ПСИХОЛОГІЯ САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОКЛАСНИКА
Анотація
Об’єктом дослідження є процес саморозвитку особистості старшокласника в організованому навчально-виховному процесі, а його предмет - психологічні особливості самоствердження особистості старшокласника загальноосвітньої школи.
Посилання
Закон України про освіту. Прийнятий Верховною Радою України 23 березня 1996 року. - К.: Генеза, 1996. - 36 с
Національна доктрина розвитку освіти. Затверджено указом Президента України від 17 квітня 2002 р. № 347/2002 // Інтернет-сайт Президента України. - 14 с.
Положення про експериментальний загальноосвітній навчальний заклад. Затверджено наказом Міністерства освіти і науки України 20.02.2002 р. № 114 // Освіта України. - 2002. - № 42 (28 травня). - С. 4-5.
Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності. Затверджено наказом Міністерства освіти і науки від 7.11.2000 р. № 522 // Освіта України. - 2001. - № 6 (7 лютого). - С. 17-18.
Альберти Р., Эмлок М. Самоутверждающее поведение.
- СПб.: Питер, 1998. - 58 с.
Американская социологическая мысль: Тексты / Р. Мертон, Дж. Мид, Т. Парсонс, А. Шюц. Сост.: Е.И. Кравченко / Под ред. В.И. Добренькова. - М.: Изд-во МГУ, 1994. - 496 с.
Абульханова-Славская К.А. Развитие личности в процессе жизнедеятельности // Психология формирования и развития личности. - М.: Наука, 1981.- С. 31-37.
Авторська модель управління експериментальною школою. Всеукр. семінар 24-26 жовтня 1999 р. // Нива знань: Спецвипуск. - Дніпропетровськ, 1999. - Ч. 1. - 89 с. ;Ч. ІІ.-113 с.
Активні форми і методи впровадження передового педагогічного досвіду // Зб. наук. статей. - К.: Рад. шк., 1989. - 317 с.
Амонашвили Т.А. В школу - с шести лет. Что такое детство // Педагогический поиск. - М., 1997. - С. 35-54.
Асмолов А.Г. Психология индивидуальности. - М.: МГУ, 1986. - 96 с.
Андрієвська В.В., БаллГ.О, Волинець А.Г. та ін. Діалогічна взаємодія у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи /За ред.Г.О. Балла, О.В. Киричука, Р.М. Ша-елашвілі. - К.:ІЗММ, 1997. - 136 с.
Асеев В.П. Структурные характеристики мотивационной системы личности // Психологическая проблема социальной регуляции поведения. - М.: Наука, 1976. - С. 172-192.
Бабанский Ю.К. Оптимизация процесса обучения. -М.: Просвещение, 1977. - 254 с.
Балл Г.А. Проблема самоактуализации личности в гуманистической психологии. - К.-Донецк: Ровесник, 1993. - 52 с.
Бех І.Д. Інваріанти особистісного підходу до виховання // Завуч. - 2003.- №16. - С. 1-8.
Бех І.Д. Педагогіка успіху: виховні втрати та їх подолання // Педагогіка і психологія. - 2004. - № 43. - С. 5-15.
БеспалькоВ.П. Основы теории педагогических систем.
- Воронеж: Изд. Воронежского ун-та, 1997. - 304 с.
БондаревскаяЕ.В. Методологические стратегии личностно-ориентированного воспитания // Известия РАО. - № 3. - 1999. - С. 23-32.
Бригадир М. Принципи і параметри наукового проектування освітніх систем // Психологія і суспільство. - 2000. - № 1. - С. 60-79.
Бригадир М. Порівняльний аналіз ефективності конструювання оргформ за різних систем навчання // Психологія і суспільство. - 2002. - № 1. - С. 83-96.
Бодалев А.А. Личность и общение. - М.: Педагогика, 1983. - 271 с.
Бугайов О.І, ДейкунД.І. Диференціація навчання учнів у загальноосвітній школі: Методичні рекомендації. - К.: Освіта, 1992. - 31 с.
Бударный А.Н. Индивидуальный поход к обучению // Советская педагогика. - 1965. - №7. - С. 70-83.
Бутузов И.Д. Диференцированный подход к обучению учащихся на современном уроке (учебное пособие). - Новгород, 1972. - 72 с.
