ГРАФ-СХЕМИ НАВЧАЛЬНИХ КУРСІВ: СУТНІСТЬ, ПРОЕКТУВАННЯ, ЕКСПЕРТИЗ
Анотація
Поняття про граф-схему. Граф-схема навчального курсу - альтернативний спосіб календарно-тематичного планування модульно-розвивальних занять, суть якого полягає у проблемно-модульній ієрархічній презентації (вчителеві, учневі, батькові) окремого шкільного чи академічного курсу як гармонійної системи розділів і навчальних модулів, кількості годин і міні-модулів, основоположних категорій і понять, етапів цілісного модульно-розвивального процесу та рекомендацій щодо кількісної і якісної їх оптимізації.
Посилання
Авторська модель управління експериментальною школою. Всеукраїнський семінар 24—26 жовтня 1999 р. // Нива знань: Спецвипуск. - Дніпропетровськ, 1999. - Ч.І. - 89 с.; Ч. II. - 113 с.
Андреев В.И. Эвристическое программирование учебно-исследовательской деятельности: [монографія] / Владимир Иванович Андреев. - М.: Выща школа, 1981. - 240 с.
Гуменюк О.Є. Теорія і методологія інноваційно-психологічного клімату загальноосвітнього закладу: [монографія] / Оксана Євстахіївна Гуменюк. - Ялта-Тернопіль: Підручники і посібники, 2008. - 340 с.
а. Лосев А.Ф. История этических учений / Алексей Фёдорович Лосев // Путь. - 1993. - №3. - С. 234-251.
Модульно-розвивальна система навчання в сучасній школі. З досвіду роботи ЗОШ №43 м. Донецька. - Донецьк, 2000. - 51 с.
Модульно-розвивальна система як соціокультурна організація // Психологія і суспільство: [спецвипуск]. - 2002. -№3-4. - 292 с.
Модульно-розвивальна система: теорія, технологія, досвід. Фундаментальний експеримент у СШ №10 м. Бердичева Житомирської області // Рідна школа: [спецвипуск]. - 1997. - №2. - 80 с.
Родники творчества (Из опыта работы СШ №54 г. Луганска). - Луганськ: Янтар, 2001. - 82 с.
Семенюк Т.В. Модульно-розвивальне навчання: науково-педагогічне проектування граф-схем навчальних курсів: [монографія] / Тамара Всеволодівна Семенюк. - Житомир: ЖДПУ, 2003. - 254 с.
Семенюк Т.В. Науково-педагогічне проектування граф-схем навчальних курсів загальноосвітньої школи за модуль-но-розвивального навчання. Автореф. дис... канд. пед наук. - K., 1999. - Київський університет імені Тараса Шевченка: 13.00.01. -19 с.
Степнн B.C. Культура / В.С. Степин // Вопросы философии. - 1999. - №8. - С. 61-71.
Фурман А.В. Ідея професійного методологування: [монографія] / Анатолій Васильович Фурман. - Ялта-Тернопіль: Економічна думка, 2008. - 205 с.
Фурман А. Методологічна рефлексія генезису поняття про змістовий модуль / Анатолій Фурман // Вітакультурний млин. - 2009. - Модуль 9. - С. 4-21.
Фурман А.В. Модульно-розвивальна інноваційна система у сфері освіти / Анатолій Фурман // Інститут експериментальних систем освіти (науково-дослідний). - Випуск 2. - Тернопіль: Економічна думка, 2000. - С. 14—19.
Фурман А. Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, заперечення : [монографія] / Анатолій Васильович Фурман. - K.: Правда Ярославичів, 1997. - 340 с.
а. Фурман А.В. Обгрунтування системи базових концептів психологічної діагностики / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. - 2007. - №4. - С. 39-55.
Фурман А. Порівняння принципів і параметрів наукового проектування традиційної та інноваційної систем освіти / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. -2008. - №4. - С. 137-163.
Фурман А.В. Психокультура української ментальності: [наукове видання] / Анатолій Васильович Фурман. -Тернопіль: Економічна думка, 2002. - 132 с.
Фурман А. Теоретична концепція інноваційного програмово-методичного забезпечення освітнього процесу / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. - 2008. - №3. - С.123-159.
Фурман А. Технологія створення граф-схем навчальних курсів у модульно-розвивальній системі / Анатолій Фурман // Рідна школа: [спецвипуск]. - 1997. - №2. - С. 25-34.
Фурман А.В. Основи тендерної рівності: [навч. пос.] / Анатолій Васильович Фурман, Тетяна Лонгінівна Надви-нична. - Тернопіль: Економічна думка, 2006. - 168 с.
Фурман А. Програма авторського курсу “Психокультура інноваційних соціосистем” / Анатолій Фурман, Ірина Ревасевич // Психологія і суспільство. - 2004. - №4. - С. 221-235.
Фурман А. Науково-методична експертиза граф-схем навчальних курсів загальноосвітньої школи / Анатолій Фурман, Тамара Семенюк // Освіта і управління. -1998. - Т.2, №3. - С. 98-109.
Фурман А. Школа розуміння. Програма дослідно-експериментальної роботи СШ №10 м. Бердичева на 1995-2007 роки / Анатолій Фурман, Т амара Семенюк. - K., Бердичів, 1996. - 35 с.
Фурман А.В. Психодидактична експертиза модульно-розвивальних підручників: [монографія] / Анатолій Васильович Фурман, Андрій Несторович Гірняк. - Тернопіль: Економічна думка, 2009.- 312 с.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).