ТРЕНІНГ САМОКОНГРУЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

  • Тетяна Гера

Ключові слова:

особистісно-професійна самоконгруентність, професійнеметодологування, опитувальннк ОПСК, професійно зорієнтований тренінг, тренінг базової працездатності

Анотація

Стаття присвячена обґрунтуванню опитувальника ОПСК як методу діагностики і професійно зорієнтованого тренінгу як способу розвитку вказаної самоконгруентності студентів-педагогів. Розкрито діалектичний зв’язок між професійним методологуванням та особистісно -професійною самоконгруентністю.

Біографія автора

  • Тетяна Гера
    старший викладач кафедри психології Державного педагогічного університету імені Івана Франка, м. Дрогобич

Посилання

Gera T. The idea of systematization psychological mechanisms of person’ s professional development // European Science and Technology [Text] : materials of the international research and practice conference, Wiesbaden, January 31st, 2012 r. / publishing office “Bildungszentrum Rodnik e. V.”. - c. Wiesbaden, Germany, 2012. - P. 606-616.

Гера Т.И. Психологическое сопровождение личностного и профессионального развития будущих ин-женеров-педагогов [Текст] / Татьяна Игоревна Гера / Психология и педагогика: методика и проблемы практического применения: сборник материалов XVIII Международной научно-практической конференции /Под общ. ред. С.С.Чернова. - Новосибирск: Изда-

тельство НГТУ, 2011. - С. 50-55.

Гера Т.И., ОршанскийЛ.В. Тренинговые средства психологического сопровождения будущих инжене-ров-педагогов: тренинг личностно-профессиональной ассертивности / Т.И. Г ера, Л.В. Оршанский // Основні парадигми педагогіки та психології в XXI столітті: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, Україна, 22-23 июня 2012 року). - Одеса: ГО “Південна фундація педагогіки”, 2012. - С.19-22.

Гера Т. Диагностический инструментарий в обеспечении профессионально ориентированного тренинга будущих инженеров-педагогов [Текст]/ Татьяна Игоревна Гера // Материалы второй Международной заочной научно-практической конференции “Научная дискуссия: вопросы педагогики и психологии” (г. Москва, 13 июня 2012). - М.: Международный центр науки и образования, 2012. - С. 138-160.

Гера Т.І. Регулювання перцептивних процесів як складова професійного тренінгу педагогів // Проблеми гуманітарних наук: Наукові записки Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка/ Ред. кол. Т.Біленко (гол. ред), Н. Скотна, В. Та-тенко та ін. - Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2009. - Випуск 23. Психологія. - С. 15-26.

Гера Т.І. Теорія соціального пізнання в обґрунтуванні соціально-перцептивного тренінгу педагогів [Текст] / Тетяна Ігорівна Г ера / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції “Психологія особистості: теорія, досвід, практика” 25-26 вересня 2009 р. Одеса // Наука і освіта. - №8. - 2009. - С. 105-109;

Гера ТІ, ОршанськийЛ. В. Елементи професійно зорієнтованого тренінгу в системі дистанційного навчання [Текст] / Тетяна Ігорівна Г ера, Леонід Володимирович Оршанський // Молодь і ринок: щомісячний науково-педагогічний журнал. - Дрогобич: ДДПУ, 2011 - №9. - С. 14-18.

Гера Т. Активізація творчих ресурсів педагога у процесі його професіоналізації [Текст] / Т.І. Гера // Психологія і суспільство. - 2012. - №2. - С. 112-124.

Гера Т. До проблем предметної спрямованості психологічного супроводу майбутнього інженера-педагога [Текст] / Т.І. Гера // Науковий вісник Чернівецького національного університету. - Вип. 593. Педагогіка та психологія. - Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2011. - С. 39-46.

Гера Т. Професійна самоконгруентність майбутнього інженера-педагога в контексті психологічної культури фахівця [Текст] / Т.І. Гера // Історичний досвід, стан та перспективи підготовки педагогічних і соціально-педагогічних кадрів до роботи з різними соціальними групами: Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Чернівці, 3-5 листопада 2011 р.). - Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2011. - С. 59-61.

Гера Т. Психосоматичні механізми становлення особистості професіонала [Текст] / Т.І. Гера // Матеріали четвертої науково-практичної міжрегіональної конференції “Інтегративні підходи у діагностиці і лікуванні психічних і психосоматичних розладів” (28 лютого 2012 р.). - Вінниця: Вінницький національний медичний університет імені М.І. Пирогова, Вінницька обласна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка, 2012. -С. 24-27.

Гера T. Тренінг базової працездатності майбутніх інженерів-педагогів [Текст] / Тетяна Ігорівна Гера // Сучасна психологія і педагогіка: дослідження та розробки. Матеріали науково-практичної конференції (м. Харків, Україна, 18-19 травня 2012 р оку). - Харків : Східноукраїнська організація “Центр педагогічних досліджень”, 2012. - С. 68-71.

Косякова О.О. Возрастные кризисы [Текст] / Ольга Олеговна Косякова. - Ростов н/Д: Феникс, 2007.

- С. 92.

Лефтеров В. Особистісно-професійний розвиток фахівців екстремальних видів діяльності засобами психологічного тренінгу [Текст] / Василь Лефтеров // Психологія і суспільство. - 2012. - №2 (48). - С. 91-107.

Максименко С. Д. Генезис существования личности / Сергей Дмитриевич Максименко ; перевод с укр.

- К.: Изд-во ООО “КММ”, 2006. - 239 с.

Максименко С.Д. Генетическая психология (методологическая рефлексия проблем развития в психологии) / Сергей Максименко. - М.: Рефл.-бук, К.: Вак-лер, 2000. - 320 с.

Толочек B.A. Современная психология труда. [Текст] / Владимир Алексеевич Толочек. - СПб: Питер,

- С. 125.

Фурман A.B. Ідея професійного методологу-вання: [монографія] / Анатолій Васильович Фурман. -Ялта-Тернопіль: Економічна думка, 2008. - 205 с.

Чупрнкова НИ. Психология умственного развития: Принцип дифференциации. - М.: Столетие, 1997.

- 480 с.

Щедровнцкнй ГП. Издбранные труды / Г еоргий Петрович Щедровицкий. - М.: Шк. культ. полит., 1995.

- С. 290-291.

Завантаження

Як цитувати

Схожі статті

1-10 з 115

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.