ПОРІВНЯННЯ ПРИНЦИПІВ І ПАРАМЕТРІВ НАУКОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ ТРАДИЦІЙНОЇ ТА ІННОВАЦІЙНОЇ СИСТЕМ ОСВІТИ
Анотація
В статті можна ознайомитись з порівняльною характеристикою наукового проектування змісту шкільної освіти у класно-урочних і модульно-розвивальних схемах
Посилання
Абушенко В.Л. Понимание //Новейший философский словарь. - 3-е изд., испр. - Мн.: Книжный Дом, 2003. - С. 767-769.
Гуменюк О. Проблемно-модульний аналіз соціально-психологічного стану українського суспільства // Віта-культурний млин. - 2007. - Модуль 5. - С. 15-20.
Гуменюк О.Є. Теорія і методологія інноваційно-психологічного клімату загальноосвітнього закладу: Монографія. - Ялта-Тернопіль: Підручники і посібники, 2008. - 340 с.
Гуменюк О.Є. Психологія впливу: Монографія. -Тернопіль: Економічна думка, 2003. - 304 с.
Казмиренко В.П. Социальная психология организаций: Монография. - К.: МЗУУП, 1993. - 384 с.
Кримський С.Б. Проективна наука постіндустріального суспільства // Пульсар. - 1998. - №1. - С, 49-54.
Модульно-розвивальна система: соціально-культурний зміст навчальних модулів. Фундаментальний експеримент у СШ №80 м. Дніпропетровська // Рідна школа: Спецвипуск.
- 1998. - №10. - 80 с.
Модульно-розвивальна система: теорія, технологія, досвід. Фундаментальний експеримент у СШ №10 м. Бердичева Житомирської області // Рідна школа: Спецвипуск. - 1997. - №2. - 80 с.
Модульно-розвивальна система як соціокультурна організація // Психологія і суспільство: Спецвипуск. - 2002. - №3-4. - 292 с.
Національна доктрина розвитку освіти. Затверджено указом Президента України від 17 квітня 2002 р. за №347 // Інтернет-сайт Президента України. - 14 с.
Фурман А.В. Вступ до теорії освітньої діяльності: Курс лекцій. - Тернопіль: ІЕСО, 2006. - 86 с.
Фурман А.В. Ідея професійного методологування: Монографія. - Ялта-Тернопіль: Економічна думка, 2008. - 205 с.
Фурман А.В. Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення: Монографія. - К.: Правда Ярославичів, 1997. - 340 с.
Фурман А.В. Психокультура української ментальності: Наук. вид. - Тернопіль: Економічна думка, 2002 - 132 с.
Фурман А.В., Семенюк Т.В. Школа розуміння. Програма дослідно-експериментальної роботи СШ №10 м. Бердичева на 1995-2007 роки. - К.-Бердичів, 1996. - 35 с.
Фурман А. Соціально-культурна доктрина розвитку національної освіти // Освіта: Спецвипуск. - 1998. - 10 березня. - С. 2.
Фурман А. Талант проти нігілізму. Пам’яті друзів // Психологія і суспільство. - 2008. - №1. - С. 5-8.
Фурман А. Теоретична концепція інноваційного програмово-методичного забезпечення освітнього процесу // Психологія і суспільство. - 2008. - №3. - С. 120-156.
Фурман А.В. Теорія і практика модульно-розви-вального підручника: Монографія. - Тернопіль: Економічна думка, 2004. - 288 с.
Фурман А.В. Теорія освітньої діяльності як метасистема // Психологія і суспільство. - 2001. - №3. - С. 105 -144; 2002. - № 3-4. - С. 20-58.
Путеводитель по методологии Организации, Руководства и Управления: Хрестоматия по работам Г.П. Щедровиц-кого / гл. ред. А.Г. Реус; сост. А.П. Зинченко. - М.: Дело, 2003. -160 с.
Путеводитель по основным понятиям и схемам методологии Организации, Руководства и Управления: Хрестоматия по работам Г.П. Щедровицкого / гл. ред. А.Г. Реус; сост. А.П. Зинченко. - М.: Дело, 2004. - 208 с.
Щедровицкий Г.П. Избранные труды / ред.-сост. А.А. Пископпель, Л.П. Щедровицкий. - М.: Школа. культ. политики, 1995. - 760 с.
Щедровицький Г. Розуміння та інтерпретація схеми знання // Психологія і суспільство. - 2001. - №4. - С. 8-15.
Юрчук В.В. Современный словарь по психологи. -Мн.: Современное радио, 1998. - 768 с.
Ющенко В. Перспективи освіти України // Голос України. - 2008. - №183. - 26 вересня. - С.4.
Якиманская И.С. Личностно-ориентированное обучение в современной школе. - М.: Директор школы, 1996. - 120 с.
Якиманская И.С. Принципы построения образовательных программ и личностное развитие учащихся // Вопросы психологии. - 1999. - №3. - С. 39-47.
Якиманская И.С. Развивающее обучение. - М.: Просвещение, 1979. - 144 с.
Янчук В.В. Введение в современную социальную психологию: Уч. пособие для вузов. - Мн.: АСАР, 2005. - 768 с.
Ясвин В.А. Психологическое моделирование образовательных сред // Психол. журнал. - 2000. - Т.21, №4. - С. 79-88.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).