Бутузов И.Д. Диференцированное обучение - важное дидактическое средство эффективного обучения школьников. - М.: Просвещение, 1968.-186 с.
Валицкая А.П. Современные стратегии образования // Педагогика. - 1997. - № 2. - С. 3-8.
Ващенко Н.М. Методологические основы построения комплексной системы управления учебно-воспитательным процесом в ИПК // Проблемы высшей школы. - К., 1984. - С. 25-31.
Вентцель КН. Новые пути воспитания и образования детей. - М., 1923. - 189 с.
Волков И.П. Учим творчеству // Педагогический поиск. - М., 1987. - С. 109-115.
Выготский Л.С. История развития высших психических функций. Глава XV. Заключение. Дальнейшие пути исследования. Развитие личности и мировоззрения ребенка // Собр. соч.: В 6-ти томах. - Т. 3. Проблемы развития психики. - М.: Педагогика, 1983. - С. 314-328.
Выготский Л.С. Педагогика подростка // Собр. соч.: В
-ти томах. - Т. 4. Детская психология / Под ред. Д.Б. Эль-конина. - М.: Педагогика, 1984.
Выготский Л.С. Психология. - М.: Эксмо-пресс, 2002. -1008 с.
Дружинин ВН. Экспериментальная психология: Учеб. пособие. - М.: ИНФРА-М., 1997.-256 с.
Гершунский Б.С. Дидактическая прогностика: методология, теория, практика. - К.: Высшая школа. - 1986. - 200 с.
Гершунский Б.С. Философия образования для XXI века. - М.: Совершенство, 1998. - 608 с.
Гільбух Ю.З., Дробноход М.І. Інноваційний експеримент у школі. - К.: УІПКККО, 1994. - 90 с.
Гозман Л.Я., Кроз М.В., Латинская М.В. Само-актуализационный тест. - М.: МГУ, 1995. - 44 с.
Гузик Н.П. Обучение органической химии. - М.: Просвещение, 1988. - 192 с.
Гуменюк О.Є. Модульне розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект. - К.: Школяр, 1998. - 112 с.
Гуменюк О. Самотворення Л-концепції за модульно-розвивальної оргсистеми // Психологія і суспільство. - 2001.
- № 2. - С. 33-76.
Гуменюк О.Є. Модульно-розвивальна система як об’єкт соціально-психологічного аналізу. Автореф. дис... канд. психол. наук. - К., 1999. - Київський університет імені Тараса Шевченка: 19.00.05. - 20 с.
Гуменюк О.Є. Психологія інноваційної освіти: тео-ретико-методологічний аспект: Монографія. - Тернопіль:
Економічна думка, 2007. - 385 с.
Гуменюк О. Феномен полімотивації: сутнісний зміст взаємин за модульно-розвивальної оргсистеми // Психологія і суспільство. - 2001. - С. 75-123.
Давыдов В.В. Проблемы развивающего обучения. -М.: Педагогика, 1986.-240 с.
Державна національна програма “Освіта. Україна XXI століття”. - К.: Райдуга, 1994. - 61 с.
Дементий О.И., Дементий С.В. Системное структурирование учебных дисциплин в средней школе. - Харьков, 1996. - 35 с.
Дидактика средней школы / Под ред. М.Н. Скаткина.
- М.: Педагогика, 1972. - 319 с.
Дидактика средней школы // Под ред. М.Н. Скаткина.
- М.: Просвещение, 1982.
Дусавицкий А.К. Развитие личности в учебной деятельности. - М.: Дом педагогики, 1996. - 214 с.
Дьяченко М.И., Кондибович А.А. Краткий психологический словарь. - М.: Хелтон, 1998.-399 с.
Дьюи Дж. Школа и ребенок. - М., 1925. - 264 с.
Додонов Б.И. Структура и динамика мотивов деятельности // Вопросы психологи. - 1984. - № 4. - С. 126-130.
Зазуліна Л.В. Діалогізація дидактичного процесу: гуманістична перспектива. - К.: ДАККО МО України, 1998. - 64 с.
Зязюн І.А., Сагач Г.М. Краса педагогічної дії. - К.: Укр.-фінський інститут менеджменту і бізнесу, 1997. - 302 с.
Занков Л.В. Избранные педагогические труды. - М.: Педагогика, 1990. - 424 с.
