СОЦІАЛЬНА СИТУАЦІЯ РОЗВИТКУ ЯК ОБ'ЄКТ ПСИХОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ
Анотація
Социальная ситуация развития как объект психологического анализа.
В статье рассматривается психологическое содержание понятия “зона ближайшего развития ребенка”, введенного в свое время Л.С. Выготским, которое проектируется на этап перехода от младшего школьного к подростковому возрасту в системе развивающего обучения Эль-конина - Давыщова - Репкина - Дусавицкого. Утверждается, что в последнем случае создаются предпосытки и психодидактические условия расширения индивидуальных зон ближайшего развития младших подростков, которые открытают в ходе их учебной деятельности своеобразное пространство встречи прошлого, настоящего и будущего в контексте рефлексирующего сознания.
Посилання
Дусавицкий А.К. Развитие личности в учебной деятельности. - М.: Дом педагогики, 1996. - 204 с.
Дусавицький А.К. Развивающее образование: теория и практика. - Харьков: ХНУ, 2002. - 172 с.
Репкин В.В., Репкина Н.В. Развивающее обучение: теория и практика. - М., 1998. - 214 с.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).