ГРИГОРІЙ КОСТЮК : ПСИХОЛОГІЧНА ТЕОРІЯ ОСОБИСТОСТІ
Анотація
Григорій Силович Костюк (1899 — 1982) -видатний український психолог, доктор психологічних наук, професор, дійсний член АПН СРСР, засновник і перший директор Інституту психології України (1945—1972), що нині носить його ім’я. Широко відомий у вітчизняній та світовій психології своїми дослідженнями теоре-тико-методологічних основ психології, психологічних проблем мислення та розумових здібностей, обґрунтуванням принципу розвитку в психології, розробкою теорії і практики педагогічного керівництва психічним розвитком особистості, професійного становлення особистості, питань історії психологічної науки тощо [1; 2].
Посилання
Костюк Г. С. Избранные психологические труды. — М.: Педагогика, 1988.— 304 с.
Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості / За ред. Л.М. Проколієнко; Уклад. В.В. Анд-рієвська, Г.О. Балл, О.Т. Губко, О.В. Прос-кура. — К.: Рад. шк., 1989.— 608 с.
Пелех П.М. Спроба побудувати систему психології особистості // Питання психології. Наукові записки. — Том X. - НДІ психології МО УРСР. - К.: Рад. школа, 1959. - С. 233-237.
Баєв Б.В. Психологічне вивчення учнів.— K.: Рад. школа, 1977.— 109 с.
Балл Г.О., Таранов Л.М. Особистісний підхід до визначення цілей виховання та шляхів їх досягнення// Психологія: Респ. наук.-метод. зб. — Вип. 32. — K.: Рад. шк., 1989. — С.7-15.
Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання: Наук.-метод. посібник. - K.: ІЗМН, 1998. - 204 с.
Боришевський М.Й. Моральна саморегуляція поведінки особистості: понятійний апарат. — K.: ІП АПН України, 1993. - 24 с.
Моляко В.А. Творческая одаренность и воспитание творческой личности.— K.: Знание, 1991.— 20 с.
Моргун В.Ф. Монистическая концепция многомерного развития личности: Анноти-рованний библиографический указатель с 1984 по 1988 год. — Полтава: ПГПИ, 1989. — 56 с.
Ніколенко Д.Ф., Проколієнко Л.М. Індивідуально-психологічні особливості особистості: Навч. посібник. — K.: KÄO, 1986 — 44 с.
Перепелиця П. С. Допрофесійна підготовка школярів // Психолого-педагогічні новини. - 1994. - №4. - С. 4.
Побірченко Н.А. Формування осо-бистісної готовності учнів загальноосвітньої школи до підприємницької діяльності: Монографія. — K.: Знання, 1999. — 285 с.
Рибалка В.В. Конценція особистості у дослідженнях Г.С. Kостюка // Професійно-технічна освіта. - 1999. - №4. - С. 12-16.
Рибалка В.В. Особистісний підхід у профільному навчанні старшокласників. — K.: Деміур, 1998. — 160 с.
Федоришин Б.О. Особистісні підходи у профконсультації // Психолого-педаго-гічні проблеми професійної освіти: Наук.-метод. зб. /Ред. кол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. — K.: МО України, ІСДО, ІПППО АПН України, УО Харківської обл. держ. адм. — 1994. - С. 136-139.
Чамата П.Р. Самосвідомість та її розвиток у дітей. — K.: Знання, 1965. - 48 с.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).