Зверева И.Д, Лактионова Г.М. Развитие социальной работы и социальной педагогики в Украине // Практическая психология и социальная работа. - 2001. - №4. - С. 2-7.
Інститут експериментальних систем освіти: Інф. бюлетень. - Вип. 2.- Тернопіль: Економічна думка, 2001. - 48 с.
Кабанова-Меллер ЕН. Учебная деятельность и развивающее обучение. - М.: Знание, 1985. - 80 с.
Казмиренко В.П. Социальная психология организации.
- К.: МАУП, 1993.- 384 с.
Каптерев П.Ф. Избранные педагогические сочинения.
- М.: Педагогика, 1982. - 703 с.
Кирсанов А.А. Индивидуальный подход к учащимся в обучении. - Казань, 1978. - С. 16-72.
Киричук О.В. Принципи розбудови інноваційної педагогічної системи освітнього закладу // Рідна школа. -
- № 10. - С. 3-9.
Киричук О.В. Проблеми психології педагогічної взаємодії // Психологія. - К.: Освіта, 1991. - Вип. 37. - С. 3-12.
Кларин М.В. Инновации в мировой педагогике. Обучение на основе исследования, игр, дисскусий. - Рига: Эксперимент, 1995. - 186 с.
Кларин М.В. Индивидуализация обучения в буржуазной педагогике XX в. // Сов. пед. - 1987. - № 7. - С. 124-129.
Кларин М.В. Педагогическая технология в учебном процессе: Анализ заруб. опыта. - М.: Знание, 1989. - 80 с.
Ковалев Г.А. Три парадигмы в психологии - три стратегии психологического воздействия // Вопросы психологии. - 1987. - № 3. - С. 41-49.
Колесникова И.А. О критериях гуманизации образования // Гуманизм образования: Теория. Практика. - СПб., 1996. - С. 37-45.
Коменський Я.А. Вибрані педагогічні твори. - Т. І. Велика дидактика / Під. ред. А.А. Красновського. - К.: Рад. школа, 1940. - 248 с.
Коменський Я. А., Локк Д., Руссо Ж.-Ж, Песталоцци И.Г. Педагогическое наследие /Сост. В.М. Кларин, А.Н. Джу-ринский. - М.: Педагогика, 1989. - 416 с.
Кембелл Д. Модели экспериментов в социальной психологии и прикладных исследованиях, - М.: Прогресс, 1980. - 392 с.
Коміссаров В. Методично-засобове забезпечення соціально-культурного простору експериментальної школи // Економіка освіти: Збірка наукових праць НДЦ “Економіка вищої освіти” НДІ Вищої освіти АПН України. - Том 1. -Тернопіль: Економічна думка, 2001. - С. 178-180.
Кононенко П. Національна педагогіка в реформуванні освіти // Освіта і управління. - 1997. - Т. І, № 3. - С. 19-30.
Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості. - К.: Рад. шк., 1989. - 608 с.
Корсак К. До проблеми парадигми сучасної національної освіти // Освіта і управління. - 1997. - Т. 1, № 4. - С. 12-22.
Кремень В. Особистісно-розвивальне навчання як науковий пріоритет // Рідна школа. - № 11. - 1998. - С. 53-57.
Кудрявцева В.Т. Проблемное обучение - истоки, сущность, перспективи. - М.: Знание, 1991. - 80 с.
Кули Ч.Х. Человеческая природа и социальный порядок: Пер. с англ. под ред. Толстого A.B. - М.: Дом интеллект. кн.: Ижев. респ. тип., 2000. - 309 с.
Кузь В. Глобалістика економіки та освіти // Рідна школа. - 2001. - № 9. - С. 3-6.
Лазарев B.C. Управление образованием на пороге новой епохи // Педагогика. - 1995. - № 5. - С. 12-18.
Ломов Б.Ф. Методологические и теоретические проблемы психологии. - М.: Наука, 1984. - 444 с.
Лернер И.Я. Учебно-воспитательный процесс как система // Новые исследования в педагогических науках. -М., 1985. - С. 30-38.
ЛутайB.C. Філософія сучасної освіти. - K.: УІПКККО, 1996. - 220 с.
Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. -М.: Политиздат, 1975. - 304 с.
Максименко С. Д. Розвиток психіки в оточенні: B 2-х т. - K.: Форум., 2002.- Т.1.-319 с; Т.2.-335 с.
