МИСЛЕННЄВІ ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ

Автор(и)

  • Марина Гусакова

Анотація

Стаття присвячена розробці принципів та засобів саморозвитку психолога у професії. Пропонується авторський підхід до оцінювання та розвитку ключових компетенцій психолога: 1) вміння диференціювати психологічну і соціальну реальності; 2) рефлексивності і ґрунтовності власної наукової позиції; 3) критичності мислення; 4) системності мислення; S) вміння здійснювати метаузагальнення використовуваних понять.

Біографія автора

  • Марина Гусакова
    кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної та соціальної психології Національного університету імені Іллі Мечникова, м. Одеса

Посилання

Сапогова Е.Е. Как я понимаю психологию: в подражание М.К. Мамардашвили // Журнал практического психолога. - 1999. - №4. - С. 13-27.

Виготский Л.С. История развития высших психических функций // Собр. соч. - М.: Педагогика, 1983. - Т. 3. - 368 с.

Акулова О.В. Ключевые компетенции как цель и результат современного образования // Академические чтения. - СПб.: Изд-во РГПУ им. А.И.Герцена, 2002. - Вып. 3: Теория и практика модернизации образования. - С. 35-37.

Еорностай П.П. Личность и время: Творчество как переживание // Психодрама и современная психотерапия. - 2003. - № 4(5). - С. 18-26.

Василюк Ф.Е. От психологической практики к психотехнической теории // Московский психотерапевтический журнал. - 1992. - №1. - С. 15-32.

Смит Н. Современные системы психологии. -СПб.: Прайм-Еврознак, 2003. - 384 с.

Чехов А.П. Полное собрание сочинений и писем: В тридцати томах. - М.: Наука, 1983. - Т. 3. - 623 с.

Левин К. Динамическая психология: Избранные труды. - М.: Смысл, 2001. - 572 с.

Завантаження