СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА
Анотація
В статье осуществлён анализ научных подходов к изучению социальной компетентности, обоснованию её характеристик, функций, факторов и этапов формирования. В итоге этот вид компетентности определяется как приобретённая личностная способность гибко ориентироваться в постоянно меняющихся социокультурных условиях и одновременно умение эффективно взаимодействовать с человеческим окружением.Посилання
Бахтеева С.С. Формирование социальной компетентности в процессе обучения иностранному языку в ВУЗе экономического профиля: Дисс... канд. пед. наук: 13.00.05. - Казань, 2001. - 174 с.
Беденко H.H. Социальная компетентность личности в современной урбанистической культуре: Дисс. канд. философ. наук: 09.00.03. - Тверь, 2004. - 144 с.
Большой толковый словарь русского языка / сост. С.А. Кузнецов. - СПб.: Питер, 1998. - 1500 с.
Егоров Д.Е. Формирование социальной компетентности студента среднего профессионального ученого заведения в
процессе социального образования: Дисс. канд. пед. наук: 13.00.05. - Казань, 2003. - 188 с.
Ермаков І.Г., Ермаков Т.І. Цивілізаційні параметри розвитку життєвої компетентності // Життєва компетентність особистості: науково-методичний посібник. - К., 2003. - С. 12-42.
Кононко О.Л. Компетентність дошкільника у сфері життєдіяльності “Я САМ” як умова становлення позиції “Я- у - СВІТІ” // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді / Збірник наукових праць. - Кн. 1. - К., 2005. - С. 195-205.
Микитина С.В. Становление социальной компетентности старшеклассников современной общеобразовательной школи: Дисс. канд. пед. наук: 13.00.05. - Омск, 2004. - 214 с.
Слот В, СпанярдX. Нидерландская модель социальной помощи детям, ориентированная на модель социальной компетенции // Вестник психосоциальной и коррекционнореабилитационной работы. - 2000. - №1. - С. 6—74.
Хуторской А. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования // Народное образование. - 2003. - №2. - С. 15-19.
Ящук І.П. Формування життєвої компетентності особистості старшокласників загальноосвітніх шкіл України: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.07 / Інститут проблем виховання АПН України. - К., 2001. - 215 с.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).