Малахова Н Особистість пізнається у соціумі // Освіта.
- 3-10 вересня. - С. 10.
Матюшкин О.М. Проблемы ситуации в мышлении и обучении. - М.: Педагогика, 1972. - 208 с.
МаслоуА. Психология бытия: Пер. с англ. - М.: Рефл-бук. - К.: Ваклер, 1997.- 304 с.
Махмутов М. И. Об индивидуализации обучения // Народное образования. - 1964. - №2. - С. 10-12.
Махмутов М.И. Организация проблемного обучения в школе. - М.: Просвещение, 1977. - 240 с.
Мельник В. Управлінська діяльність керівника школи: крите-ріальнии аналіз підготовки вчителя до модульно-розвивальних занять // Освіта і управління. - 1997.-Т. 1, №2. - С. 139-146.
Менчинская М.А. Обучение и умственное развитие // Обучение и развитие. - М.: Просвещение, 1966. - С. 49-92.
Мещанова Г.О. Моніторинг розвитку особистості // Психологія і суспільство. - 2001. - №4. - С. 111-144.
Михайлов Ф.Т. Философия образования: ее реальность и перспективы // Вопросы философии. - 1999. - № 8 - С. 92-118.
Моделирование педагогических ситуаций: Проблемы повышения качества и эффективности общепедагогической подготовки учителей / Под ред. Ю.Н.Кулюткина, Г.С. Су-хобской. - М.: Педагогика, 1981. - 120 с.
Модульно-розвивальна система навчання в сучасній школі. З досвіду роботи ЗОШ № 43 м.Донецька / Редкол.: Максименко О.І., Ткаченко В.І., Шумлянська Г.А. - Донецьк, 2000. - 51 с.
Модульно-розвивальна система: соціально-культурний зміст навчальних модулів. Фундаментальний експеримент у ЗОШ № 80 м. Дніпропетровська // Рідна школа: Спецвипуск. - 1998. - № 10. - 80 с.
Модульно-розвивальна система: теорія, технологія, досвід. Фундаментальний експеримент у СШ № 10 м. Бердичева Житомирської області // Рідна школа: Спецвипуск. - 1997. - № 2. - 80 с.
Монахов В.М. Проектирование и внедрение новых технологий обучения // Педагогика. - 1990. - № 7. - С. 17-22.
Моргун В.Ф. Інтеграція та диференціація освіти: особистісний та психологічний аспект // Постметодика. -1996. - № 4. - С. 41-45.
Мудрик A.B. Соціальна педагогіка. - М., 1999. - 372 с.
Наукове проектування інноваційних та альтернативних систем вищої освіти. Збірка матеріалів до Всеукр. наук.-практ.конф.(11-12 травня 2000 року). - Тернопіль: Економічна думка, 2000. - 224 с.
Непрерывное образование научно-педагогических кадров: Концепция и практика реализации. - М.: Педагогика, 1991. - 80 с.
Огнев’юк В.О, Фурман А.В. Принцип модульності в історії освіти. - Ч.І.- К.: УІПКККО МО України, 1995. - 85 с.
Огневюк В.О, Фурман А.В. Принцип модульності в історії освіти. - Ч. ІІ. - К., 1996. - 105 с. (рукопис).
Онищук В.А. Урок в современной школе. Пособие для учителей. - М.: Просвещение, 1981. - 191 с.
Овчарова Р.В. Справочная книга социального педаго-
га. - М., 2004. - 478 с.
Організація методичної роботи в школі /Автор-упо-рядник І.П.Жерносєк. - К.: ісДо, 1995. - 108 с.
Основы педагогического мастерства /Под ред. И.А. Зязюна. - М.: Просвещение, 1990. - 285 с.
Основи психології /За ред. О.В. Киричука, В. А. Ро-менця. - К.: Либідь, 1996. - 632 с.
Островерхова Н.М., Даниленко Л.І. Ефективність управління загальноосвітньою школою: соціально-педагогічний аспект. - К.: Школяр, 1995. - 301 с.
Оконь В. Введение в общую дидактику - М.: Высш. шк., 1990. - 396 с.
Песталоцци И.Г. Избранные педагогические сочинения: В 2-х т. / Под ред. В.Л. Ротенберг, В.М. Кларина. -М.: Педагогика, 1981. - Т. 1. - 334 с; Т.2. - 416 с.
