ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОГІГІЄНИ
Анотація
Вперше поставлена і комплексно розв’язана проблема змісту і сутності педагогічної психогігієни навчально-виховно-світнього процесу загальноосвітньої школи на засадах цілісного підходу до вивчення психічного здоров’я учня та здійснення педагогічного впливу на підставі прогностичної моделі індивідуальної норми його психодуховних станів. Це наочно підтверджують наші головні наукові праці [див. 1—20].Посилання
Болтівець С.І. Педагогічна психогігієна: теорія та методика. - К.: Редакція «Бюлетеня Вищої атестаційної комісії України», 2000. - 302 с.
Болтівець С.І., Уралова Л.Т. Діагностика і корекція порушеної поведінки дітей та підлітків: Метод. рекомендації. - Суми: КМІУВ, 1992. - 36 с. (Доробок автора - 50%).
Болтівець С.І. Психологічна служба в школі: Дидактогенії і рекреація душі учня // Початкова школа. -1991. - № 10. - С. 21-27.
Болтівець С.І. Диагностика эффективности восстановления психического здоровья школьников // Диагностические методики как основа индивидуального подхода к развитию и воспитанию личности. - Суми: КМІУВ, 1991. - С. 189-201.
Болтівець С.І. Взаємозумовленість предмета і принципів психологічної служби // Практична психологія і розвій таланту. - Суми: КМІУВ, 1992. - С. 5-8.
Болтівець С.І. Психічна саморегуляція у контексті культури особистості // Виховання основ духовної культури. - Суми, КМІУВ, 1992. - С. 82-87.
Болтівець С.І. Передмова. Розділ І. Психолог і вчитель: взаємодоповнювальність рольових функцій // Практична психологія. - Випуск І. Методи вивчення особистості. - Суми: КМІУВ, 1992. - С. 3-8.
Болтівець С.І. Екзаменаційний стрес: психологія подолання // Українська мова і література в школі. - 1993. - № 4. - С. 48-52.
Болтівець С.І. Психогігієнічний сенс соціальної адаптації // Соціальна педагогіка і адаптивність особистості. - Суми: Мрія, 1994. - С. 77-93.
Болтівець С.І. Психологія диктанту // Дивослово. - 1994. - № 9. - С. 16-22.
Болтівець С.І. Культурно-етнічний розвиток особистості як чинник її духовного здоров’я // Відродження. - 1994. - № 10-11. - С. 4-6.
Болтівець С.І. Іван Сікорський про нервово-психічну гігієну // Жива вода: Щомісячник для українського шкільництва. - К., 1995. - № 2. - С. 5; № 3. - С. 4.
Болтівець С.І. Українська виховна норма і її механізми // Трибуна. - 1997. - № 9-10. - С. 26-28.
Болтівець С.І. Людинознавча методологія української педагогічної думки // Лекції з педагогіки. - К.: Міносвіти України, КМІУВ ім. Б.Грінченка, 1997. - С. 325.
Болтівець С.І. Індивідуальні та мікрогрупові моделі поведінки переселенців з 30-кілометрової зони відчуження / / Українська родина. - К.: КМІУВ ім. Б.Грінченка, 1998. - С. 917-929.
Болтівець С.І. Соціально-педагогічний патронаж: нова суспільна місія дитячого садка // Дошкільне виховання. - 1999. - № 4. - С. 5-6.
Болтівець С.І. Психогігієнічний зміст викладання мови та літератури // Дивослово. - 1999. - № 4. - С. 4245.
Болтівець С.І. Психогігієнічні основи заохочувально-спонукальних механізмів освітньої процесуальності // Теоретично-методичні проблеми навчання і виховання: Зб. наук. праць: Педагогічні науки. - К.: Фенікс, 2000. - С. 3-9.
Болтівець С.І. Суперечності педологічної практики 20-30-х років ХХ століття і розвиток психогігієни // Практична психологія та соціальна робота. -2000. - № 3(22). - С. 32-33.
Болтівець С.І. Суперечності педологічної практики 20-30-х років ХХ століття і розвиток психогігієни // Практична психологія та соціальна робота. -2000. - № 5(24). - С. 41-42.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).