СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ

Автор(и)

  • Юлія Мельник ТНЕУ
  • Лариса Цетнар

Ключові слова:

міжнародний туризм, стратегічне управління, туристичне підприємство, туристичний кластер

Анотація

У статті розкриті теоретичні та практичні аспекти стратегічного управління на міжнародному ринку туристичних послуг. Особлива увага приділена вибору оптимальної стратегії управління зазначеного спрямування, впливів зовнішнього і внутрішнього середовища на вдосконалення діяльності туристичного підприємства, сучасних тенденцій розвитку міжнародного ринку туристичних послуг, аналізу показників ефективного функціонування туристичної галузі за останні роки. Обґрунтована кластерна модель організації туристичної діяльності.

Біографії авторів

  • Юлія Мельник, ТНЕУ
    канди дат економічних наук, доцент кафедри міжнародного менеджменту і маркетингу Національного економічного університету, м. Тернопіль
  • Лариса Цетнар

    магістрантка Українсько-нідерландського факультету економіки і менеджменту Національного економічного університету, м. Тернопіль

Посилання

Коваль П.Ф. Розвиток розважального сектору туріндустрії як засіб зміцнення туристичного потенціалу України / П.Ф. Коваль, Н.О. Алєшугіна, Г.П. Андреева // Актуальні проблеми економіки. - 2003. - №6. - С. 78-83.

Гук H.A. Інструменти регулювання міжнародного туризму в Україні [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://tourlib.net/statti ukr/gukl .htm.

Школа І.М. Менеджмент туристичної індустрії: Навч. посіб. / За ред. проф. І.М. Школи. - Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2003. - 662 с.

Указ Президента України “Про Основні напрями розвитку туризму в Україні до 2010 року” від 10 серпня 1999 р. №973/99 [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://tourlib.net/zakon/tourism2010.htm.

Соколенко С.И. Перспективы развития кластеров туризма в Украине // Бизнес-партнер. - Севастополь, 2004. - № 3 (67). - С. 13.

Портер М. Стратегія конкуренції: Методика

аналізу галузей і діяльності конкурентів - К. : Основи, 1998. - 390 с.

Экономика и организация туризма: международный туризм : учеб. пособ. / Е.Л. Драчева, Ю.В. Забаев, Д.К. Исмаев, И.А. Рябова ; [под ред. И.А. Рябова]. - 3-е изд., испр. и доп. - М. : Кнорус, 2007. - 565 с.

Портер М. Конкуренция: Учеб. пособие; пер с англ. - М.: Вильямс, 2001. - С. 78.

Завантаження

Як цитувати

Мельник, Юлія, and Лариса Цетнар. “СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ”. Психологія і суспільство, no. 2(48), Aug. 2017, pp. 58-63, https://pis.wunu.edu.ua/index.php/uapis/article/view/598.

Схожі статті

1-10 з 59

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.