Підласий І, Підласий А. Педагогічні інновації // Рідна школа. - 1998. - № 12. - С. 3-17.
Пиаже Ж. Избранные психологические труды. - М.: Педагогика, 1994. - 680 с.
Подмазин С.И. Личностно-ориентированное образование: Социально-философское исследование. -
Запорожье: Просвита, 2000. - 250 с.
Попер К. Відкрите суспільство та його вороги. - К.: Основи, 1994. - Т.1.- 444 с; Т.2. - 494 с.
Попов В.А. Дифференцированное обучение и формирование профессиональной элиты // Педагогика. - 1998. -№ 1. - С. 40-44.
Поташник М.М. Педагогическое творчество: проблемы развития и опыт: Пособие для учителя. - К.: Рад. шк., 1988. - 187 с.
Поташник М.М. Проблемы перестройки методической работы в школе в условиях реформы /Вопр. метод. работы. Сб. науч. ст. - М.: Дидактика, 1990.- С. 17-23 .
Поташник М.М. Эксперимент в школе: организация и управление. - М.: Педагогика, 1992. - 145 с.
Психолого-педагогічні основи диференціації навчання в початковій ланці загальноосвітньої школи // За ред. Гіль-буха Ю.З. - К.: Рад. шк., 1992. - 50 с.
Репкин В.В. Формирование учебной деятельности в младшем школьном возрасте // Вестник Харьковского унта. - Сер. Психология. - 1976. - Вып. 11.- № 171. - С. 40-45.
Репкин В.В., Репкина Г.В., Заика Е.В. О системе психолого-педагогического мониторинга в построении учебной деятельности // Вопросы психологии. - 1995.-№ 1.-С. 13-24.
Роджерс К. Взгляд на психологию. Становление человека: Пер. с англ. - М.: Прогресс, Универс, 1994. - 480 с.
Роменець В.А, Маноха І.П. Історія психології XX століття. - К.: Либідь, 1998. - 992 с.
Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии. - СПб.: Питер, 2000. - 712 с.
Руссо Ж.-Ж. Эмиль, или О воспитании // Педагогическое наследие. - М.: Педагогика, 1989. - С. 199-296.
Рябова В.О. Методологія дидактичного дослідження модульних технологій навчання // Наукові записки Терно-пільского державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. - 1999. - № 6. - С. 6-12.
Селевко Г.К. Опыт системного анализа современных педагогических систем // Школьные технологии. - 1996.
- № 6. - С. 3-43.
Селевко Г. К Современные образовательные технологии: Учебное пособие. - М.: Народное образование, 1998. - 256 с.
Семенюк Т.В. Науково-педагогічне проектування граф-схем навчальних курсів загальноосвітньої школи за модульно-розвивального навчання. Автореф. дис. канд. пед. наук. - К., 1999. - Київський університет імені Тараса Шевченка: 13.00.01. - 19 с.
Сериков В.В. Образование и личность. Теория и практика проектирования педагогических систем. - М.: Логос, 1999. - 271 с.
Стоунс Э. Психопедагогика: Психологическая теория и практика обучения. - М: Педагогика, 1984. - 470 с.
Сковин Е.В. Объединение школьных модулей. -М.: АПП ЦИТП, 1992. - 86 с.
Соціальна педагогіка // За ред.проф. А.И.Капської. К., 2003. - 254 с.
Слободчиков В.И. Образовательная середа: реализация целей образования в пространстве культуры // Новыеценности образования: культорное моделирование школ: Выпуск 7. Инноватор.;Веппе1 colledge. - M., 1997.- C. 177-184.
Ситнікова H., Бухлова Н. Психолого-педагогічний портрет класу - основа проектування модульно-розвивальних занять // Психологія і суспільство. - 2000.-№2. - C. 152-159.
Ситнікова Н.Є. Системне дослідження ефективності соціально-педагогічного експерименту “Школа самоствердження” // Наукові записки. Серія: педагогіка. Тернопільський державний педуніверситет. - 2003. - №3.- С. 142-149.
Сухомлинська О.В. Формування духовності особистості на основі християнських моральних цінностей // Директор школи. - 2003. - № 1. - С. 4-6.
