ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТА ПРИЧИН НАВЧАЛЬНОЇ НЕУСПІШНОСТІ

Автор(и)

  • Валерія Цуканова Одеський національний університет імені Іллі Мечникова

Ключові слова:

індивід, навчальна неуспішність, середньогруповий суб’єкт, психологічний стан, вікова фаза, великий біологичний цикл, якість ходу власного годинника, інтелект, розумові здібності

Анотація

У дослідженні причин неуспішності брали участь невстигаючі учні середньої школи та студенти, які “провалили” сесію. Обидві групи обстежуваних були відхронометровані методом відтворення заданої тривалості [13]. За результатами підраховані: “t- тип” особистості, t — для середньогру-пового суб’єкта (учні та студенти окремо), квадратичне відхилення ( 5) як показник якості ходу власного годинника для середньогрупового суб’єкта. В результаті зафіксований середній бал неуспішності учнів та студентів. Останнім був запропонований опитувальник, дані якого вказують на наявність синдрому власного психологічного незадоволення особистості на момент проходження сесії. Насамкінець проводиться порівняльний аналіз а-по-казників невстигаючих школярів і студентів.

Біографія автора

  • Валерія Цуканова, Одеський національний університет імені Іллі Мечникова
    аспірантка кафедри психології Одеського національного університету імені Іллі Мечникова

Посилання

Головіна Н.В. Часовий параметр як характеристика інтелектуального потенціалу особистості // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 1999. - №2. - С. 218-225.

Цуканов Б. Й. Диференціальна психологія. Конспект лекцій. - Одеса: Астропринт, 1999. - 68 с.

Цуканов Б.Й., Страцинська I.A. Метрика життєвого шляху творчої особистості / / Психологія і суспільство. - 2001. - №2. - С. 18-25.

Ананьев Б.П. Человек как предмет познания. - СПб.: Питер, 2001. - С. 107-112.

Божович Л.И. Этапы формирования личности в онтогенезе. // Вопросы психологи. - 1978. - №4. - С. 23-35.

Бурменская Г.В. и др. Возрастнопсихологическое консультирование. - М.: Изд-во Московского университета, 1990. -134 с.

Власова Т.А., Певзнер М.С. О детях с отклонениями в развитии. - М., Просвещение, 1973. - 280 с.

Еникеева Д.Д. Пограничные состояния у детей и подростков: Основы психиатрических знаний. - М.: Академия, 1998. - 304 с.

Зинченко С.Н. Почему детям бывает трудно учиться. - К.: Радянська школа, 1990. - 56 с.

Кон И.С. Психология ранней юности: Книга для учителя. - М.: Просвещение, 1982. - 225 с.

Психология / Под ред. А.А. Крылова. - М.: Проспект, 1999. - 584 с.

Раттер М. Помощь трудным детям: Пер. с англ./ Общ. ред. А.С. Спиваковский. - М.: Прогресс, 1987. - 424 с.

Фресс П. Восприятие и оценка времени. - М. Прогресс, 1978. - Вып.6 - С. 88-130.

Цуканов Б.Й. Время в психике человека.: Монография. - Одесса: Астропринт, 2000. - 220 с.

Цуканова В.Б. Хронометрический показатель ослабленной успеваемости. // Наука і освіта. - 2001. - №1. - С. 83-85.

Завантаження

Як цитувати

Цуканова, Валерія. “ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТА ПРИЧИН НАВЧАЛЬНОЇ НЕУСПІШНОСТІ”. Психологія і суспільство, no. 4(6), May 2017, pp. 104-13, https://pis.wunu.edu.ua/index.php/uapis/article/view/51.

Схожі статті

1-10 з 458

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.