Текст] / Тетяна Ігорівна Г ера, Леонід Володимирович Оршанський // Молодь і ринок: щомісячний науково-педагогічний журнал. - Дрогобич: ДДПУ, 2011 - №9. - С. 14-18.
Гера Т. Активізація творчих ресурсів педагога у процесі його професіоналізації [Текст] / Т.І. Гера // Психологія і суспільство. - 2012. - №2. - С. 112-124.
Гера Т. До проблем предметної спрямованості психологічного супроводу майбутнього інженера-педагога [Текст] / Т.І. Гера // Науковий вісник Чернівецького національного університету. - Вип. 593. Педагогіка та психологія. - Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2011. - С. 39-46.
Гера Т. Професійна самоконгруентність майбутнього інженера-педагога в контексті психологічної культури фахівця [Текст] / Т.І. Гера // Історичний досвід, стан та перспективи підготовки педагогічних і соціально-педагогічних кадрів до роботи з різними соціальними групами: Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Чернівці, 3-5 листопада 2011 р.). - Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2011. - С. 59-61.
Гера Т. Психосоматичні механізми становлення особистості професіонала [Текст] / Т.І. Гера // Матеріали четвертої науково-практичної міжрегіональної конференції “Інтегративні підходи у діагностиці і лікуванні психічних і психосоматичних розладів” (28 лютого 2012 р.). - Вінниця: Вінницький національний медичний університет імені М.І. Пирогова, Вінницька обласна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка, 2012. -С. 24-27.
Гера T. Тренінг базової працездатності майбутніх інженерів-педагогів [Текст] / Тетяна Ігорівна Гера // Сучасна психологія і педагогіка: дослідження та розробки. Матеріали науково-практичної конференції (м. Харків, Україна, 18-19 травня 2012 р оку). - Харків : Східноукраїнська організація “Центр педагогічних досліджень”, 2012. - С. 68-71.
Косякова О.О. Возрастные кризисы [Текст] / Ольга Олеговна Косякова. - Ростов н/Д: Феникс, 2007.
- С. 92.
Лефтеров В. Особистісно-професійний розвиток фахівців екстремальних видів діяльності засобами психологічного тренінгу [Текст] / Василь Лефтеров // Психологія і суспільство. - 2012. - №2 (48). - С. 91-107.
Максименко С. Д. Генезис существования личности / Сергей Дмитриевич Максименко ; перевод с укр.
- К.: Изд-во ООО “КММ”, 2006. - 239 с.
Максименко С.Д. Генетическая психология (методологическая рефлексия проблем развития в психологии) / Сергей Максименко. - М.: Рефл.-бук, К.: Вак-лер, 2000. - 320 с.
Толочек B.A. Современная психология труда. [Текст] / Владимир Алексеевич Толочек. - СПб: Питер,
- С. 125.
Фурман A.B. Ідея професійного методологу-вання: [монографія] / Анатолій Васильович Фурман. -Ялта-Тернопіль: Економічна думка, 2008. - 205 с.
Чупрнкова НИ. Психология умственного развития: Принцип дифференциации. - М.: Столетие, 1997.
- 480 с.
Щедровнцкнй ГП. Издбранные труды / Г еоргий Петрович Щедровицкий. - М.: Шк. культ. полит., 1995.
- С. 290-291.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).