Сухомлинський В.О. Вибрані твори. В 5-ти Т. - K.: Рад.школа, 1976; Т. 1.- 654 с. (Проблеми виховання всебічно розвиненої особистості); Т. 2. - 669 с. (Як виховати справжню людину); Т. 3. - 1977. - 669 с (Серце віддаю дітям); Т. 4. - 1977. -638 с. (Павлишська сер. школа); Т. 5. - 1977. - 639 с. (Статті).
Тімотін А. Соціально-психологічні механізми спілкування у модульно-розвивальному освітньому процесі // Психологія і суспільство. - 2001. - № 2. - С. 104-125.
Тхагапсоєв Х.Г. О новой парадигме образования // Педагогика. - 1999. - № 1.- С. 103-111.
Унт И. Индивидуализация и дифференциация обучения. - М.: Педагогика, 1990. - 192 с.
Управление развитием школы: Пособие для руков. общеоб. учр. /Под ред. М.М. Поташника и В.С. Лазарева. -М.: Новая школа, 1995. - 464 с.
Учебный материал и учебные систуации: психологический аспект // Под ред. Г.С. Костюка, Г.А.Балла. - K.: Рад.шк., 1986. - 143 с.
Ушинский К. Д. Человек как предмет воспитания. Собр. соч. - М.: Педагогика. 1945-1952. - Т.8. - С. 45-61, 650-665.
Ушинський К.Д. Твори в шести томах. - Т.4: Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології. -К.: Рад.шк., 1952. - 518 с.
Фирсов В.В. Дифференциация обучения на основе обязательных результатов обучения. - М.: Педагогика, 1994. - 211 с.
Формирование учебной деятельности школьников / Под ред. В.В. Давыдова и др. - М.: Педагогика, 1982. - 240 с.
Фридман Л.М., Маху В.И. Проблемная организация учебного процесса. - М.: НИИ общей и пед.психологии, 1990. - 63 с.
Фурман А.В. Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення: Монографія. - K.: Правда Ярославичів, 1997. - 340 с.
Фурман А.В. Проблемні ситуації в навчанні. - K.: Рад.шк., 1991. - 191 с.
Фурман А.В. Психодіагностика інтелекту в системі диференціації навчання. - K.: Освіта, 1993. - 224 с.
Фурман А. Розвивальна діагностика психологічної грамотності педагога. Тест “Хто підніме папірець?” // Психологія і суспільство. - 2002. - № 1. - С. 119-153.
Фурман А.В. Психокультура української ментальності. - Тернопіль: Економічна думка, 2002. - 132 с
Фурман А. Системна диференціація навчання: концепція, теорія, технологія // Освіта і управління. - 1997. -Т.1, № 2. - С. 37-67.
Фурман А.В. Соціально-психологічна експертиза модульно-розвивальних занять у школі. - K.: Правда Ярославичів, 1999. - 56 с.
Фурман А. Теорія освітньої діяльності як метасистема // Психологія і суспільство. - 2001. - № 3. - С. 105-144; 2002. - № 3-4. - С. 20-58.
Фурман А.В. Фундаментальний соціально-психологічний експеримент у школах України: Анатомія пошуку // Освіта і управління. - 1997. - Т. І, № 3. - С. 39-56.
Фурман А.В, Гуменюк О.Є. Модульно-розвивальне навчання: передумови, новації, впровадження // Освіта і управління. - 1997. - Т.1, № 4. - С. 94-124.
Фурман А.В., Лужаниця П.П. Діагностико-корек-ційне забезпечення навчально-виховного процесу: Програма дослідно-експериментальної роботи в школі // Педагогіка і психологія. - 1996. - №1. - С. 102-122.
Фурман А, Коміссаров В. Школа здібностей. Програма дослідно-експериментальної роботи в СШ № 44 м. Запоріжжя // Рідна школа. - 1996. - № 8. - С. 5-9.
Фурман А., Костенко В. Школа віри. Програма дослідно-експериментальної роботи ліцею № 157 мШиєва.
- К.: Рада, 1995. - 47 с.
Фурман А, Семенюк Т. Школа розуміння. Програма дослідно-експериментальної роботи в СШ № 10 м. Бердичева. - К.: УІПКККО, 1996. - 35 с.
Фурман А.В. Архітектоніка творення особистості за модульно-розвивальної системи навчання // Психологія і суспільство. - 2000. - № 1.- С. 28-43.
