МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Анотація
Модель організації роботи з підготовки педагогів до реалізації особистісно зорієнтованої освіти, до здійснення педагогічного процесу як фасилітаційної взаємодії учителя з учнями, подано схематично (див. рис.). Така система роботи з підвищення кваліфікації педкадрів реалізується в Севастопольському ІПО впродовж останніх років. її ефективність доведена результатами об’єктивних соціально-психологічних досліджень та експертних педагогічних оцінок [1; 2; 7].
Посилання
Авдеева И.Н. Внедрение программы профилактики ВИЧ/СПИД в практику школьного образования // Учебнометодическое пособие по профилактике ВИЧ/СПИД в общеобразовательной школе / Под ред. И.Н. Авдеевой, А.А. Очеретяного. - Севастополь: ИПО, 2003. - С. 221-235.
Бежанова Н.Л. Развитие готовности учителей в последипломном образовании к формированию оценочных умений младших школьников. - Дисс. ... канд.пед.наук. - Киев, 2007.
Зимбардо Ф, Ляйппе М. Социальное влияние. - СПб.: Питер,2000. - 448 с.
Крылова Н. В ожидании недоктринёрской доктрины // Народное образование. - 2000. - №2. - С. 267-274.
Майерс Д. Социальная психология / Перев. с англ. -СПб.: Питер, 2000. - 688 с.
Маслоу А. По направлению к психологии бытия / Пер. с англ. Е. Рачковой. - М.: Изд-во ЭКСМО-Пресс, 2002. - 272 с.
Носова Н.В. Личностные детерминанты гуманизации взаимоотношений в педагогическом процессе. - Дисс. ...канд.психол.наук. - Киев, 2007.
Роджерс К, Фрейберг Д. Свобода учиться. - М.: Смысл,
- 527 с.
Miller G.D, Pritscher C.P. On Education and Values. In Praise of Pariahs and Nomads. // Value Inquiry Book Series. -Volume.34. - Amsterdam- Atlanta: RODOPI, 1995.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).