Фурман А.В. Психодіагностика особистісної адаптованості. - Тернопіль: Економічна думка, 2000. - 197 с.
Фурман А.В. Модульно-розвивальна система: два рівні експериментування // Освіта і управління. -1997. - Т.1, № 1. - С. 45-67.
Фурман А.В. Методологічний аналіз систем розвиваль-ного навчання // Педагогіка і психологія. -1995. - № 1. - С. 7-12.
Фурман А.В. Українська ментальність та її культурно-психологічні координати // Психологія і суспільство. - 2001. - № 1. - С. 9-73.
Фурман А.В. Проблемно-модульні навчальні програми // Освіта: Спецвипуск. - 1996. - 10 квітня. - С. 2-3.
Фрейд 3. Введение в психоанализ. Лекции - М.: Наука, 1989. - 456 с.
Хорни К. Наши внутренние конфликты: Пер.с англ.
- М.: Апрель-Пресс, Изд-во ЭКСМО-Пресс, 2000. - 560 с.
Хащенко Т.Г. Психологические особенности включения личности во взаимодействие при совместном решении мыслительных задач: Дисс. канд. психол. наук. - М., 1983. - 162 с.
Чередов И.М. О дифференцированном обучении в советской общеобразовательной школе. - М.: Педагогика, 1987. -152 с.
Чередов И.М. О дифференцированном обучении на уроках. - Омск, 1973. - С. 5-64.
Шаталов В.Ф. Объять необъятное: записка педагога.
- М., 1986. - 218 с.
Шацкий С. Г. Педагогические сочинения: В 4-х томах.
- М.: Просвещение, 1964. - Т.3. - 492 с.
Школа здібностей. Фундаментальний експеримент у СШ № 44 с. Запоріжжя // Рідна школа: Спецвипуск. -1996. - № 8. - 80 с.
Щедровицький Г. Методологічна організація сфери психології // Психологія і суспільство. - 2000. - № 2. - С. 7-24.
Щедровицький Г.П. Избранные труды. - М.: Шк. культ. политики, 1995.- 760 с.
Щедровицкий Г. и др. Педагогика и логика. - М.: Шк.культ.политики, 1993.- 414 с.
Эльконин Д.Б. Избранные психологические труды.
- М.: Педагогика, 1989. - 560 с.
Эльконин Д.Б. Психология обучения младшего школьника. - М.: Знание, 1974. - 64 с.
Эрдниев П.М. Укрупнение дидактических единиц как технология обучения. - М.: Просвещение, 1992. - 192 с.
Юцявичене П. Теория и практика модульного обучения. - Каунас, 1989. - 272 с.
Якиманская И.С. Личностно-ориентированное обучение в современной школе. - М.: Директор школы, 1996. - 120 с.
Якиманская И.С. Личностно-ориентированное обучение в современной школе. - М.: Сентябрь, 1996. - 96 с.
Якиманская И. С. Принципы построения образовательных программ и личностное развитие учащихся // Вопр. психологии. - 1999. - № 3. - С. 39-47.
Якунин В.А. Обучение как процесс управления: психологические аспекты. - Л.: ЛЕУ, 1988. - 240 с.
Weinstein G, Fantini M. Toward Humanistic Education: A Curriculum of Affect:-N. Y., 1970.-254 p. 193.Goodlad J.M.
- 1983. p. 44.
Maslow A.H. The Father Reaches of Human Nature. -N.Y., 1971. - 185 p.
Patterson Ch. Found at fonts for a theory of instruction and educational psychology. - N.Y., 1977. - 215 p.
Patterson Ch. Humanistic Education. - N.Y., 1973. - 320 p.
Piaget J. To understand is to invent. - N.Y., 1983.-418 p.
Rogers С. Freedom to learn a view of what education might become. - Columbus (Ohio), 1984. - 375 p.
Reeve JUnderstanding motivation and emotion. -Orlando,FL:Harcourt Brace College Publ, 1992. - 342 p.
Seiigman M.E.P. Helplessness: On depression, development and death. - San Francisso: Freeman, 1975. - 289 p.
Human development /Diane E.Papalia, Sally Wendkos Olds. - 6 ed. - New York: McGRAW - HILL,INC, 1995. -697 p.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).